Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Donnerstag, 9. Juli 2015

Chanel Precious Beige 661


Die Chanel "Les Beiges" Kollektion ist eine Ode an die Lieblingsfarbe der Modeschöpferin! "Ich flüchte mich ins Beige, weil es so natürlich ist", sagte Gabrielle Chanel. Sie liebte alle Nuancen der Farbe-wegen Ähnlichkeit mit unserer Haut und ihrer subtilen Eleganz. Nun ermöglichen die drei Nagellacke der aktuellen Kollektion den natürlichen Look bis in die Fingerspitzen. Dabei handelt es sich um das klassische Beige Pur 659, mit dunklerer Farbstufe das Lovely Beige 663 und das schimmernde Rosé-Nude Precious Beige 661. Heute möchte ich euch zuerst meinen Favorit, den Precious Beige 661 zeigen.

Najnowsza kolekcja Chanel "Les Beiges" to oda do ulubionego koloru Gabrielle Chanel i manifest naturalnego piekna, które Coco Chanel zawsze z uwielbieniem celebrowala. Subtelna elegancja calej kolekcji to równiez lakiery do paznokci w kolorach Beige Pur 659 - klasyczny bez, Lovely Beige 663 - ciemny odcien bezu oraz Precious Beige 661 - rózowo-bezowy kolor z delikatna perla. Dzis przedstawie Wam mojego faworyta calej trójki, a mianowice Precious Beige 661.





Precious Beige 661 ist ein dezentes, rosa-stichiges Nude mit sehr feinem Schimmer. Der Nagellack lässt sich sehr gut auftragen und nach 2 Schichten habe ich die gewünschte Deckkraft erreicht. Zusätzlich habe ich eine Schicht vom Top Coat Seche Vite aufgetragen. Die Haltbarkeit ist sensationell, ich habe den Lack ganze 5 Tage getragen.

Precious Beige 661 to delikatny odcien bezu z domieszka rózu oraz leciutka perla. Lakier daje sie idealnie nalozyc i po dwóch warstwach otrzymalam zadowalajace mnie krycie. Dodatkowo nalozylam jedna warstwe top coatu Seche Vite. Jakosc lakieru jest rewelacyjna, gdyz trzymal sie u mnie przez cale 5 dni. 




Ich mag Nude auf den Nägeln sehr und für mich ist das eine perfekte Alltagsfarbe, besonders wenn ich meine Nägel kurz trage. Chanel hat es wieder einmal geschafft, alles perfekt zu machen. Weitere Farben der Les Beiges Kollektion werde ich euch demnächst zeigen! 

Wie gefällt euch der Nagellack?

Liebe Grüße
Karo

Osobiscie bardzo lubie Nude, jak dla mnie to idealny kolor na kazdy dzien. Szczególnie gdy moje paznokcie sa wyjatkowo krótkie, to siegam najchetniej po takie odcienie. Kolejne lakiery z kolekcji Les Beiges przedstawie Wam w najblizszym czasie. 

Jak sie Wam podoba ten nudziak?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. I definitely want this shade!

    Check out my new post Here!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. This shade is soooo gorgeous ;) you need it hihi

      Löschen
  2. Przepiękny i bardzo stonowany kolor na każdą okazję :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokładnie Daga! ;-) dlatego takie lubie najbardziej :-)

      Löschen
  3. I think it suits you well!
    I'm not in the fence over this collection - even if I of course got them all hahahaha

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hahaha! For the collection ! I know ;-)
      I like this shade so much

      Löschen
  4. Ich habe mir diesen und Lovely Beige auch gekauft und bin genauso begeistert wie Du! Eine wahnsinnig erwachsene Farbe, und die Haltbarkeit toppt echt alles - ganze sieben Tage ohne irgendeine Macke! Er ist mir rausgewachsen, daher habe ich ablackiert, aber wahrscheinlich hätte er noch länger durchgehalten. Nach den schlechten Sommerlacken habe ich ja ein bisschen das Vertrauen verloren, aber jetzt ist es wieder hergestellt. :) Lovely Beige kommt heute Abend drauf.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das stimmt ! Ich bin auch sehr begeistert :-) ab und zu mag ich die Qualität von Chanel Lacken auch nicht aber dann meckere ich immer sehr laut hihi !!!
      Liebste Grüße

      Löschen
  5. Bardzo ladny, klasyczny nudziaczek. Kiedys uzywalam tylko nudziakow, albo nosilam french manicure. Widze, ze na starosc coraz wiecej kolorow uzywam ha ha, ale wracam takze z sentymentem do kolorow nude. Buziaki

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Dollus :-) ja bardzo lubie nudziaki , szczególnie jak mam bardzo krótkie paznokcie i jak nie moge sie zdecydować na kolor hyhyhy :-) a kolorowo tez bardzo lubie :-***** buziole

      Löschen
  6. Przepiękny, jak wszystkie Twoje lakiery :) Ja zostanę przy moim jedyniusim Essie :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hyhy zobaczymy za rok :-) lululu
      Wiesz ze ja bardzo lakierowa jestem i uwielbiam je wszystkie :-****

      Löschen
  7. Schöne Farbe, aber ich glaube um die zu tragen, bin ich leider zu hell.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke :-) so eine Farce muss man mögen und eben, die muss zu Hautton gut passen :-D
      GLG :-)

      Löschen
  8. Obecnie stawiam na mocniejsze, ale po powrocie do pracy z całą pewnością wrócę do nudziakow;) Piękny jest!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja raz tak raz siak :-) hyhy czasem cieżko mi sie na kolor zdecydować to wtedy zawsze po któregoś z nudziakow sięgam :-D

      Löschen
  9. Oh wow Karo, this shade is nude perfection. It looks so flawless, not too nude, not too orange! Love it so much, I must put this down to check it out!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Awwww thank you so much my dear :-) I love this shade so much <3

      Löschen
  10. Wspaniały jest ten kolor i rzeczywiście nadaje się na wiele okazji ;) Z zainteresowaniem będę wypatrywać następnych kolorów jakie zaprezentujesz z tej kolekcji :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje Olu! Miło mi bardzo :-) postaram sie je szybko zaprezentować :-***

      Löschen
  11. Podoba mi się, że ma w sobie drobinki. Ja przerzuciłam się na hybrydy :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I zadowolona jestes ?
      Ja jakos wole malować bo czasem 2 razy w tyg zmieniam lakier hyhy :-)

      Löschen
  12. ładniutki :) ja nadal zachwycam się moim Secret <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Secret jest wspaniały :-) sama bardzo go lubie

      Löschen
  13. ... jahaaaa... *flöt* ... mein favourit dieser kollektion; ich bin schwerst verliebt und rundum zufrieden, dass er in meiner schublade steht... ein wunderschöner allrounder mit dem gewissen etwas... toller lack <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Geilo ! Ich mag den auch am liebsten :-))) genau! Toller Lack <3

      Löschen
  14. Mam ochotę na lakier z chanel, bo nigdy nie miałam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sa naprawde świetne ! Chociaż niektóre kolekcje czasem mogłyby być lepsze :-) jezeli lubisz mocne , ciemne lakiery to polecam Ci Taboo! Boski jest :-)

      Löschen
  15. Ich liebe diese Farbe und hab mir ihn und noch mehr aus der Les Beiges Kollektion gegönnt, weil sie so schön dezent und natürlich ist :) Gerade nudefarbener Nagellack ist so sophisticated und chic, dass ich fast immer in nude lackiere!
    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja! Der sieht wirklich sensationell aus! Alle 3 Lacke haben was und sehen sehr erwachsen und elegant aus :-)
      Liebe Grüße

      Löschen
  16. Love the color

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fringed-with-romwe.html

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast