Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Samstag, 20. September 2014

GEWINNT EIN CHANEL SET / WYGRAJ ZESTAW PRODUKTÓW CHANEL / CHANEL GIVEAWAY

Hallo ihr Lieben!
Ich möchte mich bei euch ganz herzlich bedanken! Aus diesem Grund gibt es ein Gewinnspiel als kleines "Dankeschön" für meine treuen und auch neuen Leser, die immer so fleißig kommentieren und meinen Blog besuchen. Vielen lieben Dank für eure Aufmerksamkeit!
Und dies ist der Preis:

Hej dziewczyny!
Dzis przybywam do Was z rozdaniem. W ten sposób chce podziekowac moim stalym jaki i nowym czytelnikom i komentatorom za aktywny udzial w zyciu mojego bloga i za poswiecanie jemu Waszej uwagi.
A oto nagroda:







Ein nagelneues Chanel-Set, dass ich selber zusammengestellt und gekauft habe! Das Set enthält : Chanel Stylo Eyeshadow 57 Black Stream (LE), Chanel Vendetta 483 (LE) und Chanel Vertigo 563.

TEILNAHMEBEDINGUNGEN:

* mitmachen dürfen alle Mitglieder (was neue betrifft-sind auch herzlich willkommen) meines Blogs via GFC 
* Teilnahme ausschließlich nur per Kommentar (1 Los)

Extras:
* gerne dürft ihr auf eurem Blog darüber berichten und Fotos verwenden (1 zusätzliches Los)
* ich melde mich per Mail beim Gewinner und erfrage die Versandadresse also bitte die E-Mail Adresse in eurem Kommentar angeben
* nur eine Teilnahme pro Person (!)
* Ihr könnt mir auf Instagram folgen - im Kommentar hinterlasst bitte euren Instagram-Namen (1 zusätzliches Los) 
* ihr könnt an der Seite eures Blog's ein Gadget hinzufügen, mit dem Bild vom Gewinnspiel und einen Link hinzufügen ( 1 zusätzliches Los)
* offen Weltweit
* Rechtsweg ausgeschlossen, keine Gewähr, keine Barauszahlung des Gewinns
* seid ihr unter 18 Jahre, brauche ich das OK eurer Eltern, dass ich die Adresse von euch bekommen darf




Do wygrania jest zestaw kosmetyków mojej ulubionej marki - Chanel, który sama osobiscie wybralam i kupilam. W sklad zestawu wchodza nastepujace produty : cien w sztyfcie Chanel Stylo Eyeshadow 57 Black Srteam (LE), lakier do paznokci Chanel Vendetta 483 (LE) i Chanel Vertigo 563.

Aby wziasc udzial w rozdaniu nalezy :

* byc PUBLICZNYM OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA i napisac w komentarzu pod jaka nazwa/imieniem obserwujecie 
* w komentarzu wyrazic chec brania udzialu w moim rozdaniu (1 punkt)

Dodatkowo:
* mozecie obserwowac mnie na Instagramie (1 punkt)
* mozecie napisac notke o rozdaniu na swoim blogu ze zdjeciem nagród (1 punkt)
* mozecie zamiescic zdjecie z nagroda w pasku bocznym i kierowac na moje rozdanie (1 punkt)
* rozdanie jest otwarte na caly swiat 
* jezeli macie ponizej 18 lat to w razie wygranej potrzebuje zgody Waszych rodziców na podanie mi Waszego adresu 
* w komentarzu zostawcie swój E-Mail, w ten sposób po zakonczeniu rozdania skontaktuje zwyciezce i poprosze o podanie mi adresu




DAUER DES GEWINNSPIELS: vom 20.09.2014 - 04.10.2014

Viel Glück und und vielen Dank an alle Leser!

Liebe Grüße
Eure Karo



ROZDANIE TRWA od 20.09.2014 do 04.10.2014

W ciagu 2 dni oglosze zwyciezce.

POWODZENIA!

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. O kochana, to ja staję za tymi cudownościami w kolejce. :)
    Obserwuję jako Daisy K
    Oserwuję też na blogovin i na Instagramie jako Daisy1906
    idę wstawić też baner: http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    AntwortenLöschen
  2. Wspaniała nagroda :)
    Chętnie spróbuję szczęścia, a co ;)
    Nazwa bloga: justynka ma kota...
    na Insta obserwuję cię jako justynka_sbg
    email: justynka170@gmail.com
    Buziaki!

    AntwortenLöschen
  3. Das ist ja absolut grandios! Ein riesiger Gewinn, so dass ich gerne mit mache!

    Ich Folge dir bei gfc als kristinaknipser und bei instagram als handstandsandglitter:)

    AntwortenLöschen
  4. Obserwuję jako INFINITY BLOG i z wielką chęcią wezmę udział w tak świetnym rozdaniu :)
    Obserwuję Cię na także na Instagramie.
    Mój mail: infinityblog7@gmail.com

    AntwortenLöschen
  5. Wooooow, nie mogłabym tego przegapić :)
    Biorę udział oczywiście :D
    Zaraz wrzucę link w pasku bocznym.

    AntwortenLöschen
  6. Hey! :)

    Ich folge dir schon lange via GFC unter Amy und finde deine AMUs richtig klasse. Weiter so!


    Amy92 [at] live.de


    LG. ♡

    AntwortenLöschen
  7. ich folge dir sehr gerne bei instagram!!! dort heiße ich "anjaodasoo" :) ein tolles gewinnspiel!!!

    AntwortenLöschen
  8. Liebe Karo,

    uiiii die Erste-na wenn das nicht gierig rüber kommt ;)
    Wow was für ein Gewinn, Du lässt Beautyherzen höher schlagen und meins ganz besonders :)
    Du weist ich liebe Chanel genau wie Du und Vertigo & Vendetta haben den Weg noch nicht zu mir gefunden.

    Aber da es sicherlich noch sehr viele Chanel-Liebhaberinnen gibt, musste ich Dein Gewinnspiel sofort teilen :)

    https://plus.google.com/111953449905894580704/posts

    Däumchen sind gedrückt und nun wünsche ich Dir noch einen schönen Sonntag.
    Liebste Grüße, Femi

    AntwortenLöschen
  9. LIebe Karo,

    was für ein tolles Gewinnspiel! Ich bin ja selber ein riesengroßer Chanel Fan und folge Deinem Blog schon lange als Flausenfee.

    Ganz liebe Grüße und noch ein wunderschönes restliches Wochenende
    Anja

    AntwortenLöschen
  10. liebe karo! was für ein tolles und großzügiges gewinnspiel!
    (ich möchte fairerhalber nicht mitmachen :*****)
    dickes bussi :*******

    AntwortenLöschen
  11. Tolles Gewinnspiel meine Liebe!
    Ich folge ja deinem Blog schon lange und lese ihn sehr gerne ^^

    Ich bin auch bei Instagram dabei :)

    LG
    :*****

    AntwortenLöschen
  12. Ale cuda. Nigdy nie miałam kosmetyków Chanel.
    Obserwuję jako: byCarol
    bizarre.case@onet.eu
    Oczywiście się zgłaszam :)

    AntwortenLöschen
  13. Awww Karo, da MUSS ich einfach teilnehmen... :D
    Schönen Sonntag & dickes Bussi :-*
    constanze.schmitt(at)web.de
    @constanze_fitness

    AntwortenLöschen
  14. Hey liebe Karolina, ich folge dir schon länger als Sanny Pi bei Facebook und freue mich auch weiterhin auf die schönen Beiträge.

    Das Set hast du sehr schon zusammengestellt, vor allem die Nagellacke haben mich schon länger interessiert.

    Ich wünsche dir noch ein schönes Rest-Wochenende!

    Sanny von makeupcouture.de (info@makeupcouture.de)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hey Sanny :)

      Ich habe aber keinen Facebook :0

      Um das Set gewinnen zu können muss man Leser meines Blogs sein! Das ist die Grundvoraussetzung

      Löschen
  15. Obserwuję jako Esy,floresy,fantasmagorie
    Oserwuję na Instagramie jako esyfloresy77
    Oczywiście baner jest: http://77fantasmagorie77.blogspot.com/
    = trzy razy OOO bo mi oczy wyjszły z orbit :)


    http://77fantasmagorie77.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pośpieszyłam się z wrażenia ;) email: esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com hehe - Miłej niedzieli Karo

      Löschen
  16. Ich mag ... Nein... Liebe Deine Blogpost :) das Gewinnspiel ist mega. Ich folge dir bei Instagram beatlocken / beatlocken@googlemail.com ...

    AntwortenLöschen
  17. Ich hoffe ich werde nicht disqualifiziert... Mein erster Kommentar war irgendwie weg. Ich liebe Deine Reviews und makeups. Folge dir auch bei Instagram als beatlocken / beatlocken@googlemail.com. und ich bin 23 :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nein, nein :) alles gut
      Ich muss die Kommentare erstmal freischalten :)))

      Um das Set gewinnen zu können muss man Leser meines Blogs sein! Das ist die Grundvoraussetzung

      Instagram, Baner usw. sind nur extras

      Löschen
  18. Oh wow, Vertigo himmele ich schon länger an, das wäre ja ein grandioser Gewinn :) Ich folge dir schon lange bei GFC als Leona Lala :)

    Liebe Grüße,
    Leona
    leonas-lalaland[AT]gmx[punkt]de

    AntwortenLöschen
  19. Oh wow - so viel Chanel auf einmal. Da weiß man gar nicht von was man zuerst träumen soll. Ich besitzte bisher noch nichts von Chanel und würde mich sehr freuen.

    Bleib so wie Du bist - alles Liebe!

    One Moment (GFC)
    Ulla
    MyOwnMemento@web.de

    AntwortenLöschen
  20. O mamciu! Ale nagrody! :-)
    Obserwuję jako yzma87
    Obserwuję na Instagramie jako paulina873
    Baner: http://yzmacosmetics.blogspot.com/
    Mój mail: paulina313@onet.eu

    AntwortenLöschen
  21. Spróbuję i ja :) Niech się dzieje ...
    Obserwuję tu jako Joa G
    Na bloglovin obserwuję jako Joanna
    Na Instagramie obserwuję jako dzioana
    Info na http://joannassearch.blogspot.com/ i na Instagramie
    Mój mail joannag0112@gmail.com
    Buziaki :)*****

    AntwortenLöschen
  22. Kochana, przepiękne upominki !
    życzę wszystkim powodzenia :)
    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
  23. Wezme udział a jakże - dzis dopełnione formalności i podam linki :):):)

    AntwortenLöschen
  24. Chyba nigdy nie widziałam wspanialszej nagrody:O

    Obserwuję jako Ewelina K
    Instagram Ewelina_86
    Banner http://secretaddiction86.blogspot.com/
    secretaddiction86@gmail.com

    AntwortenLöschen
  25. To i ja się zgłoszę, aby wygrać te cudowności, bo tylko raz w życiu coś wygrałam:)
    Obserwuję jako: Addicted To Makeup
    Na Insta obserwuję jako addictedtomakeup1
    Mój mail to wizazowanie@gmail.com
    Baner zaraz będzie na blogu:)

    AntwortenLöschen
  26. OMG wie super, vor allem Vertigo Nagellack gefällt mir soooo gut für den Herbst!! Ich folge dir bei GFC als miss_independent und bei Insta als thisistheworstcasescenario.

    AntwortenLöschen
  27. Du Liebe, ich verfolge dich ja schon so lang. Würde mich riesig über den Gewinn freuen! Mach weiter so und noch viel Erfolg weiterhin mit deinem tollen Blog!! LG Alencia

    AntwortenLöschen
  28. Wspaniała nagroda :) Życzę wszystkim powodzenia:*

    AntwortenLöschen
  29. Jestem i ja :)
    Obserwuję jako: Pięknie jest żyć
    Na Instagramie jako: Pięknie jest żyć

    @piekniejestzyc@gmail.com

    AntwortenLöschen
  30. Z wielką chęcią zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Klaudia Wach
    Na instagramie obserwuję jako: nagunwo
    Mój e-mail to: waudiach@o2.pl

    AntwortenLöschen
  31. Zgłaszam się!

    Obserwuję jako: klamarta.
    mail: kajaaa22@onet.pl

    AntwortenLöschen
  32. obserwuję blog i instagram :)
    Obsession
    obsession@onet.com.pl

    AntwortenLöschen
  33. I ja się pokusiłam :)
    Obserwuję blogowo i instagramowo jako Pączek w pudrze
    Banek z przekierowaniem dodałam w pasku bocznym
    paczekwpudrze@op.pl

    AntwortenLöschen
  34. Lakiery mam, więc z bólem serca odpuszczam ;) Powodzenia wszystkim! :)

    AntwortenLöschen
  35. Wow das ist mal ein Gewinnspiel! Ich bin total geflasht :)
    Ich folge dir via GFC und auf Instagram(miss_saerra).
    Lg Sarah (sarah.blankenhorn89@gmail.com)

    AntwortenLöschen
  36. na Chanelki i ja się pokuszę :))
    obserwuję bloga i insta jako Szpinakożerca
    banerek w pasku bocznym wisi na blogu :)
    szpinakozerca@gmail.com
    :*

    AntwortenLöschen
  37. Uiii, was für ein tolles Gewinnspiel<3 Das ist ja der Wahnsinn! Ich folge dir schon länger bin aber meist eher eine stille Leserin aber ich MUSS einfach mal mein Glück versuchen :)

    ich folge dir bei Instagram und auch bei GFC als Zuckerwattewunderland :)

    Liebste Grüße
    Denise

    AntwortenLöschen
  38. Chętnie, obserwuję jako Gosia :)
    e-mail: gosiagwen@gmail.com

    AntwortenLöschen
  39. Hallöchen,

    ich folge dir als Fabuliz via GFC und Bloglovin.
    Das Gewinnspiel ist ja mal der HAMMER ! Da versuche ich doch gleich mal mein Glück!
    fabulizbeauty@yahoo.de

    Liebe Grüße,
    Liz

    AntwortenLöschen
  40. obserwuje jako Weronika Wróblewska (x-livelle-x)
    kreska333@o2.pl

    :)

    AntwortenLöschen
  41. biorę udział :)
    obserwuję jako addeleworld, na instagramie jako addele_ , baner na blogu :)
    pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  42. Du bist echt absolut verrückt! Ein Chanel Nagellack und ich wäre ja schon überglücklich, aber gleich so viele tolle Chanel Produkte auf einmal - WAHNSINN!!!
    Ich habe dein Gewinnspiel direkt auf meinem Blog in der Sidebar verlinkt und bei Instagram folge ich dir auch und über GFC auch, aber das weißt du ja ;)
    Ach so, meine Emailadresse lautet beautype81[at]googlemail[punkt]com
    Hach, mit den schönen Bildern von deinem Gewinnspiel kann ich gleich doppelt so gut träumen ;)
    Liebste Grüße und ganz viele Knutscher :**************************

    AntwortenLöschen
  43. Da versuch ich auch mal mein Glück.. vielleicht bekommt Taboo ja noch zwei Geschwister ^.^Vertigo ist wirklich unheimlich schön! Liebe Grüße :-)
    Sofiaseautyblog@yahoo.de
    sofiabeauty (Instagram)

    AntwortenLöschen
  44. Niniejszym korzystam z zaproszenia i biorę udział ;)
    Grażyna J vel Grażyna Janasz
    gjd1@wp.pl

    AntwortenLöschen
  45. Kochana, a ja niedawno zakupiłam swój pierwszy w życiu kosmetyk kolorowy od Chanel (najnowszy podkład sypki Vitalumiere) i przepadłam :) A trafiłam do Ciebie z przekierowania od Addicted To Makeup, widzę, że jesteś kosmetykowym freakiem tak jak ja ;)

    Chętnie wezmę udział w rozdaniu, udostępniam też baner u siebie :)

    Pozdrawiam,
    Marta

    AntwortenLöschen
  46. Zapomniałam o moim e-mailu: magiczniekosmetycznie@gmail.com

    AntwortenLöschen
  47. Hallo karo,
    danke für das mega Gewinnspiel! Ich versuche auch mal mein Glück und wünsche Dir eine schöne Woche.
    LG
    mybathroomismycastle(ät)gmx-topmail.de

    AntwortenLöschen
  48. Wow das is ja ein klasse Gewinnspiel, da probiere ich doch gerne mein Glück =)
    Bin jetzt neue Leserin via Bloglovin' und auch GFC als Yasmina Rosa Wölkchen.
    Folge dir auch auf Instagram als rosawoelkchen.
    Liebe Grüße

    yasmina.deutsche-pop@gmx.de

    AntwortenLöschen
  49. Z przyjemnością biorę udział :)
    Obserwuję jako Julia Zagórski
    paznokciewchmurach@gmail.com

    AntwortenLöschen
  50. Próbowałam być silna, ale w końcu uległam i biorę udział :D

    Obserwuję jako:By Izis
    Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję na Instragramie jako:byizis

    AntwortenLöschen
  51. Obserwuję jako Fabryczna
    E-mail fabryczna23@onet.eu
    Baner http://zakupowafabryczna.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  52. obserwuję jako - Martyna T
    biorę udział
    instagram - pciatynka
    pciatynka@o2.pl

    AntwortenLöschen
  53. Chętnie...Bardzo fajna nagroda :)
    Obserwuje jako: Ewi Dm
    Baner: www.domowemarzenie.blogspot.com
    email: ewelgrab@vp.pl
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    AntwortenLöschen
  54. OMG!! Was für ein Giveaway!! Du bist doch verrückt!

    Du verdienst jeden einzelnen Follower, ich liebe deinen blog einfach! <3

    Bei so einem tollen Gewinn drücke ich mir mal ausnahmsweise selbst die Daumen, da es meine ersten chanel Lacke und shadow stick wären! :D zusätzlich wäre es ein mega Geburtstagsgeschenk hihihi

    Mach weiter so <3

    E-Mail: xrylah@gmail.com
    Instagram: its.Kiaa

    AntwortenLöschen
  55. Obserwuję jako Perfekcyjny Poradnik Pani Domu
    Nie posiadam Insta:(
    Banerek: http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
    perfekcyjny.poradnik @ gmail.com

    AntwortenLöschen
  56. I like Chanel and Love Karo)
    XOXO
    Tsarina (Ekaterina) Moscow)
    https://www.facebook.com/ekaterina.st.75/posts/900004346693969
    Baner:http://my-world-tsarina.blogspot.ru/
    Insta: Tsarina_Kat
    tsarina@mail.ru

    AntwortenLöschen
  57. obserwuję jako:Naughty Girl
    na instagramie:giovannajoanna
    bloglovin: naughtygirl0106
    baner:http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    email:naughtygirl0106@interia.pl

    AntwortenLöschen
  58. chętnie wezmę udział w taaakim rozdaniu :D
    obserwuje jako Chell Ria
    banner http://kabooria.blogspot.com/
    :*

    AntwortenLöschen
  59. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako: Emm Blog
    Email: kosmetykiemm@gmail.com
    Baner: www.kosmetyki-emm.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  60. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako : Karaooka
    Email: karaooka.blog@gmail.com

    AntwortenLöschen
  61. biorę udział , cudne kosmetyki nigdy nie używałam kosmetyków chanel
    Obserwuję jako: Mademoiselle Evelina
    Email: phonee@amorki.pl
    Banner:www,mademoiselleevelina.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  62. Czesc Kochana
    Z checia biora udzial w rozdaniu: Dolly Cocossino
    Obserwuje na instagramie jako Dolly Cococossino
    Umiescilam na swoim blogu oddzielny post o rozdaniu : http://dollycocossino.blogspot.no/2014/09/masz-ochote-na-chanel.html

    Powodzenia wszytskim bioracym udzial - buziaki :-***

    AntwortenLöschen
  63. Wspaniałości! Zgłaszam się baaardzo chętnie ;)

    Obserwuję jako M.
    Mój mail: magdanawakacjacg@gmail.com
    Baner na blogu: http://magdanawakacjach.blogspot.com/
    Na instagramie obserwuję jako magdanawakacjach

    AntwortenLöschen
  64. Czesc :) Jestem tu nowa, dowiedzialam sie o rozdaniu dzieki naszej Dolly i z pewnoscia bede odwiedzac czesciej :)
    Chetnie biore udzial :)
    Obserwuje jako: Agata Siniarska
    email: siniarska@hotmail.com
    instagram : a_jo_anna

    AntwortenLöschen
  65. Biorę udział
    Obserwuję jako: Anna Salwin
    Na instagramie obserwuję jako: Kendziangie
    Mój e-mail to: annasalwin234@gmail.com
    notka na instagramie już jest :)

    AntwortenLöschen
  66. Biorę udział w rozdaniu, no kto by nie brał przy takich cudeńkach? :)
    Bloga obserwuję jako: Koko Linu
    Instagrama obserwuję jako: linuczu
    e-mail: linka_92@wp.pl

    AntwortenLöschen
  67. biorę udział
    obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu

    AntwortenLöschen
  68. obserwuję jako Aga :)
    agamelka@gmail.com

    AntwortenLöschen
  69. Biorę udział, a co tam może szczęście dopisze:)
    Obserwuję jako: Paulina J
    Na Instagramie obserwuję jako: sloiczek_tiananmen
    E-mail pauliinkaaaa@gmail.com

    AntwortenLöschen
  70. Cześć, zgłaszam się do zabawy :)
    Obserwuję jako Zofiana
    email zofianazofiana@gmail.com
    informacja na blogu http://zofiana.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  71. how great!
    Radmila, follow you on Bloglovin as Radmila
    instagram as @radmilamila
    Thanks, rada76@Mail.ru

    AntwortenLöschen
  72. Same cudeńka :) chętnie wezmę udział :)
    Obserwuje jako Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki)
    email: wyznania.kosmetykoholiczki@gmail.com
    obserwuję na insta jako: dominika_wyznaniakosmetyko

    AntwortenLöschen

  73. Obserwuję jako: ekstrawagancja ekstrawaganckiej
    Oh, jak bardzo marzy mi się taki zestaw. Kosmetyki Chanel zawsze pozostawały poza moimi możliwościami, a chyba każda kobieta marzy odziać się w ciuszek z metką Chanel, uraczyć ciało delikatną mgiełką perfum ze znanej kolekcji i użyć kosmetyku, który również zdobi ten napis.
    Do tej pory moją zdobyczą jest tylko ulubiona kurteczka, więc punkt pierwszy - zaliczony!
    Bardzo bym chciała więc spróbować i wziąć udział w rozdaniu :)

    Obserwuję więc na instagramie jako: ekstrawagancka
    Dodałam również baner, by każdy mógł spróbować szczęścia. Link: http://ekstrawagancko.blogspot.com/
    Mój e-mail to: linki69@o2.pl

    AntwortenLöschen
  74. Biorę udział z przyjemnością! Smakowite kąski:)
    obserwuję jako: www.sugarninjas.wordpress.com
    Insta nie mam, ale wstawiam baner na bloga: http://sugarninjas.wordpress.com/
    e-mail: kontakt.sugarninjas@gmail.com

    Dodatkowo:

    AntwortenLöschen
  75. Blog pisany w dwóch językach tego jeszcze nie grali :-). Ale to dobrze bo uwielkbiam niemiecki :-)

    Obserwuje jako mauueSt
    E-mail mauestk@gmail.com

    AntwortenLöschen
  76. swietna nagroda Karo!
    zycze wszystkim powodzenia:))) a Ciebie oczywiscie obserwuje na Insta i wpadam czesto tutaj:))

    AntwortenLöschen
  77. Ojej, mam ogromną chrapke na ten zestaw! :)
    Obserwuję bloga jako: Śnieżkiraj
    email: adriannna.sz@gmail.com
    obserwuję na instagramie jako: sniezunia_blog

    Powodzenia wszystkim :).

    AntwortenLöschen
  78. Obserwuje jako: malinowa
    e-mile wiolaxkorze@o2.pl
    obserwuje na ig: czarnakreska
    :)

    AntwortenLöschen
  79. Obserwuje jako : Kobiece Sekrety
    Obserwuje na Instagramie jako : Kobiece_Sekrety
    Email : kobiecesekrety1@gmail.com

    AntwortenLöschen
  80. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  81. Obserwuje na bloglovin jako: anyaa
    E-mail: aniutteblog@gmail.com
    Na instagramie jako: astrzelec
    baner: www.aniutte.blogspot.com

    Cudowne rozdanie :) Jeśli nawet nie będzie mi dane pomacać Chanel to nawet patrzenie sprawia ogromną przyjemność :)

    AntwortenLöschen
  82. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  83. No to biorę udział, nagrody cudowne! :)
    Obserwuję jako: Ann II
    email: swiftlerie@gmail.com

    AntwortenLöschen
  84. Oh ich würde wahnsinnig gerne gewinnen! Email ist caro_ganz@hotmail.de ! Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
  85. zglaszam sie
    kamilab1993@gmail.com
    obserwuje jako hair world
    baner na takingcareofhair.blogspot.com (na dole)

    AntwortenLöschen
  86. obserwuje blog jako: Eliza P
    email - epelka96q@wp.pl
    Dodatkowo:
    * obserwuje na instagramie jako: ellizap
    * dodałam zdjęcie z nagrodą na boczny pasek bloga ewliened.blogspot.com

    nagrody są naprawde super, nigdy nie miałam kosmetyków Chanel.. :)

    AntwortenLöschen
  87. Obserwuję jako : KaTT
    Email : Katarzyna_Plotczyk@wp.pl

    AntwortenLöschen
  88. 1. Obserwuje jako: Dorotka G
    2. Tak biorę udział w rozdaniu. =)
    3. dorota_gargas@onet.pl

    AntwortenLöschen
  89. No co by to było, jakbym ja się nie skusiła na lakiery, i to Chanel ;D
    Obserwuję jako JoanneD
    E-mail: asik27@onet.eu
    Instagram: joanna27d
    Banner: http://joannes-polishes.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  90. Wyrażam chęć wzięcia udziału w Twoim rozdaniu. Obserwuję jako Agnieszka Świętoń, pozdrawiam :-)

    AntwortenLöschen
  91. obserwuję jako incorrect
    agnieszka.pawlak11(małpa)gmail.com

    AntwortenLöschen
  92. obserwuje jako: subiektywnaja
    na instagramie: SubiektywnaJa
    baner na blogu: www.subiektywna.blog.pl
    na facebooku: www.facebook.pl/subiektywnaja

    AntwortenLöschen
  93. Obserwuję jako: anioleek89
    Instagram: martusiaa89
    mail: anioleek89@gmail.com

    AntwortenLöschen
  94. Obserwuję jako: goodtotry.ann
    mail: goodtotry.ann@gmail.com

    AntwortenLöschen
  95. obserwuję jako: whitechocolateflower
    mail: madziara7137@interia.pl

    AntwortenLöschen
  96. obserwuję jako: Katarzyna Wierzba
    mail: kaja350@vp.pl

    AntwortenLöschen
  97. Obserwuję jako: Pani Malutka
    email: crazycosmeticsworld@gmail.com

    AntwortenLöschen
  98. wszystkiego Naj:)
    obserwuję jako fantaghiro
    mail:fantaghiro@onet.eu

    AntwortenLöschen
  99. To ja też spróbuję szczęścia :)

    Obserwuję jako: ♥ Aga w krainie czarów ...
    Instagram: agawkrainieczarow
    baner na blogu: http://agawkrainieczarow.blogspot.com/
    mail: agawkrainieczarow@gmail.com

    AntwortenLöschen
  100. Obserwuję jako slightlyGEEK

    Dodatkowo:
    * Instagram - nie :(
    * notka - nie :(
    * banner na blogu - tak, na pasku http://slightlygeek.pl :)
    * emial: kontakt@slightlygeek.pl :)

    AntwortenLöschen
  101. Baaardzo chętnie wezmę udział w tym wspaniałym rozdaniu! Cudny zestaw skomponowałaś :)
    Obserwuję jako: Megdil
    Obserwuję na insta jako: megdily
    Email: megdil.blog@gmail.com

    AntwortenLöschen
  102. Obserwuje jako Monika Smelcerz
    e-mail mloda6634@wp.pl

    AntwortenLöschen
  103. obserwuję jako Kasia Andry
    na Bloglovin Katie Andry
    mail kkaska08@wp.pl
    instagram Katie Andry
    udostępniłam na FB : https://www.facebook.com/katie.andry/posts/10204029441149128
    nigdy nie miałam nic Chanel

    AntwortenLöschen
  104. Próbuję i ja :) bo jak wiadomo kto nie próbuje szampana ten, nie tańczy na stole, czy jakoś tak ;)))
    Obserwuje jako MAZGOO
    BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU
    Obseruje na Instagramie jako MAZGOO.BLOGSPOT
    Umieściłam zdjęcie na blogu z linkiem do rozdania - MAZGOO.BLOGSPOT.COM
    thelma87@tlen.pl
    Jaka obłędna ta nagroda, napatrzeć się nie mogę ;) a u mnie w rozdaniu naszyjnik ZARA, zapraszam :)

    AntwortenLöschen
  105. biorę udział, obserwuję jako dagmarka

    AntwortenLöschen
  106. Hej zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję jako Stella Lily
    email stellalilybeauty@gmail.com

    AntwortenLöschen
  107. Marzenie *.* Z przyjemnością wezmę udział! <3
    Obserwuje jako: Antuanette
    Instagram: anetiixoxo
    email: anap493@wp.pl

    AntwortenLöschen
  108. Obserwuję jako włosovelove.
    Baner na pasku bocznym: http://wlosovelove.blogspot.com
    email wlosovelove@o2.pl

    AntwortenLöschen
  109. Biorę udział
    Obserwuję jako Ewa Mmm
    e-mail: almita@op.pl

    AntwortenLöschen
  110. Obserwuję jako wiolkaa93
    Baner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Mój mail: mojczyk@wp.pl

    AntwortenLöschen
  111. Z chęcią wezmę udział :)
    • obserwuję jako magdalena switala
    • na Instagramie obserwuję jako: swita77

    AntwortenLöschen
  112. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: sarinacosmetics
    baner na blogu: http://sarinacosmetics.blogspot.com/
    mail: ewelina87tt@gmail.com

    AntwortenLöschen
  113. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Aneta Blicharska
    Baner: http://glamorousanette.blogspot.com
    E-mail: anettblii@gmail.com

    AntwortenLöschen
  114. Obserwuję jako Edyta H.
    Banner allthesnuff.blogspot.com
    Mail edytka249@poczta.onet.pl

    AntwortenLöschen
  115. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Baner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Email: akasha162@interia.eu

    AntwortenLöschen
  116. zgłaszam się
    dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    AntwortenLöschen
  117. Oczywiście zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: powietrzempijana23
    Instagram: pijana92
    E-mail: dominika909@poczta.fm
    Pozdrawiam! :)

    AntwortenLöschen
  118. Tolles Gewinnspiel, bin gern dabei, folge via GFC als Claudi H

    lg
    Claudi
    glueckspilz82[att]gmx.de

    AntwortenLöschen
  119. chętnie wezmę udział :)
    obserwuję jako: Pink Lipstick
    mail: pinklipstickmua@gmail.com

    AntwortenLöschen
  120. Obserwuję jako Essalii
    Baner: http://letyourhairdown00.blogspot.com/
    mail: letyourhairdown00@gmail.com

    AntwortenLöschen
  121. Obserwuje jako Sabi S.
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    isthemagic@gmail.com

    AntwortenLöschen
  122. Obserwuję jako Marta / Z mojego punktu widzenia
    baner: http://zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com/
    mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com

    AntwortenLöschen
  123. Du meine Güte, was für ein tolles, liebes und großzügiges Giveaway von dir!
    Ich würde mich unglaublich freuen, diesen tollen Luxusartikeln bei mir ein neues zu Hause zu geben und hätte riesig Spaß am Ausprobieren. Dazu würde ich dann einen Blogpost schreiben und viele schöne Bilder dazu machen!
    Liebe deine AMUs und generell deine Art zu Schreiben!
    Folge dir als Lollepolle.
    Ganz liebe Grüße,
    Lolle
    Lollepolle79@gmail.com

    AntwortenLöschen
  124. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Science Woman
    Email: hbanasiak@gmail.com
    Baner: http://makeupibreakup.blogspot.com/
    obserwuję insta: science_woman

    AntwortenLöschen
  125. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: AISAK.
    Email: katarzyna.garbarz@onet.pl

    AntwortenLöschen
  126. Biorę udział! :)
    Bloga obserwuję jako: Da sha
    Instagrama obserwuję jako: dashawx
    Informację o rozdaniu zamieściłam na facebooku: https://www.facebook.com/dashaaq/posts/649892605109005

    AntwortenLöschen
  127. biorę udział
    obserwuję jako dobiezka :)
    dobiezka@o2.pl

    AntwortenLöschen
  128. obserwuję jako dobiezka
    biorę udział ;)

    dobiezka@o2.pl

    AntwortenLöschen
  129. z chęcią się zgłaszam
    obserwuję jako: nr147
    e-mail: nr104@wp.pl

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast