Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mittwoch, 12. August 2015

H&M Powder Blusher : Brown Sugar & Cameo Pink


Hallo meine Lieben!
Als ich online gesehen habe, dass die neuen H&M Beauty Produkte schon erhältlich sind, habe ich mir gleich ein paar Sachen bestellt. Heute möchte ich euch zuerst die beiden Blusher in den Farben Brown Sugar und Cameo Pink genauer vorstellen. Ich habe mich für ruhige, natürliche und alltagstaugliche Farben entschieden.

Hej!
Premiera nowej kolekcji kosmetyków H&M ma pojawic sie oficjalnie juz jesienia. U nas, jak i u Was pojawily sie wszystkie produkty juz w sklepie online i z ciekawosci zamówliam sobie ich kilka. Kosmetyki nawiazuja do obecnych trendów, zostaly ulepszone, do tego ich design zostal calkowicie zmieniony.
Dzis przedstawie Wam dwa róze: Brown Sugar i Cameo Pink. Zdecydowalam sie na kupno spokojnych odcieni, takich typowych codzienniaczków. 






Kreative Plastik-Verpackung, sehr leicht, schwarz mit goldenen Details und liegt gut in der Hand. Als ich die Blusher geöffnet habe, dache ich sofort, dass die wirklich sehr klein sind. Allerdings bekommt man ganze 5g für 7,99€, zum vergleich MAC Blush enthält 6g. Die Konsistenz ist leicht, pudrig, mit schönem dezentem Satin Finish. Wenn man mit dem Pinsel die Blusher aufstreicht, sind die etwas staubig aber das stört mich überhaupt nicht, weil MAC oder Chanel Blushes genauso staubig sind. Die Pigmentierung ist richtig toll und die beiden kann man sehr schön und gleichmäßig auf dem Gesicht auftragen. Die lassen sind wunderbar verblenden, betonen die Poren nicht und halten den ganzen Tag. Auch an heißen Tagen haben die beiden Farben mich nicht enttäuscht.

Ciekawe, nowoczesne, plastikowe opakowania w czarnym kolorze ze zlotymi dodatkami. Tak prezentuja sie wszystkie pudrowe róze z najnowszej gamy kosmetyków H&M. Bardzo lekkie opakowanie, poreczne i swoja wielkoscia jak dla mnie bardzo praktyczne. 
Po otwarciu puderniczki zaskoczyla mnie wielkosc rózu, wydawal mi sie bardzo maly. Jednak otrzymujemy 5g produktu za 29,90zl , dla porównania, róze MAC posiadaja 6g. Wiec uwazam ze 5g to naprawde duzo. 
Konsystencja jest lekka, pudrowa, dobrze zmielona bez drobinek o delikatnym satynowym wykonczeniu. Po nabraniu ich na pedzel toche sie pyla, jednak mnie to nie przeszkadza bo tak samo pyla sie róze MACa jak i Chanela. Wiec nie jest to zaden wielki minus. Sa dobrze napigmentowane i daja sie wspaniale nalozyc na twarz, nie robia plam i nie podkreslaja porów. Z latwoscia sie blenduja i trzymaja sie calutki dzien na swoim miejscu. Nawet w gorace dni mnie nie zawiodly! Uzywam je codziennie na zmiane od ponad 2 tygodni. Zabralam je ze soba na urlop, gdzie w upalach, w wilgotnym powietrzu oraz mocnej zmianie klimatu solidnie je testowalam. 


BROWN SUGAR 





CAMEO PINK 





Was soll ich sagen, ich bin wirklich begeistert! Ich hätte nie gedacht, dass die Blusher eine so gute Haltbarkeit haben, so gut aussehen und mir so sehr gefallen werden! Beide Farben sind genau mein Ding und ich werde mir noch die anderen Farben genauer anschauen!

Was sagt ihr?
Seid ihr angefixt?

Liebe Grüße
Karo

Co tu duzo mówic, oba róze mnie bardzo zachwycily! Nie sadzilam, ze beda sie tak dobrze trzymac, gdyz wszelakie drogeryjne róze do tej pory mnie zawsze zawodzily i od lat ich nie kupuje. Do tego oba znakomicie wygladaja, ich kolory sa wspaniale i nie blakna! 

Co powiecie?
Zachecilam Was do kupna czy raczej nie?

Pozdrowionka 
Karo

Kommentare:

  1. wow .. genialne odcienie i świetnie się prezentują. Te opakowania również mi się podobają ! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To cieszy mnie to bardzo :-) mnie kolory rownież bardzo sie spodobały , jakościowo tez

      Löschen
  2. Das sind richtig hübsche Farbtöne :)

    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
  3. hmmmm.... ciekawe :) do tej pory kosmetyki HM kojarzyły mi się jedynie z bardzo słabą jakością :p miałam lakier i średnio bardzo, błyszczyk trzymałam tylko dla koloru tak naprawdę, bo szału też nie robił, ale był fioletowy :)
    poczekam aż pojawią się stacjonarnie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja do tej pory tez nie zwracalam na nie uwagi ...
      ale teraz zmienili formule tzn ulepszyli ja, nowe , ciekawsze opakowania i poprzeczka jest sporo podwyzszona, to juz nie sa kosmetyki dla dzieci tylko dla doroslych :D
      róze uzywam nadal i to codziennie i naprawde sa znakomite!

      Löschen
    2. oby, oby :) czekam w takim razie na nowości i zobaczymy co tam namieszali :)

      Löschen
  4. Ale ładne kolorki! W moim mieście jakoś tak H&M jest po macoszemu wyposażony. Jak jeździłam na zakupy do Krakowa zawsze jakąś kosmetyczną perełkę sobie przywiozłam :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. naprawde polecam , bardzo pozytywnie mnie zaskoczyly! nadal je dzien w dzien uzywam :)

      Löschen
  5. Brown Sugar mi się podoba:) mnie to by nawet 1g wystarczył bo kolorówka schodzi mi marnie:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hehe ;D u mnie w zasadzie tez bo uzywam a nie zuzywam hehehe ;D
      Brown Sugar nawet na takim bladzichu jak ja wyglada znakomicie <3 cudowny kolorek <3

      Löschen
  6. Die Farben sind ganz hübsch, aber irgendwie spricht mich h&m Kosmetik absolut nicht an :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. kann dich gut verstehen ;D
      ich habe die aus Neugiere gekauft und bin echt begeistert :)
      Liebste Grüße :*

      Löschen
  7. Sieht noch schönen Produkten aus.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja , die beiden sind echt ganz toll :)

      Löschen
  8. Wyglądają świetnie! Aż trudno uwierzyć, że tak mało kosztują :)
    Brązikowy cukieras boski! Bardzo mojowy! Ten drugi też w sumie widziałabym u siebie, bo nie jest mocno rażący, ciut taki brudaskowy się wydaje. U Ciebie oba wyglądają doskonale! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokladnie i ze to H&M a nie High End ;D
      bo jakosciowo sa naprawde swietne! Nosze je nadal bo uwielbiam je <3
      Brown Sugar jest boski, wiesz, ze ja ogólnie takich kolorów unikam, a tu taka niespodzianka :) rewelacja <3
      Dziekuje Martulku :****** Buziole

      Löschen
    2. Super, że tak bardzo Ci podpasowały! Super, że wśród tańszych marek można znaleźć takie perełki! <3
      :**

      Löschen
    3. Nooo wiadomo nie zawsze ale czasem sie cos zdarzy :-D raczej unikam tanich róży bo do tej pory wszystkie były porażką :-D lululu
      Buziole :-*****

      Löschen
  9. Wyglądają zaskakująco luksusowo, a to przecież zwykły H&M ;) Podobają mi się te odcienie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokladnie! zwykly ale duuuuuzo ulepszony H&M :D
      Mnie tez sie bardzo spodobaly :)

      Löschen
  10. Die sind ja wirklich klasse! Vor allem weil keinerlei Glitzer im Blush ist!! Sowas mag ich ja gar nicht!
    Tolle Produkte!

    Folge deinen schönen Blog direkt mal :D
    Liebst, Colli
    tobeyoutiful

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja! genau! das gefällt mir auch besonders gut <3
      Lieben Dank Calli :*

      Löschen
  11. Nie spodziewałam się, że to napiszę, ale jestem nimi oczarowana. Zarówno samo opakowanie, jak i same róże ogromnie mi się podobają. Obydwa kolory są piękne, a ich pigmentacja i wykończenie wygląda tak ładnie, jakby były to dużo droższe kosmetyki. Świetnie w nich wyglądasz :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. brawo! ciesze sie! :)))) ja tez jestem nimi zachwycona! weszystko jest na plus, nawet to plastikowe opakowanie .za ta cene nie ma sie o co przyczepic ;D
      Slicznie dziekuje :***

      Löschen
  12. OMG. I love both colors! So natural and so beautiful! I would love to have similar shades! That's great that they were so affordable from them!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much Sharlynn :))) have you got H&M Store in your town?
      xoxo

      Löschen
  13. wow, schöne Farbe und auch hochwertige Verpackung, muss ich auch probieren :D
    Beide Farbe gefällt mir so gut ^^

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. finde ich auch :) die haben viele schöne Farben <3
      Bussi meine Liebe :****

      Löschen
  14. Wyglądają niezwykle elegancko, brown sugar piękny :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zgadzam sie Gosiu, Brown Sugar jest bossssski i widze go równieu u Ciebie :*

      Löschen
  15. Du bist die Erste, bei der ich die H&M Blushes sehe und der erste Eindruck gefällt mir wirklich gut! Ich werde sie mir unbedingt ansehen, wenn ich das nächste Mal einen H&M sehe - beide Farben hast du toll gewählt und eingefangen :)
    Liebste Grüße :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke :) das freut mich :)
      Die haben wirklich schöne Farben :)
      Liebste Grüße

      Löschen
  16. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/summer-thing.html

    AntwortenLöschen
  17. Mir gefällt das Verpackungsdesign der neuen H&M Beautylinie sehr gut, weshalb ich gerne einige der Produkte selbst ausprobieren möchte. Ich habe mich deshalb sehr über deinen Beitrag zu den Blushes gefreut und werde sie mir auf jeden Fall näher ansehen.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. mir auch :))) yay :) hihi
      ich möchte mir auch noch 2 weitere Farben zulegen! ich benutze die jeden Tag :)))

      Löschen
  18. U nas też już są dostępne online i od razu przykuły moją uwagę, głównie ze względu na oryginalne opakowania. Śliczne kolory wybrałaś.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje :) mam jeszcze 2 kolory na oku :)

      Löschen
  19. już samo opakowanie przyciąga oko :) świetnie się prezentują :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oba sa naprawde super :) niska cena ale bardzo dobra jakosc

      Löschen
  20. Cameo Pink hat's mir angetan nach deinen Bildern, ich werd mich auch mal bei H&M umsehen müssen :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen Dank Liebes :) das freut mich sehr :)

      Löschen
  21. Nie sądziłam, że koloróka H&M może być taka interesująca, nigdy nie zawracałam sobie nią głowy, a tu proszę. Róże prezentują się niesamowicie i aż wierzyć się nie chce, że kosztują tak mało ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zmienili ją całkowicie object troche ciekawych produktow :-) no dokładnie :-) i naprawde jakościowo sa bardzo dobre

      Löschen
  22. Bardzo ładnie się prezentują ale jakoś nie mam przekonania do kosmetyków w sieciach powiedzmy ubraniowych..jakoś nie wiem sama czemu :/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez :-D a te kupiłam z ciekawości i proszę taka niespodzianka :-))

      Löschen
  23. e tam róże e tam!
    Twoje brwiiiiiii! <3

    AntwortenLöschen
  24. U nas cala nowa kolorowka H&M jest juz dostepna w sklepach. Nie probowalam jeszcze niczego oprocz lakieru do paznokci, ktory zachwycil mnie nie tylko konsystencja, latwoscia nakladnia, trwalosci, ale takze szeroka gama kolorow i cena ! Polecam ! Rozom sie przyjrze ;) Buziaczki

    AntwortenLöschen
  25. Świetne produkty, fajne kolory. Zwłaszcza pink mi się podoba. U mnie niestety brak.

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast