Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freitag, 11. Dezember 2015

CHANEL ROUGE NOIR ABSOLUMENT HOLIDAY 2015 COLLECTION (2.0)


Hallo meine Lieben!
Die beiden Nagellacke aus der Chanel Rouge Noir Absolument Holiday 2015 Kollektion habe ich euch schon *hier* gezeigt. Heute möchte ich euch weitere Produkte aus dieser traumhaften Kollektion vorstellen. Schon lange hat mich kein Holiday Look so sehr begeistert wie dieser! 

Hej!
Dwa lakiery z aktualnej swiatecznej kolekcji Chanel Rouge Noir Absolument przedstawilam Wam juz *tutaj* . Dzis chce Wam przedstawic kolejne produktów z tej przepieknej kolekcji. Musze przyznac, ze Look Chanela tak mnie zachwycil, ze pokusilam sie na prawie wszystkie kosmetyki. A to zdarza sie naprawde rzadko! 



ILLUSION D´OMBRE ROUGE NOIR 




Der dunkelrote Creme Lidschatten bringt die Augen besonders intensiv zum Leuchten. Der intensiv schimmernde Lischatten lässt sich phänomenal auftragen und auf einer Base hält der den ganzen Tag. Ich hoffe nur, dass der nicht austrocknet wie meine anderen Illusion D´Ombre und lange schön bleibt. Auf den Bildern trage ich den auf dem oberen Augenlid.

Ten pieknie mieniacy sie cien w kremie, to mieszanka czerni i czeriweni z masa drobinek. Intensywny, bardzo dobrze napigmentowany odcien, który idealnie naklada sie na powieke, wspaniale blenduje i na bazie trzyma sie na swoim miejscu przez caly dzien. Na zdjeciach mam go nalozonego na górnej powiece. Mam tylko nadzieje, ze nie wyschnie tak szybko, jak moje inne cienie z linii Illusion D´Ombre! 

LE CRAYON KHOL ROUGE NOIR 17



Ein wunderschöner Kajal in der Farbe Rouge Noir. Was für eine sensationelle Farbe, die wirklich speziell aussieht! Die Pigmentierung ist top, der Auftrag sehr schön und dazu hält der Kajalstift den ganzen Tag. Hier trage ich den auf dem unteren Wimpernkranz, verblendet mit einem Pencil Brush. Zusätzlich habe ich den auf meiner Wasserlinie aufgetragen.

Przepiekna kredka do oczu w kolorze Rouge Noir. Wspaniale napigmentowana, kremowa, intensywna, mroczna o bardzo ciekawym odcieniu. Na zdjeciach mam ja solidnie nalozona na dolna linie rzes. Zaznacze, ze kredke roztarlam pedzelkiem zwanym Pencil Brush i dodatkowo nalozylam ja na wodna linie oka. 

LE VOLUME DE CHANEL ROUGE NOIR 



Der Volumenschock findet seinen ultimativen Ausdruck mit Rouge Noir. Den klassischen, schwarzen Le Volume De Chanel Mascara benutze ich seit Jahren. Für mich ist dies der beste Chanel Mascara, den ich immer wieder nachkaufe! Hier habe ich nur eine Schicht getuscht und bin von der Farbe begeistert! 

Kultowa juz maskara tym razem w kolorze ciemnej oberzyny, wspaniale podkresli i pogrubi rzesy. Le Volume De Chanel, to mój ulubiony tusz do rzes juz od wielu lat. Polecam goraco! Tutaj uzylam tylko jednej warstwy tuszu.  

JOUES CONTRASTE LUMIERE HIGHLIGHTING BLUSH COUPS DE MINUIT 





Die weiche Textur dieses pfirsich-beigen Highlighters fängt das Licht ein und betont die Konturen für einen umwerfenden Effekt. Der Teint ist veredelt und einfach strahlend. Der Highlighter hat eine sehr gute Qualität, lässt sich sehr gut auftragen und sieht wirklich edel aus. 

Coups de Minuit to typowy rozjasniacz o brzoskwiniowo-bezowym odcieniu. Jego przepiekna, miekka tekstura z latwoscia daje sie rozprowadzic na kosciach policzkowych. Pozostawia piekny, subtelny blask. Jest to wspanaialy produkt o bardzo dobrej jakosci! 

LEVRES SCINTILLANTES GLOSSIMER 487 ETINCELLE 




Die Farbe wird als goldenes Schwarz-Rot beschrieben. Der ultra-schimmernde Etincelle spielt mit der modernen, glamourösen Dualität von Rouge Noir in seiner reinen Version, gesprenkelt mit Gold.
Die Chanel Glosse mag ich unglaublich sehr und kaufe die wirklich oft. Sie kleben nicht so stark, trocknen die Lippen nicht aus und die Farbauswahl ist wirklich groß. 

Blyszczyk opisany jest jako zloty czarno-czerwony odcien. Przepiekny drobniutki shimmer, blask i komfort w noszeniu. Blyszczyk nie skleja ust, nie wysusza ich i nie wylewa sie poza obramowania ust. Te blyszczyki Chanela naleza do moich ulubionych i bardzo chetnie po nie siegam. 

SWATCHES




von links / od lewej 

Le Crayon Khol 17 Rouge Noir / Glossimer 487 Etincelle / Highlighting Blush Coups de Minuit / Illusion D´Ombre 857 Rouge Noir / Le Volume De Chanel 27 Rouge Noir 




Weitere Reviews könnt ihr bei Mel *klick* und Sara *klick* lesen.

Den letzten Nagellack und die Lidschatten Palette werde ich euch bald zeigen.

Liebe Grüße
Karo



Swiateczna kolekcje Chanela mozecie równiez podziwiac u Marti *klik*  i u Agaty *klik*.

Ostatni lakier jak i paletke przedstawie Wam juz niebawem.

Pozdrawiam
Karo



Kommentare:

  1. Wszystko mi się podoba, cienie są boskie <3 :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ciesze sie :) oj tak, ten cien jest cudowny!

      Löschen
  2. Wow, alles sieht so gut aus. Der Blush ist sehr toll an dir, Augen Make-Up ist so wunderschön auch!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank :) das freut mich Liebes :****

      Löschen
  3. Ja nie wiem jak ja oglądałam ze ten piękny tusz nigdy nie wpadł mi w oko, piękny. Musze go kupić. Ślicznie pokazałas te produkty :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bo on jest limitowany Iwonko :D wielka szkoda! bo kolor jest naprawde ciekawy <3 dziekuje za mily Komplement :*

      Löschen
  4. Was für eine sensationelle LE, die Farben harmonieren so schön :)

    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
  5. Tolle Auswahl! Hätte auch gern noch das ein oder andere Produkt gehabt, war aber zu spät dran ;)

    AntwortenLöschen
  6. Antworten
    1. mnie tez sie podoba! mamy dobry gust Aniu :)

      Löschen
  7. Nie masz w ogóle zmarszczek pod oczami:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. mam mam...chociaz widze duza poprawe :) uzwam kremu Guerlian od kilku dobrych tygodni i naprawde super jest <3

      Löschen
  8. Genialne odcienie ! Nosiłabym wszystko :>

    AntwortenLöschen
  9. Great items! Your make up is stunning! kisses

    AntwortenLöschen
  10. Sehr schöner Post, das sind ja richtig tolle Produkte!

    Liebe Grüße
    Jimena von littlethingcalledlove.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank :) freue mich, dass es dir gefällt :)

      Löschen
  11. Schaut total klasse aus!! Ich mag das verruchte.
    Grüße
    Annie

    AntwortenLöschen
  12. Wow die Kollektion sieht wunderbar aus ^^
    Ich habe Rouge Noir Creme Lidschatten und liebe ihn sehr :-)
    Bussi :***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja !!! total! bin auch begeistert!
      Bussi :***

      Löschen
  13. Antworten
    1. oj tak! kolorki które naprawde chetnie nosze :)

      Löschen
  14. Cudownie pokazałaś te piękności! <3 Kolekcja wspaniała, prawda?! Ja zachwycam się jej absolutnie każdym elementem! Chanel ma chyba swoich szpiegów, co to czytają nam w myślach :D hihi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. slicznie Ci dziekuje :**** milo mi bardzo!
      tak tak tak! kolory sa boooskie! cudne! eleganckie! zmyslowe!
      hahah! no pwenie tak ;D

      Löschen
  15. Cudownosci <3 Ten cien w kremie jest naprawde wyjatkowy <3 Sliczny makijaz zrobilas, Kochana :*

    AntwortenLöschen
  16. Nikt tak jak Ty to robisz ostatnio nie potrafi skusić mnie na kolejne zakupy! Cień, tusz i kredka to absolutne mistrzostwo Chanel! W takim makijazu wyglądasz nieziemsko!<3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahah! to ja taka kusicielka jestem, mowisz? lululu ;D
      oj tak! mistrzostwo! cudowne kolorki <3

      Löschen
  17. Świetna kolekcja:). Najbardziej moją uwagę przyciągnął tusz do rzęs:). Wcześniej widziałam go u Marti i już mnie skusiła:).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie Iwonko! swietna!
      tusz jest znakomity! jego kolor mi bardzo sie podoba ´. od lat uzywam go w czerni :)

      Löschen
  18. Wyglądają wszystkie cuda pięknie :) Ja się zdecydowałam tylko na kremowy cień i kocham go strasznie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zgadzam się z przedmówczynią :D
      Pozdrawiam! ;)

      Löschen
    2. ciesze sie dziewczyny, ze Wam sie wszystko podoba!

      Löschen
  19. Ten cień śni mi się po nocach, jest przepiękny! Chanel jak zwykle mnie oczarował!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jest jest jest! to fakt! uwazam, ze najpiekniejszy jaki do tej pory wydali

      Löschen
  20. Cień i błyszczyk <3 cudownie wyglądasz!

    AntwortenLöschen
  21. toller post♥
    den highlighter finde ich klasse ^_^

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen lieben Dank :) der ist wirklich fein und wundervoll <3

      Löschen
  22. Da hast du aber auch eine sehr schöne Auswahl getroffen! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. lieben Dank :) die Kollektion ist wie für mich gemacht <3

      Löschen
  23. Trochę nie moja bajka ale Tobie pięknie w niej - taka trochę mroczna no nie?
    Miałaś/masz kolczyk?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje :) ja uwielbiam ciemnosci :) i naprawde juz dawno mnie tak Chanel swoja kolekcja nie zachwycil :)
      mialam kolczyk , zrobilam sobie w 2005 roku ale w 2010 na slub wyjelam , bo 30 na karku mialam i stwierdzilam, ze kolczyk mi juz nie pasuje ;D ;D ;D hehehehe

      Löschen
  24. Oj najbardziej mi się marzy ten rozjaśniający różyk:*

    AntwortenLöschen
  25. Uwielbiam tę kolekcję :) błyszczyk cudnie wygląda solo ale też jako akcent na jakiejkolwiek pomadce :)
    Miłego dnia :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja tez chociaz mam 2 czarne owce hehhehe :D blyszczyk jest wspanialy! zreszta naleza one do moich ulubionych :)
      wzajemnie Aga :)

      Löschen
  26. Pięknie przedstawiłaś te cudeńka. W olsztyńskiej S niestety nic do tej pory nie ma z tej kolekcji, wiec nawet nie mogłam sobie popatrzeć.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Asiu ! Milo mi :)
      ohhh to lipa! wiem, ze kolekcja u nas jest tylko na wybranych stoiskach Chanel dostepna. podejrzewam , ze w PL pewnie jest równiez ograniczona ;D

      Löschen
  27. Wspaniała kolekcja, cień oraz błyszczyk podobają mi się najbardziej ale to chyba zasługa teo jak zaprezentowałaś ich kolory w makijażu. Jest moc! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Olu :-) cien jest przecudny ! Uwielbiam go <3

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast