Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mittwoch, 24. September 2014

Chanel Emprise 569

Hallo ihr Lieben!
Immer wenn ich mich nicht für eine Nagellack-Farbe entscheiden kann, gebe ich nach einer Zeit auf und greife dann meistens zu einem Nude-Ton! Daher möchte ich euch heute einen schönen Chanel Nude vorstellen!

Hej dziewczyny!
Jak nie moge sie zdecydowac, którym lakierem i jakim kolorem mam pomalowac paznokcie to poddaje sie i wybór mój pada zawsze na Nude. Dzis chce Wam przedstawic jeden z ladniejszych Chanelowych "nudziaków".





Emprise 569 ist leider limitiert und stammt aus der Chanel Frühlings-Kollektion 2013. Es ist ein wunderschönes Nude mit einem Hauch von Lachs-Rose und einem sehr feinen, silberigen Perlmutt. Der Nagellack lässt sich gut auftragen, ist aber etwas streifig, daher benötigt der mehrere Schichten. Ich habe hier zwei dünne Schichten aufgetragen und alles mit dem Top Coat Seche Vite versiegelt. Die Haltbarkeit war überraschend gut.

Emprise 569 jest limitowany i pochodzi z wiosennej kolekcji Chanel z 2013 roku. To bardzo interesujacy nudziak z domieszka bladojasnego rózu i delikatnego lososiowego odcienia oraz delikatna perla w odcieniu srebra. 
Lakier daje sie dobrze nalozyc, chociaz trzeba uwazac, gdyz robia sie smugi. Po dwóch cienkich warstwach otrzymalam idealny efekt, który przypieczetowalam top coatem Seche Vite. 
O dziwo Emprise trzymal sie u mnie naprawde dobrze. Po czterech dniach zmylam go, zeby nalozyc inny kolor. 







Wie gefällt euch der Lack?
Mögt ihr auch Nude auf den Nägeln?

Liebe Grüße
Eure Karo 

Von der Chanel Frühlings-Kollektion 2013 habe ich euch schon den Accessoire 573 *hier* vorgestellt. 


Jak sie Wam ten "nudziak" podoba?
Lubicie tez takie lakiery na paznokciach?

Pozdrowionka
Karo

Z wiosennej kolekcji Chanel z roku 2013 przedstwilam Wam juz lakier Accessoire 573 *klik*

Kommentare:

  1. Super nudziak. Czyżbym w tle widziała całą kolekcję lakierów Chanel ? ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no takie lubie lososiowo-rózowe :)
      tak to jej czesc :))) hihi

      Löschen
  2. Wunderschöne Nude Farbe, sie passt zu meinem Beuteschema!
    Echt Schade, dass Chanel Nagellacke bei mir nicht lange halten.. Bussi :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lieben Dank :**** die Farbe ist echt spitze :)
      Bei mir halten die echt gut dank Seche Vite ;D
      Bussi :*******

      Löschen
  3. Powiem Ci pierwszy raz, że średnio mi się podoba. Wolę u Ciebie oglądać ciemniejsze lakiery, dużo ciekawsze, a ten jest strasznie blady i różowawy, może jakby był bardziej beżowy to bym była zachwycona

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja tez wole ciemniejsze ale czasem jak godzine stoje i nie moge sie zdecydowac to wybieram "nudziaka"
      no i po malu chce wszystkie moje Chanelowe lakiery pokazac w kolekcji mam kilka takich moze malo interesujacych kolorów :)

      Löschen
  4. Piękny jest, wspaniale prezentuje się na twoich paznokciach :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje kochana :**** wiesz ze moje serce dla Chanela bije :)

      Löschen
  5. Die Farbe ist toll, keine Frage - aber deine Nägel... traumhaft!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke :) die finde ich noch schöner als Inattendu 503 :)
      Freue mich, dass die meine Nägel gefallen :****
      Bussi

      Löschen
  6. Jaki cudny <3 mnie nigdy nie będzie stać na chanel :/ więc mogę tylko pomarzyć

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie dziekuje :) czasami marzenia sie spelniaja :))))

      Löschen
  7. Piękny, choć mnie się jawi na zdjęciach bardziej jak jasna brzoskwinia niż nudziak.

    AntwortenLöschen
  8. Bardzo mi się podoba. Lubię takie kolorki na paznokciach :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja lubie jak nie wiem co pomalowac ;D

      Löschen
  9. I think you wear this nude very well, it's not a perfect nude for me...

    AntwortenLöschen
  10. Piekne paznokcie, ale to juz wiesz bo powtarzam chyba za kazdym razem pisania mojego komentarza u Ciebie :) Kiedys uzywalam tylko nudziaki albo french. Teraz bardzo lubie intensywne kolory na moich paznokciach, ale wlasnie ostatnio zauwazam u siebie powrot do nudziakow :) Chyba zaczelo sie od Easter Light Chanel (pewnie widzialas u mnie na blogasku) Ten jest sliczny niby morelka ale chlodna. Buziaki .-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Dolly dziekuje :********
      ja kocham intensywne tylko ze jak za duzo dobrego masz to ci sie w dupci przelewa, prawda :D hihi i stoje jak lampa i nie moge ´sie zdecydowac...kiedys pomalowalam kazdy palec innym lakierem D; hehehe!
      Takkk..Easter Light wyglada u ciebie boooooosko <3 ja mam nawet backup bo kocham ta biel!
      Buziaczki :***********

      Löschen
  11. Hübsche Farbe, ich lasse mir dennächst auch male ein Nageldesign in Nude machen :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh toll :) ich freue mich wenn du dein Nageldesign wieder zeigst :)))
      Mag es sehr :)))

      Löschen
  12. Jaki delikatniutki! Podoba mi się :)

    AntwortenLöschen
  13. Oh Karo, that is the perfect nude peachy shade! It looks sooo flawless and perfect! I love it!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. is so peachy :) that I like it so much :)
      xoxo

      Löschen
  14. Ja lubie nude i - co za zud - Emprise rowniez mam. ;-)
    Ale tez to znam, ze nie wiem, ktory kolor wybrac... Dzieki bogu, ze to jest luksusowy problem!

    :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. yay! super :******
      hehe...no to prawda :))) to tylko luksusowy problem ;D
      Buziaczki :****

      Löschen
  15. dla mnie za bardzo łososiowy, ale bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach:)

    AntwortenLöschen
  16. Love this shade :)

    Check out my new post Here!!!

    AntwortenLöschen
  17. A ja jak nie wiem co na paznokcie nałożyć, to nakładam czerwień :D hyhy
    Piękny ten Emprise! Choć po nudziaki sięgam niezwykle rzadko :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hehe taaaa?? a ja myslalam ze ty bardziej taki ostry róz / fuksje wolisz
      wiesz ze zbieram i musial byc kupiony hihi
      buziaki

      Löschen
    2. Ostry róż kocham i też sięgam bardzo często, ale po czerwień zawsze gdy nie mam pomysłu, bo wiem, że cokolwiek ubiorę i tak będzie pasować :)

      Löschen
  18. Ja lubię zarówno szalone jak i stonowane kolory na paznokciach:) Nudziak zawsze się przydaje i wygląda bardzo eleganacko:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie :) bez nudziaków bym nie mogla zyc bo lubie je :)
      pasuja do wszystkiego ale szalone kolory bardziej wole :)))

      Löschen
  19. Ein wunderschöner Nudeton! Wie von Chanel zu erwarten ,ein Klassiker!

    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
  20. Nudziaki są zawsze najbezpieczniejszą barwą na paznokciach, ja też w dni, które nie wiem jak pomalować paznokcie, sięgam po takie sprawdzone kolory ;))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zgadzam sie :) czasem naprawde ciezko sie zdecydowac ;D ;D hihi

      Löschen
  21. Ślicznie wygląda na Twoich paznokciach. Ja jak nie wiem jaki kolor wybrać, to wybieram czerwień. Teraz mogę wybrać jeszcze fiolet, prawda? ;) :)***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Asienko :)))) hahah! naturalnie fiolet z drobinkami nawet :)))
      :****

      Löschen
    2. Wiesz jaka furorę zrobił ten lakier u mnie w pracy? Nie dość, że dziewczynom się spodobał, to i klientki zwracały uwagę. :)***

      Löschen
  22. U mnie takie odcienie nudziaków słabo na dłoniach wyglądają :/ u Ciebie jak zwykle mi się podoba :)
    Buziam Miniu :***

    AntwortenLöschen
  23. Rzadko używam takich kolorów, wolę zdecydowane odcienie na paznokciach :) Ale mimo wszystko ten mi sie bardzo podoba :)

    AntwortenLöschen
  24. Ze względu na to, że jakiś czas temu takie kolory musiałam nosić codziennie, to teraz zazwyczaj po prostu stoją nie ruszone ;) Ten kolor przypomina mi trochę Chanel Rose Satin, piękny jest.

    AntwortenLöschen
  25. Der ist wunderschön! Vorallem passt die Farbe zu vielem <3 und geht eigentlich immer.
    :-*

    AntwortenLöschen
  26. Liebste Karo,

    Emprise ist für mich die perfekte Alleskönner Farbe :) Alltagstauglich, Jahreszeitenunabhängig, sieht immer edel und gepflegt aus und passt zu jeder Farbe - Frau muss ihn haben.
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende wünscht Dir Femi.

    AntwortenLöschen
  27. Tolle Bilder! Ich mag Emprise auch total gern :-)

    Ganz liebe Grüße und ein wunderschönes Wochenende
    Anja

    AntwortenLöschen
  28. Sehr schön, genau mein Ding. Peach eben:D

    AntwortenLöschen
  29. Kocham nudziaki na paznokciach, to zawsze doskonały wybór! Emprise jest bardzo ładny, ale dopiero na paznokciach zwraca mą uwagę, w buteleczce ten shimmerek mi trochę nie pasuje :)

    AntwortenLöschen
  30. Śliczny ten Emprise. Ja mam zawsze kilka nudziaków na stanie. Korzystam z nich najczęściej wtedy gdy potrzebuję szybko malnąć pazurki 😊

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast