Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mittwoch, 8. Juni 2016

Chanel Dans La Lumiere de L’Ete Summer 2016 Collection


Hallo ihr Lieben!
Gabrielle Chanel war eine Tagträumerin: Ihre Neugierde verhalf ihr dem Alltag zu entfliehen. Diese Reiselust inspirierte die neue Sommerkollektion von Chanel. Im Spotlight steht eine Entdeckerin, die Augen zur Sonne gerichtet. 
Aus der "Dans La Lumiere de L´Ete" Sommerkollektion habe ich das Quad und natürlich alle Nagellacke gekauft und heute möchte ich euch diese Produkte genauer vorstellen.

Hej!
Nowa, letnia kolekcja Chanel to przygoda odslaniajaca róznorodne odcienie pustynnej oazy. Przepieknie mieniace sie kolory zieleni, zlota i brazu wspaniale podkreslaja oczy. Rozbielone róze i polyskliwe korale uwydatniaja usta. Natomiast na paznokciach mamy do wyboru ciepla pomaranczke, koralowy róz, metaliczne zloto, szmaragdowa zielen i ognisty braz.
Z letniej kolekcji Chanel "Dans La Lumiere de L´Ete" kupilam oczywiscie wszystkie lakiery i pokusilam sie na paletke cieni do oczu. Kolekcja letnia jest u nas w sprzedazy juz od polowy maja, kiedy pojawi sie u Was nie jestem w stanie Wam tego powiedziec. 


EMPREINTE DU DÉSERT LES 4 OMBRES 53,95€









Ein limitiertes Lidschatten-Quartett für ein leuchtendes und satiniertes Makeup-Ergebnis. Die Prägung der Exklusivkreation Empreinte Du Desert erinnert an Sanddünen, die Farbharmonie in Beige, Brauntöne und Khaki-Grün, von der Wüste inspiriert.
Die Lidschatten haben eine sanfte und geschmeidige Textur. Die Farbtöne verschmelzen perfekt miteinander und sind wirklich sehr gut pigmentiert! Der Verzicht auf Talkum verstärkt Leuchtkraft und Farbintensität.
Die Lidschatten lassen sich toll auftragen und leicht verblenden. Ich bin restlos begeistert!

Perla kolekcji, to limitowane cienie Les 4 Ombres "Empreinte Du Desert" - kreacja ekskluzywna. Grawura cieni przypomina wydmy, natomiast ich kolory sa inspirowane  pustynia. 
Cienie maja miekka i jedwabista teksture. Kolory idealnie stapiaja sie ze soba, a do tego sa znakomicie napigmentowane! Zrezygnowano z uzycia talku, co jeszcze bardziej wzmacnia ich intensywnosc. 
Cienie idealnie daja sie nalozyc na powieke, wspaniale sie blenduja i na bazie trzymaja sie przez caly dzien. To pierwsza paletka Chanel (a mam ich sporo), która mnie naprawde zachwycila! 
Goraco polecam!

DIE NAGELLACKE / LAKIERY 24,99€ 




ESPADRILLES 534

Eine schönes, warmes Koralle mit cremigem Finish. 
Der Nagellack lässt sich gut auftragen und zwei Schichten geben ein perfektes Endergebnis.

To przepiekny cieply odcien pomaranczowo-koralowy o kremowym wykonczeniu.
Lakier rozprowadza sie bardzo dobrze i dwie warstwy idealnie kryja paznokcie.




CANOTIER 532

Ein metallisches Gold. 
Durch seinen metallischen Finish lässt sich der Nagellack etwas schwieriger auftragen, Streifen sind hier einprogrammiert.

To metaliczny odcien zlota.
Naturalnie przy takim wykonczeniu nie uniknie sie smug po pedzelku. 




TURBAN 524

Eine schöne Mischung aus Pink und Rot mit cremigem Finish.
Der Nagellack ist ziemlich grell und deckt nach nur einer Schicht sehr gut.

To mieszanka rózu i czerwieni o kremowym wykonczeniu.
Odcien jest bardzo jaskrawy i kryje juz po jednej warstwie. 




CAVALIERE 526

Ein wunderschöner, warmer Braun-Ton mit grandiosem Schimmer! 
Für mich (zusammen mit Emeraude) der schönste Nagellack von dieser Sommerkollektion! 
Ein wahrer Traum!

To przepiekny cieply odcien brazu z cudownymi zlotymi i miedzianymi drobinkami.
Dla mnie (razem z Emeraude) to najciekawszy i najladniejszy kolor z calej letniej lakierowej kolekcji!




EMERAUDE 536

Ein grandioses Smaragdgrün mit wundervollem Schimmer! Hach! Was für ein Prachtstück! 
Ich bin schwer begeistert!

To zjawiskowy kolor szmaragdu ze zlotymi i zielonymi drobinkami. Spektakularny odcien, który jak dla mnie nadaje sie na kazda pore roku! Jestem nim zachwycona! 




Wie gefällt euch diese Sommerkollektion von Chanel?
Habt ihr euch auch etwas von dieser Kollektion gekauft?

Liebe Grüße
Karo


I co powiecie?
Podoba sie Wam czy raczej to nie Wasza bajka?

Pozdrawiam
Karo

Kommentare:

  1. Chanel kusi przepięknymi kolorami :) Pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zgadza sie :-) ślicznie dziękuje :-*

      Löschen
    2. Piszę tutaj, bo dalej nie mogę komentować normalnie :( nie wiem czemu..
      Chciałam napisać, że bardzo pasuje Ci ta kolorystyka..
      Lakier Turban musi się pięknie prezentować teraz :) taki radosny :0

      Löschen
  2. Cienie mają piękną kolorystykę i rewelacyjnie podkreślają Twoją tęczówkę. Zestaw idealny!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zgadzam sie ! I do tego pigmentacja jest SUPER! Bardzo sie z nimi polubiłam a i kolorki bardzo mojowe :-)

      Löschen
  3. The eye makeup looks fabulous on you - and of the polishes Emeraude is my favorite!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Awwww thank you Maria :-****
      Yesss... Emeraude is sooooo amazing!

      Löschen
  4. Die roten Nagellacke sind wirklich toll. Und die Lidschatten, vor allem der Goldton ist phantastisch!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die Lidschatten sind wirklich klasse ! Bin total begeistert :-)

      Löschen
  5. Vielleicht bin ich übersättigt, aber irgendwie macht mich gar nichts an... Alles irgendwie schonmal gesehen, ausser vielleicht Emeraude. Ist aber auch ok, haben wir wieder Geld gespart. ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :-)))) Emeraude ist wirklich genial :-)
      Hast viel Geld gespart :-) hihi :-D

      Löschen
  6. Antworten
    1. Jest moc! Jest bardzo intensywny :-)

      Löschen
  7. Zielony cień nie dla mnie :P Ale kolorek espadryle bardzo fajny :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ale jest piękny :-) Taka naprawdę bezpieczna zieleń :-)
      Tez mi sie strasznie podoba :-)

      Löschen
  8. Wow die sind alle wunderschön!! *__* Mir gefällt den Emeraude Nagellack am besten, die Farbe ist schön und einzigartig ^^

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank Liebes :-***
      Mir auch <3 sehr sehr
      Bussi :-***

      Löschen
  9. Karuś i co ja mam powiedzieć? Pięknie! Paleta w Twoim obiektywie i makijażu, wygląda świetnie, tak samo podoba mi się Espadrilles <3 I koniec końców, chyba będę zmuszona wybrać się do perfumerii, przynajmniej żeby rzucić okiem ;) :**
    Buziaki Kochana :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje Słonko dziękuje :-****
      Jest świetna! To pierwsza paletka która jest idealna! Wszystkie 4 cienie maja świetna pigmentację i nie trzeba kilka warstw nakładać!
      Espadrilles jest bardzo letni pomarańczek! Bedzie pasował do Twojej pomadki :-))))
      Buziaczki :-***

      Löschen
  10. Die Lidschatten stehen dir wirklich ausgesprochen gut.....
    Liebste Grüße
    Marina

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank Marina :-***
      Und die sind sooooo gut! Bin echt begeistert :-)

      Löschen
  11. Wunderschönes Amu, du schaust so unglaublich toll aus <3
    Die Palette ist klasse, vor allem das schöne Grün <3<3<3

    Liebst, Colli
    tobeyoutiful

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lieben Dank :-)))
      Jaaaa! Die ist sooooo schön !
      Liebe Grüße

      Löschen
  12. Przepiękny makijaż zmalowałaś tą paletą, pasują Ci takie odcienie!

    AntwortenLöschen
  13. Złoty i brązowy lakier mi sie nie podoba ;) ale reszta taaaaaaaaaaaak! I te cienie jakby stworzone dla mnie ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A mnie brąz bardzo! Jest taki Vampy :-))( lubię takie ;-)
      Cienie sa bajka! Cud miód i orzeszki hihi :-))

      Löschen
  14. Der Lidschatten ist so toll <3 und der changierende Nagellack in braun gefällt mir auch super:) Liebe Grüße, Leonie von http://eyeofthelion.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das Quad ist soooo genial! Bin wirklich begeistert :-)
      Oh ja! Der Nagellack sieht super aus! So Vampy :-)

      Löschen
  15. Złoty i koralowy lakier wyglądają pięknie <3 Niestety w przypadku metalików jest to tylko miłość na odległość, bo ślady po pędzelku doprowadzają mnie do szału, a jeszcze z moimi antyumiejętnościami malarskimi to już w ogóle efekty są zwykle opłakane :P

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No niestety, dlatego to podkreśliłam zeby nawet w przypadku Chanel nie oczekiwać cudów :-D

      Löschen
  16. Fajnie, ze Chanel wreszcie wypuscilo dobra jakosciowa paletke! Bo niestety ich cienie to czesto hit and miss! (z naciskiem na slowo miss ;D)
    Lakierasy piekne, ale powiem Ci, ze jak na moje pazurki i gust za ciemne, ja sie czuje najlepiej w jasnych rozach/pastelach badz klasyczna czerwien ;D
    Swietny post Kochana, buziaczki ;*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wiesz , ze ja zawsze wale prosto z mostu i nie raz pisałyśmy na insta na temat ich paletek. I znasz moje zdanie :-D
      Tym razem zmienili teksturę i jest miodzio! Nie tylko na swatchach palcami ale i pędzlem swietnie sie prezentują ;-)
      Ja mam od dłuższego czasu fazę na ciemne i jakiś róże i pastele mnie nie zachwycają ... Ale może to kwestia wieku ? Hmmm hehehe :-D a czerwień to kocham i zawsze nosić mogę :-)
      Dziękuje ! Buziole Agatko :-****

      Löschen
  17. A w Polsce będą tylko lakiery o, nie będzie cieni :(

    AntwortenLöschen
  18. o, naprawdę? dla mnie większość to hit jednak - gorzej z Diorem - tutaj wiecej slabych,

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A dla mnie nie... Bo jestem wymagająca... W tej cenie nasz paletki co sa naprawdę lepszego do tego maja więcej cieni :-)
      Powiem Ci ze 3 palety manie oddałam :-) jej pasują bo nie sa intensywne. A mnie szlag trafiał bo tylko shimmerek był widoczny z lekka poświata koloru. Aaaaa Diora to juz od dłuższego czasu nie kupuje bo same porażki były... A paletki co miałam rozdarlam bo nie chciałam sie męczyć i wkurzać :-D

      Löschen
  19. Das Quad sieht ganz toll bei Dir aus:-)) Einfach großartig!! Meine Lieblinge sind auch der Emeraude und der Cavaliere. Den Turban wollte ich unbedingt, habe ihn stehen lassen, weil er dem Tutti Frutti so ähnlich sieht. Den Espadrilles konnte ich nur einen Tag auf den Nägeln "ertragen". LG Ute

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank liebe Ute :-))
      Oh ja! Die beiden sind einfach MEGA SCHÖÖÖÖN :-)
      Das stimmt, die sind fast identisch :-) ich auch , ich such ... Es ist nicht meine Farbe :-D
      Liebste Grüße und einen schönen Abend :-)

      Löschen
  20. Du wirst lachen - ich habe exakt die gleichen Artikel wie Du gekauft und auch mir gefallen Émeraude und Cavalière am besten von den Lacken. Die Swatches sind Dir mal wieder sehr schön gelungen - da sieht man, dass da ein echter Profi am Werk war - ich krieg das nie so toll hin ;-))) Bussi und ganz liebe Grüße :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Genial !!! Echt genial! Aber ... Das wundert mich nicht! Ich kenne dich doch IT und weiß, dass du einen guten Geschmack hast ;-)))
      Vielen lieben Dank :-******
      Das ist echt lieb!
      Bussi und drück dich meine Liebe :-****

      Löschen
  21. Dobrze, że popracowano nad składem cieni i teraz można się cieszyć ich dobrą jakością. Zachwycałam się już kolorami w tej paletce na IG, to teraz napiszę o Twoim makijażu;) - jest piękny <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokładnie! Bo do tej pory nie zachwycały mnie. Jedynie ostatnia paletka z wiosennej koldkcji jest tez dobra ale nie tak wspaniała jak ta!
      Iwonko! Ślicznie dziękuje! Buziole :-**** i miłego wieczorku !

      Löschen
  22. Piękna kolorystyka palety i lakiery cudne :) w PL będą tylko lakiery niestety w sprzedaży :/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadza sie :) i do tego paletka ma cudowna pigmentacje!
      szkoda! bardzo szkoda! podejrzewam, ze sporo osób bedzie rozczarowanych :(

      Löschen
  23. Toll! Sowohl die Lacke wie auch das Quad, super schöne Farben!

    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lieben Dank :)))
      Die Kollektion ist wirklich wundervoll <3

      Löschen
  24. Piękności! Chanel mnie zachwyca za każdym razem. Z absolutnie każdej mniejszej czy większej kolekcji brałabym wszystko! Paleta cieni cudowna! Choć tak jak Ci pisałam na Insta, bardziej mi się kolorystyka z jesienią kojarzy. Chyba przez tę zieleń :) Lakiery wiadomo! Zieleń i brąz - WOOOW! Rownież mało letnie, ale obłędnie wyglądają na Twoich idealnych pazurkach <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tak tak takkkkkkkk <3 zachwycam sie tak jak i Ty :*****
      Ja tez bym wszystko brala :)))
      ta zielen na paznokciach wyglada oszalamiajaco <3 bedzie Ci w niej cudnie <3
      buziole :*****

      Löschen
    2. Taka comiesięczna Chanelowa subskrycja. To by było coś :D hyhy
      Zieleń boska. Bardzo oryginalna i niedoceniona. Miewiele firm ma przecież ten kolor w swojej ofercie <3
      Miłego dzionka! :*

      Löschen
  25. Piękne kolory - i palety i lakierów, jedynie to złoto może nie do końca mnie przekonuje, ale zieleń fenomenalna :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :))) zgadzam sie :) paletka jest naprawde wspaniala <3
      zielen jest przepiekna <3 a co do zlotka, to sie zgadzam ;D hihi

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast