Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Montag, 28. März 2016

Dior Les Violets Hypnotiques: 783 Shadow


Hallo meine Lieben!
Ich hoffe, dass es euch gut geht und das ihr die Ostertage schön genossen habt!
Heute möchte ich euch einen weiteren Lack aus der Les Violets Hypnotiques Kollektion aus dem Jahr 2012 zeigen. 783 Shadow ist das Sahnestück der Kollektion!


Hej!
Mam nadzieje, ze milo spedzilyscie Swieta Wielkanocne i, ze pogoda u Was, tak jak i u nas dopisywala! 
Dzis mam dla Was kolejny lakier z limitowanej kolekcji Diora Les Violets Hypnotiques z 2012 roku. 
783 Shadow to zdecydowanie najciekawszy kolor tej kolekcji.





Shadow ist ein rauchiges, sehr dunkles Aubergine mit goldenen und violetten Schimmerpartikeln.
Besonders im Tages- oder Sonnenlicht kommt der Schimmer gut zur Geltung. Ansonsten sieht der sehr dunkel aus. Dunkel aber schick und meiner Meinung nach total elegant! 
Der Auftrag ist super einfach, ich mag den flachen, breiten Dior-Pinsel sehr. Hier trage ich 2 Schichten und eine Schicht Seche Vite. Der Nagellack hat eine ganze Woche gut gehalten, am Ende waren nur die Spitzen abgerubbelt. 


Shadow to ciemy kolor oberzyny z masa zlotych i fioletowych drobinek. Drobinki sa dobrze widoczne szczególnie w mocnym swietle dziennym, jak i w samym sloncu. W normalnym swietle lakier wyglada na bardzo ciemny. Ciemny ale nie nudny, szykowny i elegancki. Lakier rozprowadza sie idealnie, ma swietna konsystencje, która nie zalewa skórek. Dodam, ze uwielbiam te plaskie a zarazem szerokie pedzelki Diora! Nalozone mam dwie warstwy, które utrwalilam jedna warstwa top´u Seche Vite. Lakier nosilam caly tydzien. Pod koniec mialam wytarte jedynie koncówki.




Von der Dior Les Violets Hypnotiques Kollektion habe ich euch schon den Nagellack 966 Poison *hier* vorgestellt. 

Wie gefällt es euch Shadow?

Liebe Grüße
Karo

Z kolekcji Diora Les Violets Hypnotiques przedstawilam Wam * tutaj* lakier 966 Poison. 

Spodobal sie Wam Shadow?

Pozdrowionka
Karo


Kommentare:

  1. Absolutnie piękny kolor ! cudo :)

    AntwortenLöschen
  2. Świetny kolor! a te drobinki go dopełniają:)

    AntwortenLöschen
  3. Antworten
    1. das stimmt liebe Sally :))) mag den auch sehr <3

      Löschen
  4. Piękny! Ale sama bym sobie go nie kupiła . Wole tańsze i równie dobre lakiery :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja akurat lubie lakiery Diora, Chanel, YSL czy tom Ford i chetnie je kupuje :)
      zalezy mi na tym, zeby dlugo sie na paznokciach trzymaly :)
      chociaz lakiery Essie tez bardzo lubie :)

      Löschen
  5. Łoo, lakier na 5 z plusem! Kolor piękny i trwały. Może wreszcie zmotywuje mnie do pomalowania moich paznokci... Są takie golasy już z 4- 5 miesięcy. Jak pomyślę, że kiedyś były non stop pomalowane... Jak ja to robiłam :D?!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Trwaly bardzo, co mnie milo zaskoczylo :) kolor tez mojowy, do tego elegancki :)
      jak to? no to juz malujemy pani Justyno! hihi :)))

      Löschen
    2. Ja też dawno nie malowałam :O taki leń mnie złapał:P zresztą ja zawsze miałam tak, że lubiłam efekt, ale bardzo nie lubiłam samej czynności;) głownie przez zapaszki lakierów i zmywaczy ;D

      Löschen
    3. No mam nadzieję, że w tym tygodniu się przemogę!

      Löschen
  6. Sliczny kolor :) takie kolorki uwielbiam, a w dodatku jak sie jeszcze troche mienia :) bomba :*
    Calusy Ola

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja tez i to bardzo :) buziaczki Olenko :***

      Löschen
  7. Prześliczny kolor i paznokcie :) Pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  8. Piękny jest :-) Przypomina mi trochę chanelowskiego Taboo :-)
    Fajnie, że jesteś, Karo! :-) Buziaki!

    AntwortenLöschen
  9. Was für eine Farbe! Die Qualität dürfte ja auch sensationell sein, ein toller Lack!

    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
  10. Super klasse Farbe!
    Ich liebe solche Hololacke!

    Liebst, Colli
    tobeyoutiful

    AntwortenLöschen
  11. Przepiękny! <3 Kocham fiolet, w każdym chyba wydaniu, a ten na pewno jest wyjątkowy! <3
    Buziaki Karolciu! :*

    AntwortenLöschen
  12. Wygląda bardzo ładnie. Choć ja z reguły sięgam po jaśniejsze kolory:) tak się złożyło, że nigdy nie miałam lakieru wysokopółkowego, ale może kiedyś w końcu wypróbuję:) Kosmetyki Diora bardzo lubię, choć nie miałam ich na pęczki, a tylko te starannie dobrane:)

    AntwortenLöschen
  13. Das ist eine schöne Farbe!! Ich mag die Nagellacke von DIOR. Die sind echt gut ^^

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
  14. w takich kolorach się lubuję, nieoczywiste a jakie piękne <3

    AntwortenLöschen
  15. Cudo! Te Diorowe pedzelki są świetne, mega wygodne :) :**
    Buziale Kochana :*:*

    AntwortenLöschen
  16. Ten kolor robi wrażenie, zwłaszcza że zatopiono w nim złote i fioletowe drobinki:). Miałam kiedyś lakier z Diora w odcieniu typu nude i byłam bardzo zadowolona zarówno z tego jak prezentował się na paznokciach, jak i trwałości.

    Pozdrawiam poświątecznie:***

    AntwortenLöschen
  17. Świetny kolor :) Choć przyznam, że jak dla mnie bardziej na sezon jesień/zima:)

    AntwortenLöschen
  18. karo, die farbe hast du sehr genial "eingefangen".

    auf manchen fotos im netz sieht man nämlich oftmals nicht den schimmer im lack.

    LG

    ... ach, seit tagen "geisterst" du durch mein hirn: hier steht ein chanel shantung und ich traue mich nicht ran.

    AntwortenLöschen
  19. Der Lack ist wirklich super interessant. :)

    AntwortenLöschen
  20. ale cudo :) zakochałam się :) nie dość że jeden z ulubionych odcieni w całej palecie kolorów lakierów do paznokci, to jeszcze z tymi drobinkami wygląda obłędnie

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast