Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 28. September 2014

Aquadisiac Look

Hallo meine Lieben!
Den MAC Aquadisiac Lidschatten mag ich sehr, ganz besonders um Akzente auf den Augen beim schminken zu setzten! Deshalb möchte ich euch heute einen Look mit dem Aquadisiac zeigen!

Hej dziewczyny!
Cien Aquadisiac od MACa szczególnie lubie i uzywam go przewaznie do polozenia akcentu na oku. Wiec dzis chce wam przedstawic wlasnie taki makijaz z akcentem.







Für den Look habe ich die Taupe und Espresso Lidschatten aus der Lorac Pro Palette und aus der Urban Decay Naked Basics Palette Foxy und Naked2 benutzt. Im inneren und leicht im äußeren Augenwinkel habe ich den MAC Aquadisiac verwendet. Auf der Wasserlinie habe ich den Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil in "Perversion" benutzt. Die Wimpern habe ich mit dem Maybelline The Rocket Mascara Waterproof getuscht.

Do makijazu uzylam cieni Taupe i Espresso z paletki Lorac Pro oraz cieni Foxy (na calej powiece) i Naked2 (uzyty do blendowania) z paletki Urban Decay Naked Basics . W wewnetrznym kaciku uzylam cienia MAC Aquadisiac oraz leciutko podkreslilam nim zewnetrzny kacik oka. Na linie wodna nalozylam kredke do oczu Urban Decay "Perversion" a rzesy wytuszowalam wodoodprona makara Maybelline The Rocket.







Im Gesicht trage ich die Chanel Vitalumiere Loose Powder Foundation No.10*, als Blush habe ich den MAC Warm Soul genommen und als Highlighter den MAC Lightscapade. Auf den Lippen habe ich MAC Viva Glam GAGA 2 Lipglass und Inglot AMC Lipgloss #541.

Na twarzy mam podklad Chanel Vitalumiere Loose Powder Foundation Nr.10 *, jako róz uzylam MAC Warm Soul , a jako rozswietlacz MAC Lightscapade . Na ustach mam blyszczyk MACa Viva Glam GAGA2  a na niego nalozylam kleks blysczyku AMC Inglota #541.


PRODUKTE/PRODUKTY:



CHANEL Vitalumiere Loose Powder Foundation Nr.10 (* PR Sample)
MAC Warm Soul Blush
MAC MSF Lightscapade
LORAC Eye Shadow Primer
KATE by KANEBO Brow Pencil BR-5
LORAC Pro Palette : Taupe, Espresso
Urban Decay Naked Basics : Foxy, Naked2
MAC e/s Aquadisiac
Urban Decay 24/7 Glide-On Pencil "Perversion" 
Maybelline The Rocket Mascara Waterproof 
MAC Lipglass Viva Glam GAGA2
Inglot AMC Lipgloss #541


Was sagt ihr zu meinem "Aquadisiac Look"?

Liebe Grüße
Eure Karo


I co powiecie na mój makijaz z turkusowym akcentem?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Sieht echt schön aus; auch insgesamt - so frisch!
    :-*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen herzlichen Dank :)
      Liebste Grüße liebe Britta :*

      Löschen
  2. Bardzo schön ! Era Aquariusa normalnie - piękny efekt :) Masz rzęsy aż do nieba :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo Danke :))))
      Rzesiska wychodowane na serum ;D
      jestem juz od niego uzalezniona :)

      Löschen
  3. moja ulubiona paleta UD :) bardzo ciekawy makijaż !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. moja tez :) jest bardzo udana :)
      slicznie dziekuje

      Löschen
  4. Pięknie wygląda ten cień :) cały makijaż bardzo mi się podoba :)
    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Miniu , ciesze sie :)
      Buziaki :*

      Löschen
  5. Piękny makijaż! Taki niebanalny, a jednocześnie nadający się do noszenia na co dzień.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ogromnie dziekuje :) tez sie w nim dobrze czuje :)

      Löschen
  6. Piękne oko jak ja lubię takie połączenia a sama się jeszcze na nie nie skusiłam :D
    Pozdrawiam Emm

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ciesze sie Emm, ze ci sie tak podoba :)
      pozdrowionka

      Löschen
  7. voll schön *-* besonders mit dem Farbakzent♥

    AntwortenLöschen
  8. Śliczny kolor. Pięknie wygląda w połączeniu z brązem. Oko jak się patrzy :) I te rzęsy :)
    :)***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Asienko..wielkie dzieki :**** rzesy wychodowane na serum hehehe :))))

      Löschen
  9. makijaz nabiera innego wyrazu z tym turkusowym akcentem!:)) no i te rzesy az do nieba:)) do tego masz lorac pro paletke:P jestes z niej zadowolona?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no takie cos innego :) ostatnio lubie takie akcenty :D
      rzesy wychodowane na serum ;D ;D heheh :)))
      bardzo , bardzo, bardzo zadowolona ! Lorac-owa paletka jest znakomita! super napigmentowane cienie mieciutkie jak maselko :)))

      Löschen
    2. mi sie ona marzy juz od dawna, ale teraz na prowadzenie wyszla u mnie lorac pro 2:P choc tak naprawde mam male szanse, by ktoras z nich zdobyc.... chcialabym, by wiecej marek z US pojawilo sie w UK, DE czy PL wtedy mozna poszalec z zakupami:)))

      Löschen
  10. Turkusowy akcent zdecydowanie wygrywa:D

    AntwortenLöschen
  11. Zazdroszczę tej paletki loraca :) brązowy cień po prostu rewelacja,wygląda przepięknie, a ten dodatek turkusowego fajnie rozjaśnia, piękne oczko :) na ustach też ładna czekoladka :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ojjj Gosiu...Lo0rac jest boski <3 mieciutkie, maslane cienie i pigmentacja rewelacja! Uwielbiam amerykanskie marki <3
      ciesze sie, ze ci sie podoba :) milo mi

      Löschen
  12. pięknie komponuje się ten cień i daje powera makijażowi :) choć do tuszu Maybelline The Rocket się nie przekonam ;/ i świeży i lekko już podsuszony kluchy robi ;p nie mam do niego siły ;p

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no ja go tez nie za bardzo lubie, chociaz daje mu za kazdym razem szanse..;D
      u mnie jakos strasznie szybko wysycha ...tzn.na dlugo nie starcza ;D

      Löschen
    2. wolałam jego zwykłego brata żółtka :) teraz rządzi u mnie Yves Rocher Sexy Pulp - świetny i szczoteczka taka jak kocham :)) a ostatnio po miniaturze pokusiłam się na EL Sumptuous Bold Volume - zobaczymy
      jakoś tak trafiam, że miniaturka nieraz mnie zachęci, a pełen wymiar już niekoniecznie ;p

      Löschen
  13. Sliczne oko! :) Bardzo fajnie i efektowne polaczenie :)

    AntwortenLöschen
  14. Liebe Karo,

    wunderschön! Die Farbtöne stehen Dir ausgezeichnet. Ich liebe Deine Augenbrauen :) Auch Permanend Make up oder?

    Liebste Grüße,Femi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank :)
      Freue mich, dass dir meine Augenbrauen gefallen..neine oh nein...neinnnnn...Kein Permanent Makeup !! Oh Gott, nein! Ich habe den grandiosen Kajal von KATE by KANEBO benutzt oder nehme ich auch die MAC Brow Gel Creme.

      Liebste Grüße :*

      Löschen
  15. Podoba mi się ten morski kolor a Naked II to mój ulubiony cień do blendowania - nie wiem co zrobię gdy go zużyję.. ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie bardzo :) uwielbiam paletki UD a Naked Basics jest idealna :)

      Löschen
  16. Podobno ten podkład Chanel jest świetny... Chciałabym kiedyś wypróbować, wygląda bardzo delikatnie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wszystko zalezy jaka masz skóre :) bo najlepiej nadaje sie on do tlustej i mieszanej :)
      pisalam o nim recenzje :) kliknij sobie jak masz ochote :)

      Löschen
  17. Piekne oko - śliczny akcentowy make up - podobają mi sie i kolory i wykonanie
    Slucznie :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Ci moja kochana Dolly! :******

      Löschen
  18. Świetna propozycja, nie wiem czy coś takiego mi wyjdzie, ale chętnie spróbuję stworzyć coś podobnego na moich oczkach - niestety nie mam Aquadisiac :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wyjdzie, wyjdzie pewnie ;D nie jest ´trudne :)))
      to wez jakikolwiek turkusik ;)

      Löschen
  19. Piękny jest ten cień! Ale u mnie tylko do 'popatrzenia', bo jak się znam, to pewnie ciężko byłoby mi go wmanewrować w makijaż nawet jako akcent :D
    Za to policzki i usta... Cud, miód - mój ukochany Warm Soul, a błyszczyk MACowy bardzo w moim guście. Chociaż pamiętam też Twoją prezentację tych cudeniek z Inglota i cały czas mam w planie zakup jednego z tych odcieni. Muszę tylko do Inglota się wybrać, bo zawsze jakoś mi nie po drodze do ich salonu :/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje kochana, dziekuje :))))) ciesze sie bardzo, ze ci sie moj makijaz podoba
      Warm Soul uwielbiam! Zabralabym go na bezlu´dna wyspe :) hehe! jest idealny <3
      super sa te Inglota AMC blyszczydla :) bardzo je lubie

      Löschen
  20. wow das sieht sehr hübsch aus :-)
    liebste Grüße<3

    AntwortenLöschen
  21. Das AMu sieht wunderschön aus :) ,großartig gemacht!

    Liebe Grüße :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dankeschön meine Liebe :))) das freut mich sehr <3

      Löschen
  22. Sehr schönes AMU und tolle Kombination, mal was anderes mit der knalligen Farbe im Augeninnenwinkel, sieht wirklich klasse aus! Und der Lidschatten an sich gefällt mir auch sehr, tolle Farbe :D.

    lg Neru <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Herzlichen Dank liebe Neru :) freue mich, dass es dir so gut gefällt

      Löschen
  23. uiui =) das mit der Farbe im Innenwinkel finde ich ziemlich cool, gefällt mir!!!

    AntwortenLöschen
  24. Pięknie to u Ciebie wygląda. Ja mam niestety permanentne sińce w kącikach i zielenie w tym miejscu źle u mnie wyglądają 😞

    AntwortenLöschen
  25. Toller Look. Im Gesamtbild harmonisch und nicht zu kalt, gefällt mir gut. Auch wie du Aquadisiac verwendet hast. Im Innenwinkel macht er sich echt gut.

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast