Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freitag, 26. Juni 2015

Chanel Fraicheur 767


Hallo meine Lieben!
Heute möchte ich euch den neusten Chanel Nagellack Fraicheur 767 vorstellen. Der Nagellack ist wieder einmal sehr stark limitiert und bei uns in Deutschland nur (!!!) in der Frankfurter Douglas Zeil Filiale erhältlich. Für was ich wieder einmal kein Verständnis habe!

Hej dziewczyny!
Dzis mam dla Was najnowszy lakier Chanela-Fraicheur 767. To znowu jeden z lakierów, które sa niesamowice limitowane. U nas w DE jest on do kupienia tylko w jedej jedynej filialii Douglasa we Frankfurcie nad Menem i to tylko przez okres 4 dni (!!). Polityki Chanela chyba nigdy nie zrozumiem! Dwa tygodnie temu lakier pojawil sie w Azji, od tygodnia jest dostepny na amerykanskiej stronie Chanela, we Francji jest on tylko w Paryzu w jednym butiku Chanela, a czy dotrze on równiez do Polski? Tego nie jestem Wam w stanie powiedziec. 





Fraicheur 767 bedeutet übersetzt Frische, Kühle, Kühlung. Sein Name passt perfekt zu seinem Farbton. Es ist eine helle, mint-grüne Farbe mit sehr feinem, grünem und pinkem Shimmer. Auf den Nägeln ist der Shimmer sehr gut sichtbar. Nach 2 Schichten deckt der Nagellack perfekt und trocknet wirklich schnell. Hier habe ich keinen Top Coat benutzt.

Fraicheur 767 to po francusku swiezosc, chlód. Jego nazwa idealnie pasuje do jego koloru. To zimny odcien miety ze wspanialym zielonym i rózowym shimmerem. Shimmerek jest dobrze widoczny nie tylko w butelce, ale równiez na paznokciach. Po dwóch warstwach kryje on idealnie i schnie naprawde szybko. Nie uzylam zadnego top coatu.




Auf Instagram haben viele spekuliert, dass der Fraicheur ein Dupe von Jade 407 sein wird. Deswegen habe ich die beiden miteinander verglichen. Allerdings sehen beide wirklich unterschiedlich aus! Jade 407 ist dunkler und sein Shimmer ist nur grün.

Na Instagramie wiele osób twierdzilo, ze Fraicheur to idealny dupe najslynniejszego lakieru Chanela Jade 407, wiec porównalam oba lakiery ze soba. Ich róznicy nie mozna przeoczyc! Jade 407 jest ciemniejszy i zawiera tylko zielony shimmer. 




Wie gefällt euch die Farbe?
Genauso sehr wie mir?

Liebe Grüße
Karo

Jak sie Wam ten kolorek podoba?
A co sadzice o "chorej" polityce Chanela?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Oj piękne zielone cudeńko :) Świetny kolorek na lato. )-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Asiulek :) oj tak, cudenko z niego :)
      buziaki :***

      Löschen
  2. It's beautiful, and I'm so glad it isn't a "new Jade".
    Apparently it will not be sold in Denmark, but I have a few bottles heading my way from abroad, I hope they soon arrive :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oh yes! they are very different! for us collectors is that very important!
      fingers crossed!
      xoxo

      Löschen
  3. Wunderschön! Wieder einmal ein sehr gelungener Farbton wie ich finde ,Chanel hat es einfach drauf! :)

    Liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oh ja! der ist grandios! nur schade, dass der wieder mal so begrenzt zu kaufen ist!
      Liebste Grüße :*

      Löschen
  4. Przyjemny odcień zieleni :) nie mam żadnego takiego w swoich zbiorach :)
    Buziaki :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo przyjemny i z niego to prawdziwy rarytasik ...
      Buziaki :*

      Löschen
  5. wiesz że nie przepadam za zieleniami na paznokciach i jak widziałam go w buteleczce to takie eeeeee....... ale na paznokciach miło zaskakuje :) prześlicznie zrobiony mani

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Kochana :*** ja to uwielbiam wszystkie kolory ale to chyba dlatego ze maniaczka manicure jestem hehehe ;D
      buziaki :*** i ciesze sie ze Ci sie spodobal

      Löschen
  6. ...very pretty shade!!!
    ...kiss...lu!!!

    AntwortenLöschen
  7. This is so soft and beautiful! I think of a green cream silk material! Also that Jade shade is sooo pretty too, I prefer that it's more cool tone by a touch! I really need more green polishes, I mostly wear nude and blue colors!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oh yes! this nail polish is so amazing! love this cool tone very much :)
      xoxo

      Löschen
  8. Hi Karo,
    danke fürs Vergleichen!
    Finde beide sehr schön, aber der Jade hat mir persönlich dann doch besser gefallen. Der Fraicheur scheint mir noch ein bisschen mehr Gelbanteil zu haben, das mag ich an mir nicht so.
    Liebe Grüße,
    Tatiana

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sehr sehr gerne ;)
      Finde beide auch sehr schön :) Jade ist ein wahrer Unikat! Und ich mag den auch sehr :)
      Ja, der Fraicheur ist etwas mehr gelb und kühl dazu, das mag leider nicht jeder ;D
      Liebste Grüße & schönen Abend noch

      Löschen
  9. Mnie też mierzi ta polityka i fakt, że kosmetyki nie są dostępne online w Sephorze. grrr
    Kolorek bardzo przyjemny, a shimmer dodaje mu tylko uroku.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mnie wrecz wkurza! Nie rozumiem tago! najbardziej mnie drazni, ze trzeba biegac za produktami i wrecz czatowac kiedy i gdzie do nas dotra! I do tego ograniczona ilosc...wiec to jeszcze dodatkowa porazk!
      A co do koloru, to bardzo go lubie :)

      Löschen
  10. Antworten
    1. Dzieki Lukasz, cieszy mnie to bardzo :)

      Löschen
  11. super tolle Farbe, passt dir gut, Liebes
    lg, babsi

    AntwortenLöschen
  12. Sliczny odcien :) A polityka Chanel do bani :/ Tak samo ja sie kiedys wsciekalam ze najjasniejszy odcien Baby Glow z Guerlain jest tylko na rynku azjatyckim wypuszczony (tak samo jak biale meteorki, tez kiedys byly jako limitka tylko na Azje :/)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Kochana! No mnie tez drazni bo zyjemy w XXI wieku wiec powinnismy miec normalny dostep do kosmetyków za które sami placimy!!!! Nie mam dla nich zrozumienia i coraz bardzij mam niechec do tej firmy!!
      No wlasnie! Na szczescie znajoma kupila mi te biale meteorki i przyslala, ale ciagle kogos prosic o przysluge to nie wypada i przeginac tez nie mozna!

      Löschen
  13. Śliczności *.* wyjątkowo urocza i taką wakacyjna zieleń :) pięknie prezentuje się na pazurkach :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Soniu :*** ciesze sie, ze Ci sie podoba :))
      Buziaki i milego dnia :***

      Löschen
  14. Ale Ty jesteś uzależniona :) bardzo fajny, letni kolorek. Ten ciemny mniej mi się podoba, bo ogólnie taka zieleń na paznokciach jest dziwna

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jestem Gosiu jestem i to od lat ... Szkoda przestać zbierać bo juz prawie 200 butelek ( tylko samego Chanela) stoi na poleczce :-D

      Löschen
  15. rzadko, który zielonek mi się podoba, ale i jade i fraicheur mają wiele uroku :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To cieszę sie , ze Ci sie spodobały :-)))

      Löschen
  16. Świenty kolorek, prawdziwy rarytasek dla takich rasowych kolekcjonerek, jak ty :)
    Karo, czy nakładasz pod lakier jakąś bazę? Jeśli tak, to jaką? Masz może doświadczenie z bazą Chanela?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oj tak to prawda ;-)
      Zawsze nakładam bazę bo przez to płytkę przed przefarbowaniem chronię :-D
      Używam P2 Ridgefiller !!! Rewelacja! Mam bazę od Chanel , ale dla mnie jest ona beznadziejna i nawet mimo ze ja miałam nałożona to czerwony lakier chanela przefarbował mi płytkę ! Za droga za badziewna ! Nie polecam !!!

      Löschen
    2. Dobrze wiedzieć! Potrzebuję właśnie czegoś wygładzającego płytkę, więc wypróbuję tą bazę od P2 :-) Zazwyczaj stosuję boską odżywkę Inglota, ale ona raczej kiepsko wypełnia Rillen w paznokciach. W końcu nie do tego jest przeznaczona ;-)
      Ty chyba w ogóle lubisz produkty do paznokci z P2 :-)

      Löschen
    3. No to z tej bazy bedziesz zadowolona!
      Tak bardzo je lubie! Sa tanie i naprawde dobre! Wiec chętnie je kupuje :-)

      Löschen
    4. A znasz jakiś fajny top coat z p2? :-)

      Löschen
    5. Wiesz co ja tylko Seche Vite używam bo jak dla mnie najlepszy top coat jaki do tej pory miałam ! :-)

      Löschen
  17. Oba kolory bardzo ładnie się prezentują!:)

    AntwortenLöschen
  18. Oh very cute nail polish sweetie
    xx

    www.sakuranko.com

    AntwortenLöschen
  19. Huch, von dem habe ich ja gar nichts mitgekriegt, woher ist der denn aufgetaucht?! Sehr schöne Farbe, aber ich werde nicht weinen, wenn ich ihn hier nicht bekomme, denn Dior Waterlilly scheint mir Ähnlichkeit genug zu sein, mehr brauche ich in diesem Farbton nicht. Bringt mich aber auf den Gedanken, dass ich Waterlilly mal wieder benutzen könnte. 😊

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich habe das auch zufällig mitbekommen . Hängt mit den neuen Chanel Chance Viva Duft zusammen. Dior ist wärmer , der hier ist wirklich schön kalt.
      Liebste Grüße :-)))) na dann ... Warte auf deine Bilder mit Waterlily :-)))

      Löschen
  20. so nice!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  21. gdybym nie miała bana na lakiery, to byłby mój <3

    AntwortenLöschen
  22. Przepiękny! ♥ I zdecydowanie inny jak Jade!
    Polityki nie rozumiem i bardzo nie lubię! :( chlip chlip

    AntwortenLöschen
  23. Bardzo przyjemna ta zieleń! Osobiście nie mam żadnego zielonego lakieru.

    AntwortenLöschen
  24. Swietna zielen Mojito !:) Super, ze udalo Ci sie dodac go do Twojej kolekcji !

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast