Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Montag, 10. August 2015

ANNAYAKE im Test / 24H Feuchtigkeitspflege


Hallo ihr Lieben!
Vor einiger Zeit habe ich von Douglas ein Set von ANNAYAKE Pflegeprodukten zum Testen zugeschickt bekommen! Das Set besteht aus einer Körperlotion, einer Gesichtscreme und einer getönten Tagespflege. 

Hej!
Jakis czas temu otrzymalam od Douglasa zestaw do pielegnacji ciala i twarzy firmy ANNAYAKE. W sklad zestawu wchodza nastepujace produkty: balsam do ciala, krem do twarzy i lekko koloryzujacy krem do twarzy. Wszystkie trzy produkty pochodza z najnowszej serii 24H. 



ANNAYAKE 24H FEUCHTIGKEITSPFLEGE KÖRPERLOTION 400ml /24,99€ 





Es ist eine intensiv feuchtigkeitsspendende Pflege für den Körper, verpackt in einer ordentlichen Plastikflasche mit Pumpspender. Der Pumpspender funktioniert sehr leicht und die Dosierung ist optimal, man bekommt eine gute Menge des Produkts. Die Lotion riecht ziemlich neutral, für mich duftet die nach Seife. Persönlich hätte ich mir lieber einen ganz neutralen Duft gewünscht! Allerdings verfällt der Duft und ist überhaupt nicht intensiv. Die Konsistenz ist sehr leicht und lässt sich super auf der Haut auftragen. Nach dem Auftragen zieht die Lotion schnell ein und hinterlässt keine Rückstände. Mein Haut ist schön weich, gepflegt und wirklich gut befeuchtet. Das Ergebnis hält den ganzen Tag. Ich mag die Lotion und kann die auf jeden Fall weiterempfehlen!


To intensywnie nawilzajacy balsam do ciala. Zapakowany w duza, ale poreczna plastikowa butelke z pompka. Pompka fuktionuje bardzo dobrze i po jednym nacisnieciu otrzymujemy porzadna ilosc produktu. Balsam ma lekki, troche mydlany zapach, który na szczescie szybko sie ulatnia, a naskórze go w ogóle nie czuc. Osobiscie wolalabym, zeby balsam byl bezzapachowy. Jego konsystencja jest lekka, daje sie super rozetrzec na skórze i szybko sie wchlania. Po uzyciu skóra jest dobrze nawilzona, mieciutka i gladka. Polubilam ten balsam, gdyz jego efekt nawilzania utrzymuje sie przez caly dzien.


ANNAYAKE 24H FEUCHTIGKEITSPFLEGE GETÖNTE TAGESPFLEGE 30ml/42,99€





Die getönte Tagespflege habe ich in dier hellsten Nuance "Clair" erhalten. Leider ist die mir etwas zu dunkel. Die Konsistenz ist grandios! Sehr leicht und sehr angenehm, dazu wird die Haut mit Feuchtigkeit versorgt. Der Duft ist schön und dezent, was ein großer Pluspunkt ist! Die Creme deckt nicht so stark und wird die Unreinheiten nicht abdecken. Ich habe die Creme ein paar mal zu Hause getragen und fand die wirklich schön! Sehr schade, dass die zu dunkel ist, ansonsten wäre die für den Sommer einfach perfekt gewesen!

Koloryzujacy krem do twarzy otrzymalam w najjasniejszym odcieniu "Clair". Niestety jest on dla mnie za ciemny. Ma wspaniala konsystencje i znakomicie daje sie rozprowadzic na twarzy. Nie robi plam i ladnie, równomiernie sie wchlania. Ma przyjemny, delikatny zapach. Jego krycie jest minimalne i wszelakie niedoskonalosci niestety beda dalej widoczne. Poniewaz jego kolor jest dla mnie za ciemny, nosilam go na próbe kilka razy po domu. Musze przyznac, ze uczucie na twarzy jest bardzo przyjemne. Krem nie wysuszyl mnie i nie podkreslil suchych skórek. Gdyby nie ten za ciemny dla mnie kolor, to na lato bylby idealem. 



ANNAYAKE 24H FEUCHTIGKEITSPFLEGE GESICHTSCREME 50ml/49,99€







Die Gesichtscreme ist perfekt für normale, ölige oder Misch-Haut. Wie ihr wisst, habe ich eine Misch-Haut, die auch trockene Stellen hat und deswegen immer Feuchtigkeit braucht. Die Creme hat eine sensationelle, leichte, angenehme, etwas gelige Konsistenz. Zieht super schnell ein und hinterlässt eine tolle, glatte und gepflegte Haut! Ich habe keine Pickel bekommen, was mir ab und zu passiert, wenn ich eine neue Pflege benutze. Die Creme ist sehr ergiebig, ich benutze die schon seit Juni. Das ist definitiv mein Favorit und ich werde diese Creme 100%ig nachkaufen!

Kennt ihr die Produkte von ANNAYAKE?

Liebe Grüße
Karo


Ten krem jest idealny dla normalnej, tlustej i mieszanej skóry. Jak wiecie, mam mieszana skóre, która mimo swojej tlustej strefy T posiada równiez suche miejsca, które wymagaja szczególnego nawilzenia. Krem ma znakomita, lekka, prawie zelowa konsystencje. Wchlania sie bardzo szybko, a moja skóra jest ladnie wygladzona, dobrze nawilona a strefa T lekko zmatowiona. O dziwo nie dostalam zadnych wyprysków, co czasem zdarza mi sie przy zmianie kremów do twarzy. Krem jest bardzo wydajny, uzywam go codziennie juz od czerwca i napewno na tydzien jeszcze mi wystarczy. To zdecydowany faworyt z calej trójki! Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno do niego powróce! 


Znacie produkty ANNAYAKE?

Pozdrawiam
Karo



Die Produkte wurden mir kosten-und bedingungslos zur Verfügung gestellt. Vielen Dank! 







Kommentare:

  1. Miałam kiedyś miniaturkę kremu dedykowanego na noc z tej marki i miło wspominam :) tej linii nie znam ale sprawdzę w perfumerii :)

    Dobrej nocy i kolor snów :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wydaje mi sie , ze tej serii jeszcze w PL nie ma ;D i wylacznosc ma tylko Douglas :))
      Milego wieczorku :*

      Löschen
  2. Słyszałam o tej marce, ale sama jeszcze niczego nie próbowałam. Ten krem wydaje się być dla mnie stworzony :-))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. krem jest bajka! naprawde! wiesz, ze ja jak nawet cos dostaje to dupska nie lize i jak cos jest bublem to o tym pisze! a ten krem jest rewelacja! juz dawno mnie zaden krem ( w lato, bo w zime moja skóra wymaga tresciwszego kremu ) tak nie zachwycil <3

      Löschen
  3. Krem do twarzy super, tez bym taki chciała:) Krem koloryzujacy również, mnie się taki kolor podoba, ale jestem opalona teraz. Natomiast balsam do ciała powinien ładnie pachnieć wg moich kryteriów:), wiec pewnie by mnie nie skusił...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jest wspanilay i ciesze sie, ze moglam go wypróbowac :) krem koloryzujacy mamie oddalam, bo szkoda zeby mi lezal ;D dokladnie,ladnie pachniec albo byc zupelnie neutralnym. chociaz nawilzenie jest wspaniale <3

      Löschen
  4. Marke znam jedynie z widzenia w Douglasie :-)
    Chyba pierwszy raz czytam o niej na blogu :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :) tak bo Douglas ma wylacznosc na ta marke :)

      Löschen
  5. Annayake Produkte sind in der Regel immer eine sicher Bank.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Haben mich wirklich begeistert <3 Daumen HOCH :)

      Löschen
  6. Bardzo ciekawa gromadka. Marki niestety nie miałam okazji poznać, ale w oko wpadł mi balsam do ciała. Sądzę, że jego lekka konsystencja przypadłaby mi do gustu, a opakowanie z pompką jest zdecydowanie najwygodniejszym możliwym rozwiązaniem.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Balsam wchlania sie bardzo dobrze, naprawde rewelacyjnie nawilza ale nie pozostawia tlustego filmu! swietny jest! no i pompka mnie mile zaskoczyla! funkcjonuje na 6!

      Löschen
  7. Kremik super! Uwielbiam takie żelowe formuły. Teraz właśnie używam takiego żelka z Estee Lauder. Cudownie lekki, delikatnie chłodzący, dla mieszanych skór idealny! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez, zwlaszcza na lato :) ideal <3 uiii.. to czekam na recenzje :*****

      Löschen
    2. Dokładnie! Na lato jak ta lala :D hihi Dlatego jak zdenkowałam Chanelkowego Le Lifta, to wzięłam Estee w obroty, bo na lato (choć moje lato, to nie lato :/) wydał się idealny :) :**

      Löschen
    3. heheh ;D u nas znowu upaly i to takie ostre ;D puhhh nioe idzie wyrobic

      Löschen
  8. Was für tolle Sachen! Den Pumpspender für die Körperlotion finde ich sehr praktisch :)

    Liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank :) finde alle wirklich gelungen <3
      Liebe Grüße <3

      Löschen
  9. Nie używałam jeszcze nic tej marki :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. mysle ze w PL jest jeszcze malo znana :)

      Löschen
  10. Chyba jeszcze nie słyszałam o tej marce.
    W ogóle ta przerwa na blogu sprawiła, że mam niemałe zaległości w blogowym jak i kosmetycznym świecie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. mysle ze nie jest o niej ogólnie glosno , ja mialam juz przyjemnosc przetestowac równiez ich kolorówke! maskara byla wspaniala <3 nawet ponownie znalazla sie u mnie <3

      Löschen
  11. kremik zapowiada się cudnie, szkoda tylko że ten koloryzujący taki ciemny, bo jak na najjaśniejszy odcień to faktycznie nie wygląda za ciekawie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no szkoda ale mamie go dalam ona jest duzo ciemniejsza wiec dla niej jak znalazl :)
      krem rewelacja! juz dawno tak znakomitego kremu nie mialam ;)

      Löschen
    2. ooo to super :) to Mamcia bardziej opalona ?

      Löschen
  12. Nie znam tej marki i nie widzialam u nas...brzmi ciekawie ...

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast