Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Montag, 4. Januar 2016

Chanel Sunrise Trip 683 / Chanel LA Sunrise Spring 2016 Collection


Hallo ihr Lieben!
Draußen herrscht Winter, dennoch komme ich zu euch mit einem Chanel Nagellack aus der kommenden Frühlingskollektion, diese heißt LA Sunrise und enthält dieses Mal nur einen Nagellack. Die Kollektion kann man in Amerika schon kaufen. Mein Nagellack ist direkt von NY zu mir gekommen. Ein riesen Dank an meine liebste #makeupbuddyforlife pinksandpurplesblog für ihre Hilfe! Du bist extra für mich zum Saks Fifth Avenue gegangen um mir den Nagellack zu holen! Knutscha!

Hej!
No i doczekalismy sie zimy! Brrr...jaka zimnica nastala! Wiec na ocieplenie mam dla Was lakier Chanel z nadchodzacej wiosennej kolekcji "LA Sunrise". Tym razem w kolekcji znajduje sie tylko jeden lakier-Sunrise Trip 683. Mój lakier pochodzi z NY, a w zakupie pomogla mi moja #makeupbuddyforlife pinksandpurplesblog, która specjalnie dla mnie obeszla caly Saks przy Fifth Avenue! 






Weder wirklich Blau, noch absolut Violett zeigt LE VERNIS NAIL GLOSS Sunrise Trip 683 eine "glossy" Brillanz, die das Licht wie ein Amethyst mit geheimnisvoller Aura spiegelt. 
Die Farbe ist interessant und das Glossy-Finish wirklich außergewöhnlich. 
Allerdings war der Auftrag etwas schwierig. Der Nagellack ist dickflüssig und man muss die Nägel zügig lackieren, ansonsten wird alles unschön und es bilden sich Lack-Faden. Chanel kann es definitiv besser! Hier habe ich zwei Schichten lackiert und keinen Top Coat benutzt. Zu der Haltbarkeit kann ich noch nicht viel sagen, da ich den Nagellack erst seit Samstag Nachmittag drauf habe.


Do grona kultowych lakierów Le Vernis dolacza Sunrise Trip 683 - GLOSS do paznokci nawiazujacy do barwy ametystu, którego wyjatkowy, subtelnie migoczacy polysk ujawnia sie szczególnie w kontakcie z naturalnym swiatlem slonecznym. 
Kolor lakieru (atramentowo-fioletowy) jest naprawde ciekawy, ale jego wykonczenie uwazam za ciekawsze! Lakierowanie nie sprawilo mi przyjemnosci, gdyz lakier jest gestawy i trzeba go szybko i zdecydowanymi ruchami nakladac. W innym przypadku zaczyna sie ciagnac i robia sie cienkie lakierowe nitki. Mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi. W swoim repertuarzu ma Chanel zdecydowanie lepsze konsystencje. Tutaj mam polozone dwie warstwy i nie uzylam top coatu. Co do jego trwalosci, to na razie nie moge powiedziec za duzo, bo nosze go od sobotniego popoludnia. 






Auf die weiteren Produkte von der Chanel LA Sunrise Kollektion muss ich noch warten. 
Die werden bei uns schon bald erhältlich sein.
Wie gefällt euch der Lack? Wollt ihr euch etwas von der Kollektion kaufen?

Liebe Grüße
Karo


Na reszte produktów z wiosennej kolekcji Chanela musze poczekac. Kolekcja pojawi sie juz niebawem, a w planach mam kupno jeszcze kilku produktów.
Zamierzacie cos kupic z kolekcji LA Sunrise ?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Piękny kolor:) miło, że udało się zdobyć :)
    U mnie też zima:( -13 aaaa

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :-) cieszę się ! U nas raz tak raz siak z ta pogoda

      Löschen
  2. Antworten
    1. Podpisuję się, oczywiście blogger mnie ignoruje, bo nie wyświetla dla mnie okienka do komentowania, ale znalazłam sposób. :) Mam nadzieję, że się Una nie obrazisz, że się podpinam pod Twój komentarz ;)

      Löschen
    2. Una! Dziękuje Ci bardzo

      Daisy, czasem ten blogger szaleje :-/

      Löschen
  3. Die Farbe und das Finish gefallen mir sehr. Aber dass es dieses Mal nur einen Nagellack in der Frühjahrs-Kollektion gibt, finde ich etwas schade. Ich hätte gern noch etwas frühlingshaftere Farben gesehen. Trotzdem bin ich natürlich auch schon sehr gespannt auf die anderen Produkte der Kollektion.

    Liebe Grüße
    Anja

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Finde es auch! Allerdings der Auftrag war nicht so schön! Im Sommer werden wieder mehrere Farben kommen :-) 5 Stück sogar

      Löschen
  4. Guten Morgen,
    du hast aber trotz der zähen Masse (grins) deine Nägel super hinbekommen. Ich finde die Farbe sehr schön, die wie ich finde, auch zu vielem passt. Lg Sandra von onlinetagebuchvonsandra.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank :-) üben macht Meister hihi :-))) die Farbe ist echt toll :-)
      GLG

      Löschen
  5. It is beautiful, but I'm sad to hear about the formula. It also looks a bit sheer..?
    It will be interesting to see the new Chanel gel-formula soon to be launched - but I hate the new bottles without the name on the front :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Yes... Not the best formula but I Love this shade! :-))) the new bottles are so awful!!! :-(

      Löschen
  6. Hm, die Farbe gefällt mir auf den Nägeln definitiv besser als in den Visuals. Werde ich mir anschauen, wenn sie zu uns kommt.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das freut mich :-) schau dir den unbedingt an :-)

      Löschen
  7. Właśnie się zakochałam! Już dawno żaden kolor lakieru mnie tak nie oczarował jak to cudo! Jest piękny! Aż mi ślinka cieknie i zaczynam polowanie :D Buziaki Kochana!:*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To bardzo mnie to cieszy :-) to powodzenia w polowaniu :-*** buziaczki

      Löschen
  8. Wooow, was für ein Lack!!! Mir gefällt der Lack super super gut!!

    Liebst, Colli
    tobeyoutiful

    AntwortenLöschen
  9. Piękny kolor! :) Jak zwykle elegancją pełną parą:). Pozdrawiam gorąco w ten mroźny czas:).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Iwonko! Ślicznie dziękuje :-* pozdrowionka

      Löschen
  10. Piękne są te lakiery z Chanel. :)

    AntwortenLöschen
  11. Cudny kolor! Kojarzy mi się z letnim, nocnym niebem.. Tylko gwiazd brakuje :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dobre skojarzenie Klaudia masz! No rzeczywiście , gwiazdki dodać i jest piękne nocne niebo

      Löschen
  12. Nietypowy :) Kojarzy mi się z kalką szkolna ;)

    AntwortenLöschen
  13. To prawda ,że nico inaczej się nakłada ten lakier niż te z kremowym wykończeniem :) ja z reguły bardzo szybko nakładam więc jeśli chodzi o czas nie zwróciłam uwagi na to żebym musiała szybciej niemniej jednak jedna warstwa u mnie , na nierównej płytce gorzej wygląda niż w przypadku lakierów tej marki z kremowym wykończeniem :) Dwie warstwy już bardzo ładnie się jawią :) Z wiosennej kolekcji bardzo podoba mi się róż, który wbrew wibrującym intensywnością odcienie nie daje przerysowanego efektu na twarzy i zakochana jestem w kredce w odcieniu Purple Choc, Ty chyba bardzo lubisz kredki Chanelowe więc zwróć uwagę na ten odcień, ja będę chciała dokupić sobie zieloną :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Róż tez oczywiście chce :-) kredki tez tylko niebieskiej nie wezmę , bo mam już od Chanel taki wibrujący niebieski i mi wystarczy. Aż tak często nie używam tak ostrych niebieskości. Cień w kremie tez zawita u mnie , tylko zieleń .. Reszta mnie nie zachwyca. No i cudem załatwiłam sobie paletkę , z która są ogromne problemy bo jej prawie nigdzie nie ma! :-)

      Löschen
  14. Kochana na Twoich paznokciach wygląda pięknie :)) choć ja tak jak już Ci pisałam, myślałam, że odcień będzie jaśniejszy. Niestety nie mam tyle cierpliwości do lakierów i taka konsystencja to dla mnie katorga.
    Kolekcja jest kolorowa, taka jak lubię... Zastanawiam się za to nad Diorem ;)
    Buziaczki :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No to byś bluzgała na ten lakier :-D
      Z Diora podobają mi się lakiery , kredko-cienie i to wszystko. Ale za to od YSL wszystko bym brała!
      Buziaczki :-***

      Löschen
  15. da isser ja endlich!

    das sind 2 lackschichten?

    er ist also nicht wie befürchtet ein wasserseuchenlack, obwohl er den zusatz nail gloss trägt.

    sehr genialer lack. karo... chic... chic!

    meiner ist unterwegs, bleibe also sehr gespannt...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja 2 Schichten + 1 Schicht Base :-)
      Ja, der sieht echt cool aus!
      Bin schon sehr gespannt was du zu den Auftrag sagst :-D

      Löschen
  16. nie lepiej pobawić się w translację strony na angielski? wiem, że być może niemiecki jest bliższy z powodów zamieszkania/czegotam, ale angielski jest w końcu najbardziej uniwersalny względem komunikacji.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nie bede sie bawic bo mój blog jest TYPOWYM blogiem niemieckim!
      Niemcy to moja ojczyzna, mówie i pisze po polsku ze wzgledów na moich rodziców!
      Wiec nie czegotam...tylko to mój jezyk ojczysty!!!!
      a pisze po polsku ze wzgledu na moje przemile czytelniczki z PolskI!
      Jezeli komus przeszkadza to jest jedno wyjscie! Nie czytac i tyle!

      Löschen
  17. Piękny atramencik u Ciebie! <3 U mnie tak jak Ci pisałam, ma sporo w sobie chaberka. Nawet z mamą się sprzeczałam, że on przecież jest fioletowy, a mama, że nie, że to granat / chaber :)

    Co do malowania podpisuję się obiema łapkami! Trzeba zagęścić ruchy! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bo on taka waśnie piękna mieszanka :-) hyhy! Moj mówi ze atrament :-D
      Cieszę się , ze podzielasz moje zdanie :-*** buziole

      Löschen
    2. Taki mixior idealny! :) Mój mówi, że fiolet, troszkę taki denaturat! :D haha

      Löschen
  18. Diese Farbe sieht sensationell aus!

    Frohes neues Jahr liebe Karo, viel Gesundheit und Glück <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lieben Dank :-*** wünsche ich dir auch <3

      Löschen
  19. Kolorek ma coś w sobie, ale na zakup to ja się nie zdecyduję. Wolę fuksje na pazurach, albo indygo.
    Czy coś będę chciała kupić z tej kolekcji? Oglądając w necie zdjęcia mało co mnie porywa. Bardziej mnie fascynują marki Burberry, Armani, Smashbox..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To portfel się ucieszy! Mnie bardzo YSL porywa ! Piękne pastele! <3
      Zobaczymy co Burberry zaproponuje

      Löschen
  20. Twoje paznokcie w tym kolorze wyglądają bosko. Zawsze masz tak cudnie, dokładnie zrobione.Z tej kolekcji bardzo bardzo bym chciała szminkę i róż. :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje Asiu! Mnie szminki nie zachwycają , ale kupie coś innego. Po prostu mam masssssy szminek i wole mocne kolory. A te są bardzo sheer. :-***

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast