Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Samstag, 23. April 2016

MAYBELLINE FITme! MATTE+PORELESS FOUNDATION - REVIEW


Hallo ihr Lieben!
Auf dem deutschen Instagram Account von Maybelline *klick* habe ich gesehen, dass die FITme! Matte+Poreless Foundation auch bald zu uns kommt. Ich besitze die Foundation schon eine Weile und daher möchte ich euch diese heute genauer zeigen. 

Hej!
Na Instagramie naszego niemieckiego Maybelline poniformowano, ze podklad FITme! Matte+Poreless bedzie juz niebawem w sprzedazy. Ciekawa jestem, czy on dotrze równiez i do Was?  Dajcie znac, ok? Podklad posiadam juz od dluzszego czasu, wiec dzis chce Wam go blizej przedstawic. 





Ich besitze die Nummer 110 in der Farbe Porcelain, der hellsten Nuance, die es in Amerika gibt.
Momentan viel zu hell für mich und ich muss den mit Puder etwas abdunkeln. Porcelain ist eine schöne, natürliche Nuance mit gelblichem Ton. Die Foundation befindet sich in einem Glasflakon mit Schraubverschluß, jedoch ohne Pumpspender. Man muss den Flakon kippen, um an die Foundation zu kommen. Daher ist sparsames Dosieren leider kaum möglich. Die Foundation ist nicht zu dickflüssig und lässt sich gut auftragen und einarbeiten. 

Mój kolor to numer 110 Porcelain, najjasniejszy odcien w amerykanskim sortymencie. W tym momencie jest on dla mnie zdecydowanie za jasny, ale przyciemniam go pudrem. Porcelain to naturalny kolor z zóltawym odcieniem. Podklad znajduje sie w szklanej buteleczce z zakretka bez pompki. Niestety nie lubie tego typu podkladów, gdyz nie ma mowy o wydajnym uzyciu produktu. Zeby wydobyc podklad, trzeba mocno przechylic butelke i czasem niestety za duzo go wyplynie. Jego konsystencja nie jest za gesta dzieki temu daje sie ladnie rozprowadzic na twarzy. 




Sehr wichtig bei dieser Foundation ist eine gute Pflege darunter! Ansonsten wirkt die zu pudrig, sehr künstlich und betont trockene Stellen. Die Deckkraft ist stark! Erwischt man zu viel vom Produkt, wirkt das Ergebnis leider schnell maskenhaft! Ich habe die Foundation schon mit dem Pinsel, Beautyblender und mit dem Finger aufgetragen. Am besten gefällt mir die Finger-Methode, ich klopfe die in meine Haut ein und verblende dann mit dem feuchten Beautyblender. So sieht die Foundation natürlicher aus.

Bardzo wazne! Przed uzyciem nalezy odpowiednio nawlizyc twarz! Poniewaz przy nieprawidlowym nawilzeniu bedzie on wygladal bardzo pudrowo, sztucznie, podkresli suche skórki i wejdzie w pory! Jego krycie jest mocne. Nalozymy go za duzo, otrzymamy efekt maski! Tutaj polecam wypróbowanie pedzla, gabeczki Beautyblendera i palców. Zdecydujecie same, co jest dla Was najlepsze. Mnie najbardziej podoba sie efekt jaki osiagam przez wklepanie podkladu palcami, a nastepnie blenduje go zwilzonym Beautyblenderem. Za pomoca tej metody wyglada on naturalnie. 


Ungeschminkt nur mit Tagescreme / Twarz tylko z kremem



Stark aufgetragen - man kann die Deckkraft gut erkennen. 

Mocno nalozony podklad - jak widzicie podklad naprawde mocno kryje 

Foundation leicht aufgetragen und mit dem feuchten Beautybledner verblendet

Podklad lekko nalozony i wyblednowany zwilzonym Beautyblenderem



TRAGEBILDER 

Komplett geschminkt nach 3 Stunden 

W pelnym makijazu po 3 godzinach 



Nach 5 Stunden 

Po 5 godzinach 


Nach 5 Stunden: Meine T-Zone glänzt und auf den Nasenflügeln ist die Foundation etwas abgegangen. Die Poren sind sichtbar und mein Gesicht ist definitiv nicht mehr so matt! 

Im Ganzen: Die Haltbarkeit ist echt gut - vergessen wir nicht, dass dies eine Drogerie Foundation ist! Die Deckkraft ist stark und kann Maskenhaft wirken aber mit etwas Übung kann man es natürlicher aussehen lassen. 
Ich hoffe, dass die Auswahl an Farbtönen groß sein wird! In Amerika sind 24 Töne erhältlich! 
Alle, die ölige und Misch - Haut haben, werden die Foundation mögen-probiert es aus!
Ich werde mir bestimmt eine dunklere Nuance zusätzlich zulegen. 

Liebe Grüße
Karo


Po 5 godzinach : moja strefa T sie lekko swieci, najbardziej na nosie oraz na skrzydelkach nosowych. Pory sa widoczne, a moja twarz nie jest juz az tak matowa. 

Ogólnie jego trwalosc jest naprawde dobra! Nie zapomnijmy, ze mowa tu o podkladzie drogeryjnym a nie wysokopólkowym! Podklad ma mocne krycie, przesadnie nalozony bedzie wygladal sztucznie. Jednak mozna sobie z nim poradzic i otrzymac naturalny efekt.
Mam nadzieje, ze wybór kolorów bedzie tak duzy, jak i w Ameryce!  Tam sa dostepne 24 odcienie! 
Podklad najbardziej nadaje sie dla cery tlustej i mieszanej. 
Jezeli lubicie tego typu podklady, to warto go wypróbowac. Moze go polubicie?!

Pozdrowionka
Karo


Kommentare:

  1. Nie dla mojej cery ten podkład, mam raczej suchą, kapryśną skórę i wolę wysokopółkowe podkłady, taka jestem ;D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sucha cera potrzebuje dobrego podkładu, który nie podkreśli suchych skórek. Niestety drogeryjne podkłady są słabe. W Teoim przypadku to najlepszym wyjściem są właśnie wysokopolkowe.
      Ogólnie tez używam wyłącznie sprawdzonych wysokopolkowych podkładów , chociaż i w tym przedziale spotkałam buble!
      Co do drogeryjnych podkładów , to czasem je kupie choćby z samej ciekawości :-)
      Ale często mam problemy z doborem koloru :-/ u nas w Europie są one za pomarańczowe !

      Löschen
  2. An sich spricht mich die Foundation eigentlich an!
    http://mintcandy-apple.blogspot.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die kriegt von mir eine 2!
      Es ist eine gute Drogerie Foundation .
      :-))))

      Löschen
  3. mialam ta pierwsza beznadzeja wersje , tej jeszcze nie proboalam , maja tez dewy finish :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. FitMe tez mi sie nie spodobała! Po godzinie świece sie nieziemsko ! Ohhhh Dewy brzmi super! Ale u nas chyba nie ma :-(

      Löschen
  4. Fabulous review. Loved your detailed post.

    AntwortenLöschen
  5. Auf die warte ich schon Ewigkeiten! Wäre super wenn sie es bis zu uns schafft in der Nuance!♡

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich vermute wir werden nicht mehr als 5 Nuancen bekommen :-/ was natürlich echt mies ist ! Aber.... Abwarten ... Lassen wir uns überraschen :-)

      Löschen
  6. Die Foundation macht ein sehr schönes Ergebnis! Ebenmäßig ohne Maskeneffekt :)

    Schönen Sonntag zu dir liebe Karo!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke schön Liebes :-)))
      Wünsche dir ebenso :-)

      Löschen
  7. Bardzo ładnie wygląda na Twojej cerze. Generalnie uważam, że na wiele podkładów można znaleźć sposób i dzięki temu uzyskać efekt, na jakim nam zależy. Potem pozostaje tylko kwestia trwałości.

    PS. Czytałam Twój komentarz u Ali (Addicted to makeup) i czekam na kolejne posty na temat konturowania, doboru podkładu i odpowiedniego makijażu do konkretnej budowy oka:).
    Nie ukrywam, że chciałabym też poczytać relację z kursu, choćby taką okrojoną do minimum;).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje! Chociaż jeż za jasny... Właśnie używałam nieodpowiedniego odcienia podkładu- zasięgałam po za jasne podkłady! W szkole nauczyłam sie poprawnego doboru intensywności koloru i odcienia!
      Jasne, ze można! Podstawowym krokiem jest odpowiednie przygotowanie skory! Bo jeżeli tego nie zrobimy to nawet najdroższy podkład bedzie wyglądał okropnie ! A trwałość to odpowiednie przypieczętowanie podkładu. Jest kilka trików o tym napewno jeszcze napisze :-)

      Aaaaa miło mi :-***
      Mam nadzieje, ze niebawem znajdę więcej czasu na przygotowanie takiego postu :-) jeżeli masz jakieś konkretne pytania to możesz ni maila napisać! :-***

      Löschen
  8. Nieźle jak na podkład drogeryjny :) I pięknie na Tobie wygląda, ale Ty w ogóle masz bardzo ładną cerę, także na Tobie chyba wszystkie podkłady będą ładnie wyglądać :)
    Nie próbowałam Maybelline, to znaczy akurat tego, bo kilka innych z oferty marki próbowałam, ale niestety kolorystycznie mi nie pasowały. Tyle, że to było dawno temu, także może coś pozmieniali i teraz są lepsze odcienie, ale mam swoje ulubione podkłady, a teraz i tak chcę się przerzucić głównie na azjatyckie BB. Wczoraj w ogóle w końcu się dowiedziałam, że Revlon Colorstay wszedł do UK w butelce z pompką (normalna wersja jest dostępna zawsze, ale właśnie jakiś czas temu słyszałam, że mają go zacząć robić z pompką), także normalnie przez chwilę rozważałam kupno, ale potem stwierdziłam "Nieeee, przecież wolę bardziej rozświetlające podkłady" :D Ale faktem jest, że jeden taki podkład trochę lepiej kryjący kiedy cera ma gorszy dzień by mi się przydał, chociaż na razie nie planuję zakupów podkładowych, bo jeszcze mam 5 nagębnych smarowideł :D
    Pisz tu mi zaraz te posty o szkole i o konturowaniu i w ogóle te wszystkie tricki, których Cię nauczyli - bym liznęła trochę więcej wiedzy od profesjonalistki :) :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No właśnie! Podkreślmy słowo - DROGERYJNY!
      Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie :)
      Gdzie np.podklady L'Oreala są dla mnie za pomarańczowe i zawsze oksyduja u mnie! Ale niestety przy cerze tłustej i mieszanej często to sie zdarza! Nawet MAC Matchmaster u mnie cholernie oksyduje i wyglądam jakbym pomarańczowe plamy miała!
      Cery aż tak ładnej nie mam , bo mam popękane naczynka i pory :-/ ale daje sobie radę! Przede wszystkim moim "przyjacielem" jest teraz zielony concealer :-D hyhy na wszystkie zaczerwienienia rewelka! I różnica jest naprawdę znaczna!! Do tego odstawiłam wszystkie podkłady z różowym odcieniem ( takie mi kilka lat temu w MACu dobrano - o zgrozo ) i używam tylko teraz tych z żółtawym odcieniem! Chyba zrobię post jak poprawnie dobrać podkład ... Bo sama do tej pory chodziłam z źle dobranym podkładem! Czujesz!?!? I zanim nie zrobiłam szkoły to w ogóle mi to nie przeszkadzało! Bo po prostu tego nie widziałam!!!
      Rozświetlające podkłady uwielbiam ! Szczególnie na wiosnę i lato <3 strasznie paluszek mnie swędzi zeby zamówić Armaniego Glow Foundation ... Narazie mieszam podkład ze Strobe Liquid ( a Strobe Cream sobie tez zamówiłam ) i jest miodzio!
      Taaaaak ... Czytałam gdzieś , ze właśnie Revlon teraz z pompka jest! Ja go bardzo lubiłam! Krycie jest super i na okres jesienno-zimowy był super! Teraz to sama bym sie na niego skusiła. Kochana , u mnie podkładów i BB azjatyckich tez do bólu!
      Będę pisać Alusia, tylko na raz nie wyrobie, muszę taki post kilka dni przygotowywać bo chce dać zdjęcia itp np.rozne kształty oczu narysować itp... Zeby naprawdę było zrozumiałe i treściwe :-))))
      Buziole i miłej niedzieli :-****

      Löschen
    2. Czasami nawet w drogeriach można dostać perełki, tylko kurczę trzeba się mocno tych perełek naszukać... Ja pamiętam, jak jeszcze mieszkałam w Pl i dopiero były moje makijażowe początki, to chyba większość drogeryjnych podkładów przetestowałam, ale niestety 99% z nich była albo za różowa, albo za ciemna i za pomarańczowa, dlatego potem jak już mogłam zaczęłam się interesować wyższopółkowymi i dopiero wtedy znalazłam dobrze dobrane kolorystycznie podkłady na tyle jasne, że mogłam ich normalne używać. Oczywiście jeszcze był Loreal True Match w starym wydaniu, który w odcieniu N1 był dla mnie super, ale sam podkład robił mi bebe na buzi, bo był za suchy i podkreślał wszelkie suche miejsca, a do tego miałam wrażenie, że oksydował. Dlatego długo się zastanawiałam, zanim skusiłam się na tą nową wersję (też N1) i on jest naprawdę dobry. Na tyle dobry, że kupiłabym go ponownie i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że z drogeryjnych podkładów to właśnie ten nowy (ale tylko nowy) Loreal jest dla mnie najlepszy, bo kolor jest miodzio i się nic nie utlenia, krycie takie, jak lubię, utrzymywanie się na buzi też klawe, także jestem bardzo na tak :)
      Ale wiadomo, jak to jest. My jesteśmy srokami i kupujemy też oczami. Także to się ma nie tylko do podkładów, ale też do wszystkiego innego. Wiadomo, że bardziej będzie nas kręciła pomadeczka z Chanela na przykład, niż pomadeczka z firmy "Krzak", także wolałabym mieć w kolekcji 2 Chanele, niż 20 'Krzaków', wiesz, co mam na myśli :)
      Ja wciąż jak mam jakieś zaczerwienienia to używam żółtej bazy z MAC Prem +Prime, jest całkiem niezła, trochę 'chowa' te zaczerwienienia, ale ja i tak nie mam ich dużo, chodzi bardziej o jakieś takie niewielkie miejsca po krostkach, czy coś takiego :)
      Serio miałaś źle dobrany podkład? Szok normalnie *o* Ja myślę, że mam dobrze dobrany, bo zawsze staram się, żeby z szyją się zgadzało, ale mimo wszystko i tak mam ni to żółte, ni to różowe tony, także taki N1 z Loreala jest spoko (ale na przykład Nc15 z Mac jest jednak dla mnie nie za dobry - tylko Mineralize podkład mi pasuje w tym odcieniu). A jeszcze o podkładach MAC to niestety muszę powiedzieć, że trochę się zawiodłam, no bo właśnie - nie mają dla mnie idealnego koloru, a do tego na przykład Mineralize jest zbyt tłusty na twarzy (stwierdziłam po czasie) i szybko wygląda nieświeżo, a do tego mało kryje, także już nie mam ochoty go kupować. Wciąż za najlepsze, co miałam w życiu uważam Skin79 Orange (który wciaż mam) oraz Givenchy Teint Couture ale też Skinfood Platinum Grape Cell jest świetny (stąd też moje takie odejście od tradycyjnych podkładów na rzecz azjatyckich), ale jeszcze mam trochę, także nic nie dokupuję (choć wiadomo, zawsze mam braki w pomadkach, bo wishlista pęka w szwach:DDD).
      Pisz Kochana wszystko, co możesz, ja będę przychodzić czytać i chłonąć wiedzę, którą nam zechcesz przekazać :)
      Buziaki i miłego wtorku, a właściwie środy, bo już u Ciebie zaraz środa :)

      Löschen
  9. Tolle Review! Ich komme leider bisher noch nicht mit Maybelline Foundations zurecht. Diese hier klingt aber schon gut aus. Ich werde sie testen sobald sie bei uns ankommt :-)
    Liebe Grüße <3<3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke :-) ich leider auch nicht , weil ich eine Mischhaut habe und weil die zu sehr orangestichtig sind :-D
      Die hier ist wirklich gut. Nicht perfekt aber immerhin gut!
      Liebste Grüße :-*

      Löschen
  10. Nie słyszałam jeszcze o nim :D Mam suchą cerę, więc mogłoby to się skończyć źle pomimo kremu :P

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ohhh to nie dla Ciebie ten podkład :-D
      Bedzie za ciężki

      Löschen
  11. Ale kryje! moze odcien bylby dla mnie odpowiedni mam nadzieje ze tu trafi :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kryje naprawdę mocno ... Ale można go naturalnie nałożyć :-)
      Oby, bo wiem, ze my mamy produkty których Wy nie macie i na odwrót :-D

      Löschen
  12. Bardzo ładnie wygląda na buzi :) potrafisz uzyskać naturalny efekt takim podkładem, który dość mocno kryje :)
    przyjemnego wieczorka :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tez tak myśle :-) tym bardziej, ze to podkład DROGERYJNY ;-) duży plus za to
      Dziękuje :-) wzajemnie :-*

      Löschen
  13. o to jakaś nowa wersja? Ja kupiłam go ze dwa lata temu w UK i jestem zachwycona, bo to dobry produkt drogeryjny. Szkoda, że seria nie weszła do Polski :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. W USA juz od dawna, do nas ma niebawem dotrzeć :-) a czy u Was bedzie to duży znak zapytania :-D hyhy

      Löschen
  14. Hört sich ganz gut an, vielleicht teste ich die auch mal, wenn es den hellsten Ton hier gibt :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bin schon sehr gespannt welche Farbtöne wir bekommen ? :-)

      Löschen
  15. od jakiegoś czasu chodzi mi ten podkład po głowie, może kiedyś się go doczekamy... może :P

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dla cer mieszanych i tłustych jest naprawdę dobry :) trzymam ksciuki, zeby i do Was dotarł

      Löschen
  16. Świetnie kryje! Podoba mi się. Na te gorsze dni jak znalazł!
    Super, że można go okiełznać i nie jest się skazanym na bycie tapeciarą :)
    Miłego dzionka! :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokładnie :-) jak na podkład drogeryjny to naprawdę mile mnie zaskoczył :-)
      Nawilżony beautyblender zawsze pomoże hihi :-)
      Buziole :-***

      Löschen
  17. Ich benutze sehr oft die Fit Me Foundation von Maybelline und mag diese sehr, da sie auch gut für trockene Haut geeignet ist und eine angenehme mittlere Deckkraft hat. Finde es sehr schade, dass es diese in Deutschland nur bis zum Ton 120 gibt (bin ohne Selbstbräuner viel zu hell dafür haha)
    Bin aufjedenfall sehr gespannt auf die Matt+Porcelan Foundation und hoffe sehr, dass diese auch für Mischhaut geeignet ist (wenn man diese gut pflegt).

    Schöner Post! :)

    xx Lisa

    MY BLOG: LSAWSNR | INSTAGRAM

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, das nervt mich auch immer, dass wir nur 4-5 Farbtöne bekommen und dann sind die noch so dunkel :-/
      Ja, für Mischhaut ist die gut geeignet .
      Liebe Grüße und einen schönen Tag noch

      Löschen
  18. Habe von Maybelline eine Probe zum testen zugeschickt gekriegt, die Farbe passt leider nicht so ganz daher konnte ich Sie nur einmal testen und fand Sie ehrlich gesagt auch nicht schlecht. Frage mich allerdings, wieso sie die Verpackung für den deutschen Markt geändert haben.

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast