Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dienstag, 9. August 2016

Top 5 im Juli


Hallo ihr Lieben!
Der Juli ist vorbei und heute möchte ich euch meine Top 5 Produkte zeigen, die ich letzten Monat besonders gerne und oft benutzt habe.

Hej!
Lipiec za nami, dlatgo dzis zapraszam Was na moja tradycyjna "piatke" najchetniej uzywanych produktów.




RCMA NO-COLOR POWDER 3oz. / 12$ 

Ein sensationelles, sehr fein gemahlenes Puder, perfekt zum Setten des Make-up.
Das No-Color Puder ist für alle Hauttypen geeignet, enthält keine Pigmente und ist parfumfrei. Nach dem Auftrag wird die Farbe der Foundation nicht geändert.
Ich benutze es seit 1,5 Monaten und bin schwer begeistert! 
Am liebsten trage ich das Puder mit einem syntetischen Pinsel auf. Hier kann ich euch den Real Techinques Powder Brush, Sigma F30 aus dem Travel Kit-Mr. Bunny und den Ebelin Professional Puderpinsel empfehlen. Alle drei sind wirklich spitze!Von den Echthaarpinseln rate ich euch ab! Die schlucken viel zu viel Produkt und sorgen oft für einen unschönen Auftrag!


Wspanialy, bardzo drobno zmielony puder, który jest znakomity do przedluzenia trwalosci makijazu.
No-Color Powder nadaje sie do wszystkich cer, nie posiada pigmentów i nie jest perfumowany. Po uzyciu puder nie zmienia koloru podkladu, jak równiez nalozony na czysta skóre nie zmienia jej odcienia. 
Uzywam go od 1,5 miesiaca i jestem nim oczarowana! 
Najlepiej naklada sie go pedzlem o syntetycznym wlosiu. Tutaj polecam Wam moje 3 sprawdzone pedzle : Real Techniques Powder Brush, Sigma F30 z zestawu Travel Kit-Mr.Bunny oraz Ebelin Professional Puderpinsel. Wszystkie 3 sa naprawde swietne! Odradzam uzycia pedzli o naturalnym wlosiu, gdyz za mocno "zzeraja" produkt i przez to puder moze brzydko rozprowadzic sie na twarzy! 



Das Puder ist extrem ergiebig. Hier gilt: Weniger ist mehr! 
Die Menge, die ihr auf dem unteren Bild seht, reicht für das ganze Gesicht. 
Das Puder betont die Poren nicht, sogar bei einer reifen Haut sieht es wirklich toll und nicht maskenhaft aus! Erst nach 6 Stunden fange ich leicht an zu glänzen. 


Puder jest bardzo wydajny. Na ponizszym zdjeciu widzicie ilosc, jaka wystarczy na przypudrowanie calej twarzy. Nie nalezy przesadzac z iloscia, gdyz im mniej tym lepiej! 
Puder nie wchodzi w pory, nie podkresla zmarszczek i nawet na dojrzalej skórze wyglada bardzo naturalnie. Jego trwalosc jest bardzo dobra. Dopiero po 6 godzinach od uzycia zaczynam sie lekko swiecic. Przypominam, ze mam mieszana cere z przetluszczajaca sie strefa T.
Firma RCMA ma 3 rózne pudry w swoim sortymencie: No-Color Powder, Translucent i AF Powder. Niestety sa one ze soba czesto mylone. Typowy Setting Powder to wlasnie mój egzemplarz.  



CHANEL HYDRA BEAUTY MICRO SERUM 30ml/84€

Das erste Serum mit Mikrokapseln der Kamelie basiert auf der exclusiven und patentierten Mikrofluidtechnologie. Mit Hilfe dieser revolutionären Technologie werden Wirkstoffkapseln erzeugt, deren Reinheit bis zur Anwendung bewahrt bleibt. Die Mikrokapseln verschmelzen mit der Haut und setzten dort den Kamelienextrakt, für eine Feuchtigkeitsversorgung mit intensiv aufpolsterndem Effekt, frei.
Ein grandioses Serum, das meine Haut hydratisiert und mit Feuchtigkeit versorgt. Ich benutze es seit 2,5 Monaten und mein Gesicht ist prall, glatt und strahlt. Das Serum ist nicht billig aber meine Haut liebt es so sehr, dass ich das Serum nachkaufen werde! 


Chanel Hydra Beauty to nawilzajaca linia. Produkty z tej serii pobudzaja i chronia procesy cyrkulacji wody, uzupelniaja jej zasoby w glebi skóry i koncentruja sie na dwóch fundamentalnych potrzebach: nawilzeniu i ochronie.
Skóra po uzyciu serum wyglada zdrowiej, jest wspaniale ozywiona i promienna. Dwie pompki wystarczaja mi na cala buzie, serum wklepuje a resztki wmasowuje. Serum mnie nie zapycha i bardzo dobrze sie wchlania. Uzywam go tylko rano. Po 2,5 miesiacach uzytku widze znaczne polepszenie skóry. Jest ona naprawde dobrze nawilzona, eleastyczna i wzmocniona. Jak widzicie serum mam na wykonczeniu. Nowe opakowanie juz kupilam! 




ANASTASIA BEVERLY HILLS BROW WIZ MEDIUM BROWN 0,08g/18,50€ bei BeautyBay 

Brow Wiz ist ideal zum Auffüllen der Augenbrauen. Für einen ultimativen, natürlichen Look.
Einfach ein Kult-Produkt! 
Die Haltbarkeit ist spitze, sogar an heißen Tagen hält der bombenfest, verschmiert nicht, verblasst nicht und sieht wirklich natürlich aus. Ich liebe den Brow Wiz, ganz besonders wenn ich natürliche Looks trage. 


Brow Wiz idealnie wypelnia brwi a do tego wyglada naturalnie. 
Jest to juz kultowy produkt ABH! Nie dziwie sie, gdyz jego jakosc jest rewelacyjna!
Wspaniala trwalosc, nawet w upaly! Nie splywa, nie blaknie i nie rozmazuje sie! Jak wiecie nosze dosyc dluga grzywke, która czesto ociera o moje brwi. I nawet z tym Brow Wiz nie ma problemu i trzyma sie na swoim miejscu! Uwielbiam ta kredke, za latwosc w obsludze, za jakosc i za to, ze ma idealny cieniutki, wykrecany rysik, wlasnie taki, jaki najbardziej lubie! Brow Wiz uzywam wtedy, kiedy decyduje sie na bardzo naturalne, delikatne makijaze.






CHANEL LÉVRES SCINTILLANTES 206 BEIGE STAR 5,5g/29,99€

Eine tolle, natürliche Alltagsfarbe, die ich wirklich gerne trage! Der Gloss klebt nicht, trocknet meine Lippen nicht aus und die Qualität ist sehr gut! Die Chanel Glosse gehören zu meinen Lieblingen! 


Swietny, naturalny kolorek na kazdy dzien. Beige Star to kolor, który ostatnio najchetniej nosze. Blyszczyk nie jest klejacy, nie wysusza ust, calkiem dobrze sie trzyma i nadaje piekny polysk. Ta seria Chanelowych blyszczyków nalezy do moich ulubionych. Ich jakosc jest naprawde dobra. Polecam! 






DIOR DIORSHOW MASCARA 10ml/34,99€

Normalerweise mag ich die Dior Mascaras überhaupt nicht! Die verkleben meine Wimpern, trocknen schnell aus und krümeln! Jedoch klang die neue, verbesserte Formel der Diorshow Mascara sehr interessant. Was soll ich sagen, das war ein Schuss ins Schwarze! Der Mascara verklebt meine Wimpern nicht und verdichtet sie schön, diese sind dadurch schön elastisch und nicht zu schwer! Volumen und Länge überzeugen schon nach dem ersten Tuschen! Momentan mein Nummer 1! 


Tak naprawde nie przepadam za tuszami Diora! Sklejaja mi rzesy, krusza sie i bardzo szybko wysychaja! Jednak nowa, ulepszona wersja maskary Diorshow bardzo mnie zaciekawila. Pokusilam sie na nia i musze przyznac, ze jest to strzal w dziesiatke! Tusz jest rewelacyjny! Nie skleja rzes, ma fajna, duza szczoteczke, ladnie rozprowadza sie po rzesach juz od ich samej nasady. Rzesy sa elastyczne i nie sa ciezkie! Ladnie pogrubione i wydluzone i to juz po pierwszej warstwie! W tym momencie to mój numer 1! 



Diorshow nach nur einer Schicht        /     maskara Diorshow po jednej warstwie 




Welche Favoriten habt ihr im Juli gehabt?

Liebe Grüße
Karo


Znacie którys z moich ulubienców?

Pozdrawiam
Karo

Kommentare:

  1. Uwielbiam tusze Diora, tej wersji akurat jeszcze nie miałam. Moim bestsellerem jest Iconic Overcurl :-) błyszczyki Chanel są jak dla mnie idealne! Ostatnio nawet wpadło mi w oko, że polepszono ich skład :-) Piękny wybrałaś kolor tego błyszczyka, z pewnością coś dla mnie :-) Ale w tej chwili mam trzy Chanelowe i najpierw je muszę zużyć :-)
    Bardzo zainteresowałaś mnie tym sztyftem z Anastazji! Jeśli tylko trafię na markę stacjonarnie, obadam produkt :-)
    Zabawne, ale dziś w nocy śnił mi się ten puder RMCA, poważnie ;-) Może dlatego, że tyle się teraz o nim mówi ;-) Moim ulubieńcem w tej kategorii jest HD z MUFE, cenię sobie nie tylko świetny efekt i działanie, ale też brak talku w składzie. A ostatnio właśnie dobieram sobie pudry beztalkowe. Dlatego n RCMA pewnie nieprędko się skuszę ;-)
    Serum z Chanel musi być świetne! Wierzę na słowo :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A widzisz, do tej pory mnie nie zachwycaly..dlatego ze mam dlugie rzesy i strasznie mi je sklejaly!
      Super, ze podzielasz moje zdanie na temat tych blyszczyków Chanela. Tez mam ich klika i jezeli jakis kolor naprawde do mnie przemówi to go kupuje!
      Brow Wiz jest REWELACJA! Kupuje na BeautyBay poniewaz jest najtanszy! W Douglasie kosztuje prawie 30€! Wiec przesadzili z ta cena! Nie mozna sobie zrobic nim krzywdy i brwi wygladaja naturalnie! jest ogromna róznica miedzy Brow Pomade!
      Hahaha! Powaznie? hihi! :-D
      Ja o nim glównie od Amerykanek slysze, w mojej niemieckiej blogosferze totalna cisza na jego temat!
      Niestety czesto sa te 3 pudry ze soba mylone bo No-Color to zupelnie inna bajka jak Translucent ;D
      ten ma tylko dwa skladniki i wlasnie jeden z nich to talk.
      ja jestem z niego zadowolona! nic mi z twarza nie zrobil a nawet na klientkach spisuje sie swietnie!
      Serum jest super! Po 2,5 miesiacach widze, jak dobrze robi mojej skórze! :)
      Milego dnia Justys :)

      Löschen
    2. Karolinko, ja ten puder właśnie u polskich YouTuberek widziałam, dokładnie tą wersję z tylko dwoma składnikami :-) I rzeczywiście ten puder jest bardzo zachwalany! :-)
      Miłego popołudnia, Kochana!

      Löschen
    3. Ähhhh no chyba ze tak. Ja nie znam polskich YTuberek i żadnych nie oglądam :-D
      Wzajemnie , dziękuje :-*

      Löschen
  2. Z Twoich ulubieńców bardzo mnie kusi puder RCMA (ciekawa jestem czy dałby radę mojej przetłuszczającej się cerze) i serum Chanel.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Polecam , mnie zachwyca! Efekt i wydajnosc na duuuuuzy plus! tyle, ze wlasnie im mniej tym lepiej! I pamietac trzeba, zeby go tylko pedzlami syntetycznymi nakladac!
      Da rade, bo ja sama mam mieszana cere z przetluszczajaca sie strefa T :) trzyma sie do 6 godzin, nastepnie zacznyam sie swiecic ale blotkami zbiore sebium i przez kolejne 2 godz mam spkoj :)
      Serum jest cholernie drogie ale naprawde dobre! Swietnie nawilza, ujedrnia i uelastycznia twarz! :)

      Löschen
    2. Ja ostatnio zachwyciłam się pudrem sypkim Artdeco. Nie dosyć, że świetnie utrwala makijaż to jeszcze ładnie zmiękcza rysy twarzy i bardzo naturalnie wygląda na skórze.

      Löschen
    3. O no proszę :-) swietnie! Mnie sie ich Strobing Cream podobają. Świetna tekstura i chyba sie skuszę :-)))

      Löschen
  3. Antworten
    1. Polecam :) tylko uwazaj, bo sa ich 3 rodzaje! :D nie pomyl sie :)

      Löschen
  4. Od dawna planuję zakup Brow Wiz, ale jest tyle odcieni, że ciężko wybrać odpowiedni. Mimo wszystko na pewno w przyszłości na jakiś się skuszę, bo słyszę o tych kredkach wiele dobrego, a Twoja opinia dodatkowo przypieczętowała zakup.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No jest ich sporo. Do tego sa podzielone ba ciepłe i chłodne odcienie. Ja wole te chłodne. Polecam :-) dobra jakość i super trwałość :-)

      Löschen
    2. W końcu się skusiłam i z tego co pamiętam też wybrałam Medium Brown :D

      Löschen
  5. Z Twojej piątki najbardziej zainteresował mnie błyszczyk Chanel i tusz do rzęs Diora. Ufam Twoim opiniom, więc jestem pewna, że te kosmetyki mają potencjał;).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje Iwonko :-) bardzo mi miło! Wiesz, ze nie mam potrzeby lizania dup wiec nawet jak jakieś produkty mnie nie zachwyciły lub sa za drogie a ich jakość jest słaba, to zawsze o tym pisze :-)
      Tusz naprawdę miło mnie zaskoczył :-) a te błyszczyki sa bardzo fajne!

      Löschen
    2. Wiem i dlatego Twój blog jest jednym z moich ulubionych od dawna:). Od dłuższego czasu widać w blogosferze pewien schemat działania i chyba muszę zrobić to, o czym pisałaś jakiś czas temu na IG, czyli usunąć z listy niewiarygodne blogi, bo to już nie jest śmieszne, a przykre (?), żenujące (?):/.
      Buziaki:*

      Löschen
    3. Ślicznie dzieje! Bardzo ale to bardzo mi miło!
      Nie pisze za często bo ostatnio mam na to mało czasu! Ale moj styl i szczerość w opisywaniu produktow pozostanie bez zmian!
      Wiesz, jak ostatnio słyszałam ze jedna blogerka trądzik wyleczyła i to dzieki kremowi Sisley oczywiście ze współpracy to nóż w kieszeni mi sie otwiera! Pytam sie tylko co na to jej czytelnicy ? Czy sa naiwni i uwierzą czy po prostu udają ze sie zachwycają?! Czyli rozumiem ze w PL dermatolodzy mogą zamykać gabinety! Bo skoro jest krem co leczy to po co lekarz komu innemu! Hahahahahahaha! Padłam!!!
      Żenujące i śmieszne! Przykre to nie jest, no bo one i tak maja czytelnika w dipue, liczy sie posłuż dla PR no bo jest strach o stratę współpracy! Dla mnie to prostytucja tyle że za kosmetyki! Hehehehe!!!
      Buziaki Iwonko :-****

      Löschen
  6. Ich kenne keines der Produkte - aber das Puder sieht interessant aus. Woher hast du es?

    AntwortenLöschen
  7. Fajna ta Twoja piątka :)
    Teraz mam pewność, że to właśnie o No-Color Powder rozmawiałam z kilkoma osobami. Na razie nie mam ciśnienia na ten puder. Jeżeli będzie okazja kupienia od ręki, może się pokuszę. Obecnie przechodzę fascynację bazą w postaci japońskiego kremu z filtrem, który pokazał prawdziwą moc makijażu bez zbędnych dodatków. Jestem w szoku :D
    Brow Wizz nie jest moim faworytem, wkurza mnie ten cieniutki grafit :P ale zgodzę się, jeżeli ktoś potrzebuje precyzyjnego wypełnienia, to nie znam nic lepszego. Ja przepadłam dla Brow Definer, tą kredką ABH podbiła moje brwi. Z drugiej strony produkty ABH same się bronią i każdy znajdzie coś dla siebie.
    Diorshow to był jeden z pierwszych tuszy selektywnych obok YSL FC, który skradł moje rzęsy. Teraz rzadko do niego wracam, chętniej sięgam po Lancome Hypnose oraz YSL FC, a w ostatnich tygodniach zawojował mnie tusz Kiko Extra Sculpt <3 Coś niesamowitego robi z moimi rzęsami, które nie są na żadnym wspomaganiu i już pogodziłam się, że więcej z nich nie wyciągnę. A jednak! :)

    Serum Chanel znam, ale całym sercem jestem za La Prairie Cellular Hydrating Serum aczkolwiek nie wiem, czy kupię ponownie, bo zmieniłam sporo w swojej pielęgnacji i efekty jakie uzyskałam sprawiają, że obrałam inne rejony.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje :-)
      Ja zamowilam z Beautylish głownie z względu na kobiety które maluje :-) no i sama z ciekawości chciałam go przetestować. Przestałam wierzyć w recenzje/opisy i wole przekonać sie na sobie. Wiadomo nie kupuje wszystkiego :-D zreszta po latach obracania sie w świecie kosmetyków wiem co lubię a czego nie i nie musze mieć wszystkiego , no bo jest modne! Hyhyhy!

      Brow Wiz to dla mnie ideał, jak wiesz mam bardzo mało włosków , które nie odrastają wiec idealnie mogę wypełnić dziury i braki ;-)

      A ja tuszy diora nie lubię... Każdy pozostawił niesmak :-/ ten to pierwszy, który mnie tak zachwycił ze znalazł sie w mojej "piątce"!

      Z La Prairie miałam kilka produktow, o jednym nawet kiedyś tu wspominałam . Resztę wykończyłam i nic nie pisałam. Ogólnie cieżko pisać o pielęgnacji, gdyż każda skóra ma inne potrzeby i np. każda mieszana skóra jest w jakiś sposób rożna. No i .... U mnie pisanie o pielęgnacji zajmuje mi sporo czasu, gdyż np.krem pod oczy mam 4 miesiące a nie jak niektóre polskie blogerki 2 tygodnie ... Krem na noc starcza mi czasem na pół roku, gdyż używam go na zmianę z serum na noc itd...

      Löschen
    2. Wiadomo, zawsze najlepiej sprawdzić na sobie :)
      Jesteś w mniejszości :D co się ceni, przynajmniej dla mnie.

      No właśnie, do "łatania" ubytków jak znalazł. Sama aż tylu nie mam i te, które są lepiej maskuje Brow Definer. Znowu po Brow Wizz sięgam, gdy chcę mieć odpicowane brwi np. do wieczorowego makijażu. Wiesz, na zasadzie pełnej twarzy :) bo i wtedy brwi mam mocniej podkreślone niż na co dzień. Ogólnie to chyba mój ulubiony akcent, brwi.

      Z Diora właśnie najbardziej lubię Diorshow, reszta jakoś nie bardzo mi przypadła do rzęs ;) W którymś momencie przestałam kupować i tak zostało.

      Oj tam :P ja lubię pisać o pielęgnacji, to bardzo wdzięczny temat :) zwłaszcza, że jeżeli ktoś jasno i czytelnie opisze swoją cerę, przedstawi problem(y) z którymi walczy itd. można łatwo znaleźć punkty wspólne i wyciągnąć coś z tego dla siebie. Co nie zmienia faktu, że w obu przypadkach potrzebny jest czas. Sama też kolorówce wolę poświęcić więcej uwagi niż kilka maźnięć, chyba że dzielę się pierwszymi wrażeniami jak coś zrobi na wejściu WOW. O pielęgnacji piszę zazwyczaj, gdy opakowanie jest już puste bądź już go niewiele zostało. Aczkolwiek są preparaty, na które potrzeba więcej czasu moim zdaniem.
      Obojętnie z której strony by nie patrzeć, to sfera urodowa zawsze będzie mocno subiektywna bez względu na przedział, któremu poświęcamy uwagę :)

      Löschen
  8. Niczego nie znam, ale serum i tusz mnie zainteresowały ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To mnie to cieszy! Tusz , to pierwszy Diorek, który mnie zachwycił :-)

      Löschen
  9. Śliczny błyszczyk taki lekki i dzienny ;) tusz Diora za mną chodzi ale jeszcze nie wiem ktora wersja, masz sliczne rzęski ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadzam sie :) bardzo go lubie
      ta wersja mnie urzekla! jestem pod ogromnym wrazeniem :)

      Löschen
  10. Tolle Favoriten hast du. Das Puder klingt äußerst spannend und ist auf meiner Liste 😂 Dior Mascaras mag ich auch überhaupt nicht. Alle die ich bis jetzt probiert habe waren furchtbar. Aber die neue klingt gut und nachdem ich meine 35467 Mascaras geleert habe, könnte ich sie mir einmal ansehen.....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen lieben Dank :* High Five! Same here - die waren echt mies... alle! aber diese ist SENSATIONELLLLLLLLLLL <3 hihi :) mega!

      Löschen
  11. Uwielbiam te nowe Diorshowy. Pięknie rozdzielają i robią istny wachlarzyk rzęs. Razem z Iconic Overcurl to moja Diorkowa ulubiona dwójka. Aaaa, jest jeszcze It Lash, też go bardzo lubiłam. Chyba Dior ulepszył formuły swoich tuszy, bo te nowe są coraz lepsze. Kiedyś, dawno temu jakieś stosowałam i były koszmarne..

    Serum Chanelowe bąbelkowe kocham! Cudownie robi skórze! I ten zapach <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Powiem Ci slonko, ze ta maskara mnie naprawde mile zaskoczyla! jest SUPER <3 <3 <3
      No to na plus! tez mysle, ze ulepszyli, tak jak i YSL! sa o niebo lepsze! <3
      Ja tez... pokochalam bardzo! Chociaz na poczatku myslalam, ze bedzie takie "zwyczajne" ! moja skóra twarzy go uwielbia! <3

      Löschen
  12. Same perełki :) Maskarę uwielbiam, wszelkie kosmetyki od Chanel też są moimi ulubionymi :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje :))) Maskara jest rewelacja :) kosmetyki Chanela tez uwielbiam ale sa i czarne owieczki... hyhyhy ;D

      Löschen
  13. Die Mascara ist toll, die mag ich ebenfalls sehr gerne :)

    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Super :))) schön, dass du auch so begeistert bist :))
      Liebste Grüße

      Löschen
  14. Hey Karo,
    Du kommst auch nicht mehr so viel zum Bloggen, oder? Machst Du jetzt was mit Kosmetik?
    Die Wimperntusche muss ich unbedingt mal ausprobieren. Ich hatte früher immer die von Dior, bin dann gewechselt und muss jetzt vielleicht doch mal zurückwechseln.

    Liebe Grüße
    Mila

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich habe nicht mehr so viel Lust wie damals und.... dadurch, dass ich zusätzlich auf polnisch schreibe werde ich oft angemacht und viele Blogger haben damit ein Problem... tja.... rassistisch sind sie auch! ://///
      Mit Kosmetik mache ich auch ab und zu was :) ich liebe das <3 <3 <3
      Die Wimperntusche ist grandios <3 probiere es unbedingt aus :)))
      Liebe Grüße :)

      Löschen
  15. Aufgrund Deiner Empfehlung habe ich mir das Serum auch gegönnt und kann gar nicht sagen, wie sehr ich mich über diesen tollen Tipp gefreut habe. Die Haut sieht damit deutlich frischer und strahlender aus - so, dass ich sogar schon darauf angesprochen wurde ;-D Das gebe ich nun nie mehr her! Nochmals vielen lieben Dank! :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ohhhhh wie schön <3 das freut mich sehr!!!
      Ich liebe es auch und das Serum tut mir wirklich gut! Ich habe heute meine zweite Flasche aufgemacht :-)))
      Bussi und ganz ganz liebe Grüße :-****

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast