Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freitag, 22. Mai 2015

MAC WASH & DRY SUMMER 2015 COLLECTION


Hallo ihr Lieben!
Und wieder einmal hat MAC eine traumhafte Sommer Kollektion heraus gebracht! Die Verpackung sieht einfach grandios aus! Heute möchte ich euch drei Produkte zeigen, die ich mir von dieser Kollektion gekauft habe.

Hej dziewczyny!
Po raz kolejny MAC stworzyl wspaniala, limitowana letnia kolekcje, jej opakowania sa po prostu fantastyczne. Dzis chce Wam przedstawic trzy produkty, które kupilam z kolekcji Wash & Dry.





STUDIO SCULPT DEFINING BRONZING POWDER "GOLDEN RINSE"




Golden Rinse ist ein schöner Bronzer mit sehr leichtem, rötlichen Unterton und sehr feinem Schimmer. Das Sculpting Powder ist butterweich, lässt sich wunderbar auftragen und verblenden. Die Farbe ist sehr tragbar und nicht zu dunkel. 10g kosten 34€.

Golden Rinse to przepiekny bronzer z lekkim ceglastym odcieniem i drobniutkim shimmerem. Bronzer jest mieciutki, wspaniale napigmentowany, daje sie idealnie rozprowadzic po twarzy i z latwoscia sie blenduje. Kolor jest jak dla mnie idealny, nie za ciemny, nie za pomaranczowy i pasuje do mojej bladej cery. 10g kosztuja 138zl.


POWDER BLUSH "CRISP WHITES"




Crisp Whites ist ein heller Orangeton mit vielen feinen, goldenen Schimmerpartikelchen. Der Schimmer ist gut sichtbar und die Farbe relativ hell. Der Blush lässt sich sehr gut auftragen, ohne fleckig zu werden. Die Textur ist weich und der Blush ist sehr gut pigmentiert. Die Haltbarkeit ist spitze! Der Blush hat den ganzen Tag problemlos gehalten. 6g kosten 27€.

Crisp Whites to bardzo jasny pomaranczowy odcien z masa zlotych drobinek. Róz jest relatywnie jasny, jendak jego intensywnosc mozna latwo kontrolowac, a drobinki sa dobrze widoczne na twarzy. Jest dobrze napigmentowany i idealnie daje sie rozprowadzic na twarzy, nie robiac przy tym plam. Róz ma znakomita trwalosc i trzymal sie u mnie przez caly dzien. 6g kosztuja 105zl.


LIPSTICK "TUMBLE DRY"





Tumble Dry ist ein leichter Pfirsichton mit hellem, koralligen Unterton und pinken, sehr feinen Glitzerpartikelchen. Die Farbe ist sehr Sheer und durch den Lustre Finish hält die nicht sehr lange auf den Lippen. So eine Farbe habe ich in meiner MAC Sammlung *klick* nicht, deswegen musste sie einfach mit! 3g kosten 22€.

Tumble Dry to bardzo jasna brzoskwinka z leciutka domieszka koralu i z rózowymi drobinkami. Kolor jest jednak bardzo przezroczysty i przez  Lustre Finish nie trzyma sie zbyt dlugo na ustach. Jest to jednak bardzo ciekawy odcien, którego w swojej MACowej kolekcji *klik* jeszcze nie posiadam. 3g kosztuja 95zl.




Wie gefällt euch die Kollektion?
Was habt ihr euch gekauft?

Liebe Grüße
Eure Karo


I co sadzicie o tej kolekcji?
Skusilyscie sie na cos?

Pozdrowionka
Karo


Kommentare:

  1. You are - the packing looks amazing!

    AntwortenLöschen
  2. Fajne zabawki. Ja jakoś straciłam miłość i ciekawość do MACowych kolekcji. Za dużo tego dobrego i już nie podnieca tak jak dawniej.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bo za duzo wypuszczają tych kolekcji w ciagu roku! Człowiek juz nie nadąża! Ja teraz tez juz mniej szaleje , kiedyś prawie cała kolekcje kupowałam. Teraz decyduje sie tylko na te produkty co naprawde bede używać :-)

      Löschen
  3. Mają ciekawy design.

    Te pierwsze zdjęcia robiłaś w pralce, w bębnie? Tak mi się skojarzyło. :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo :-) udał im sie

      Tak to w moja pralkę je wsadziłas hehe i bez filtra czy fotoshopu! Nic nie jest podkręcane! :-) dobrze Ci sie skojarzyło :-)

      Löschen
  4. właśnie mialam się pytać gdzie ta szminka na ustach:) na tym ostatnim zdjęciu fajnie ją widać:) Mi niestety takie odcienie nie pasują.

    kolory opakowan takie letnie i soczyste:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Na tamtych dałam ja delikatniej :-) ma bardzo lekkie wykończenie :-) jest półprzezroczysta ...
      Kolory opakowań naprawde im sie udały

      Löschen
  5. Kliknęłam Hipness blush w końcu, ale na Selfridges mi napisali, że już nie mają. Co za durnoty, to po co na stronce pokazują, że jest? Niby już myślałam, że do mnie dojdzie, a tu dostaję maila, ze przepraszamy, ale dupa zbita:((( Smuteczek wielki...
    A powiedz Kochana, widziałaś pewnie też ten drugi bronzer Delicates - może macałaś? czy on się nada do mojej karnacji jasnej? :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No co za dziady! A nasz moze ten róż z kolekcji Sharon O.? Bo te kolory sa prawie identyczne!
      Nie dziwie sie ze smuteczek :-(
      Na samym początku miałam Delicates kupić ale jak oba w MACu zobaczyłam koło siebie i zmacalam to Delicates jest mocniejszy. Ma wiecej złoto-miedzianych drobinek, które sa mocno widoczne i do tego wypada on ciemniej i bardziej pomarańczowo. Ten wpada bardziej w róż-czerwień i naprawde korzystniej na mojej bladej skórze wyglada. Używam go codziennie i naprawde jest super :-***

      Löschen
    2. Widziałam go tylko na swatchach w necie, też mi się podobał... No ale wyprzedany w kilka godzin wszędzie.
      A z tym Selfridges to dali ciala po prostu, nie dość, że wysyłka 5f, to jeszcze takie jaja robią...
      Dziękuję Kochana za to porównanie, chyba więc nie skuszę się na Delicates:) Ale już dziewczyny z forum MACowego na Wizażu mi posłużyły pomocną dłonią i podpowiedziały, co innego (koniecznie z MAC oczywiście:D) mogłabym używać. Na razie po długim czasie używania bronzera z Sephory polubiłam się bardzo mocno z Laguną z Narsa :) Ale wiadomo, MAC kusi :)
      P.s. Kochana moja, wiem, że Cię męczę i męczę i wyprosiłam już post o pomadkach, ale czy jest jakaś szansa, żebyś napisała coś więcej o błyszczolach Dazzleglass? Wiem, że masz już jednego posta o nich i tam są kolorki, ale post jest po niemiecku, masz też drugi wpis o Love Alert i Steppin' Out, widziałam:) Może jakaś aktualizacja Twojego zbioru? Czy po czasie wciąż je polecasz? Jaki kolorek na początek? Jak szybko one się zużywają? Czy po czasie nic się z nimi nie dzieje? I takie inne rzeczy bym chciała wiedzieć, jednym słowem wszystko, co możesz napisać:D Jest szansa na taki wpisik? :D :*

      Löschen
    3. no to fajnie, ze masz jakas inna obcje :) Lagune z NARSa tez mam i uwielbiam ten bronzer <3
      musze kiedys moje wszystkie bronzery tez pokazac. nazbieralo sie ich troche :D
      aaaaaa tam....nie meczysz, z mila checia, wiesz , ze ja duuuuzo MACa kupuje i kocham ta firme ( mimo ze dla wielu jest ona malo wysokopolkowa ;D ) Moge zrobic posta , tylko w moim zbiorze mam raczej wiekszosc limitek, dlatego wtedy w MAC MONDAY wybralam Love Alert i Steppin´Out, bo naleza do stalego sortymentu. Mam naprawde leciwe okazy i nic, ale to nic sie z nimi nie stalo, nie zmienily konsystencji, dalej tak samo slodko typowo MACowo pachna, pedzelek sie nie skrzywil i nie stracil formy! Czy szybko sie zuzywaja...hmmm.jak kazdy MACowy blyszczyk tak Ci powiem, napewno na dluzej starczaja niz wszystkie drogeryjne. Ja je uwielbiam! na pomadke tez je lubie dac , ale wtedy czyszcze pedzelek i dezynfekuje, zeby resztki pomadki nie przeszly do blyszczyka ;D ja troche maniak jestem. tak samo z pomadkami robie, które uzywam tylko w jesien-zime, tez dezynfekuje i odkladam na bok i tak czekaja na swoja kolej ;D
      :****

      Löschen
    4. No, tylko dziewczyny mi poleciły Sculpt, a on jest tylko dostępny jako wkład do kasetki,więc poczekam, aż zrobią repromote w opakowaniu :D Ja nie przepadam za wkładami, które latają mi luzem:) Mam kilka takich cieni, ale jednak wolę, jak wszystko ma swoje miejsce :)
      Koniecznie pokazuj swoje bronzery, ja obejrzę bardzo chętnie:
      A co do MAC - wiesz, ostatnio naprawdę dostałam bzika na punkcie tej firmy, już kupiłam sobie w tym tygodniu piankę do mycia, krem strobe (chociaż wzięłam wersję podróżną, dla sprawdzenia, no i się bardziej opłaca), a także skusiłam się na pomadę Lickable. Chodzą jednak za mną te cholerne Dazzleglassy. Obiecałam sobie, że już żadnych błyszczoli nie kupię, ale one sa takie piękne... *.*
      Upatrzyłam sobie wszystkie kolorki ze standardowej kolekcji,które są normalnie: Extra Amps, Steppin'Out, Funtabulous, Date Night, Money Honey i Love Alert. Oczywiście nie mogę sobie pozwolić na wszystkie na raz, na początek jeden, ale chciałam się dowiedzieć, jak one się sprawują po czasie, skoro mówisz, że są spoko, to chyba się skuszę:)
      Mimo wszystko jak by Ci się chciało zrobić taki wpis oddzielny o nich, to będę wdzięczna :) :***

      Löschen
    5. Kochana, znowu Cię pomęczę - czy możesz mi powiedzieć, czy podkłady : Prolongwear i F&B sprawdzą się do naszej skóry? I jeśli F&B to który odcień? C1? Chcę w końcu kupić jakiś podkład z MAC, ale nie mogę się zdecydować, testuję sobie teraz Studio Fix NW13, w domu na buzi wygląda ładnie, ale jak już wyszłam na zewnątrz z lusterkiem to odznacza się, to znaczy nie, że za ciemny, ale widać, że jest trochę zbyt różowy, także jakbym chciała kupić, to chyba będę musiała się zdecydować na NC15, chociaż dla mnie on jest minimalnie za ciemny i trochę za żółty, no ale lepiej taki, niż zbyt różowy(bo to mocno widać u mnie przy NW13, chociaż jasność jest na odpowiednim poziomie). Wiem, że F&B ma słabe krycie, ale mi to nie przeszkadza, z kolei Prolongwear ma też mniejsze niż Studio Fix, ale mógłby być fajny dla mojej skóry. A może Matchmaster? Chcę jeden spróbować jakby na "start", Studio Fix już wiem, jak działa, więc bym chciała coś z tych pozostałych, ale chyba będę musiała kupić pełen wymiar, bo nie mam już jak próbek wziąć, ale wiem, że Ty jesteś obeznana mocno z MAC, to może coś podpowiesz, z góry dziękuję :D :*

      Löschen
    6. Kochana moja Alu! Nie męczysz mnie i pytaj o wszystko co chcesz!
      Ja Pro Longwear Tobie/ nam bledziochom nie polecam. A czemu , bo ciemnieje i to strasznie! Na początku mojej przygody z MAC używałam go bo chodziłam na solarium było to bardzo dawno temu prawie 6 lat temu. Wtedy jeszcze używałam NW20. Potem potrzebowałam NW15 i NC15 jak ograniczyłam ze słońcem. Oba najjaśniejsze odcienie strasznie ciemnieją. I nie jest to tylko moje spostrzeżenie ale kupy znajomych i nawet moja mama w zimę go używała i tez to stwierdziła ( chociaż moja mama jedt zawsze NW20) dlatego bedziesz niezadowolona bo ten podkład nie dopasuje Ci sie do jasnej skory. Ok można go rozjaśnić białą baza np.Chanel albo białym F&B podkładem ale nie na tym to polega! Zawsze mnie to wręcz wkurza jak ktos mi mówi ze moge sobie podkład rozjaśnić! Tylko nie po to kupuje podkład zeby go rozjaśniać bo na takie zabawy nie mam czasu. F&B uwielbiam po prostu uwielbiam za całość !!! Za to ze do mieszanej cery sie nadaje, ze naturalnie wyglada i w upały nie spływa. Tylko ... Proponuje nakładać łapkami bo wtedy ogrzewasz go miedzy palcami i efekt jest jeszcze lepszy. Beautyblender za mocno go wciągnie a pędzel jest zbyt "ostry" na jego delikatna forme! Ja mam C1 i jest on idealny! Studio Fix mam Nw10 i na zimę jest swietny! Jak chcesz to odleję Ci oba NW10 i C1 i przyśle to sobie je wypróbujesz . Daj znac . A zamiast Pro Longwear polecam Ci Studio Sculpt ja tez juz miałam dawno temu i mam ochotę do niego wrócić !
      Buziaki :-******

      Löschen
    7. Dziękuję Ci Słońce za wszystkie odpowiedzi bardzo bardzo mocno:***
      Ja właśnie dzisiaj poprosiłam mojego ojca, żeby mi wyprosił z MAC znowu dwie próbki (pro longweara NC15 własnie i face&body c1), on mieszka w Birmingham, także tam MAC jest i już raz tak go wyprosiłam, żeby mi przysłał Studio Fix Fluid i BB krem z MAC :D Studio Fix jak już mówiłam podoba mi się, chociaż po dwóch godzinach nie wygląda już tak świeżo, ale też problem mam z kolorem, bo testowałam NC15, jest trochę za żółty, minimalnie za ciemny, z kolei dziś mam na twarzy NW13 i wyglądam trochę za różowo, widzę to w kontraście z szyją, a NW10 testowałam jakiś czas temu (wtedy sama wyłudziłam próbkę z tego salonu, co tata ma teraz wyłudzić, bo akurat byłam u niego w odwiedziny:D), no i dla mnie była mega bladość, to znaczy w NW10 wyglądam na chorą, taka już naprawdę mega biała jestem, także w Studio Fix mimo wszystko wzięłabym ten trochę za żółty i minimalnie zbyt ciemny NC15...
      Pro Longweara miałam tylko korektor, ale też się zastanawiam, jak on działa, bo jednak tyle osób chwali, zobaczymy, bo tata mi przyśle, to przetestuję. Ja właśnie słyszałam, że Studio Sculpt ciemnieje, ale też nie miałam, więc nie wiem, co sądzić, czy kolorystycznie on też wypada jak Studio Fix fluid? I jakie ma wykończenie na buzi? Możesz mi o tym sculpcie coś więcej napisać?
      A co do face&body to właśnie też mnie kusi, ja nie potrzebuję wielkiego krycia na buzi, ale właśnie takie fajne wyrównanie koloru, tak, żeby cera była ładna, a to, co brzydkie było zakryte, wiesz, o co chodzi - jednak już mega szpachla jak daje Estee Double Wear mnie kompletnie nie interesuje:) Możesz mi coś więcej napisać jeszcze o f&b? Czy kolor C1 jest neutralny i delikatnie wpada w żółte tony, czy w różowe? Bo wiesz, ja jestem neutralna, ale tak bardziej w stronę żółtego, podkłady z różowym trochę gorzej na mnie wyglądają (tak jak właśnie wspomniany Studio Fix NW13- generalnie jasność na plus, ale podton różowy na minus, gdyby to był NC13 to brałabym od razu...). Wiem, że masz podobną cerę do mojej - znaczy mieszaną (moja jest ze skłonnością do przesuszenia, ale to okresowo tylko).
      A co do rozjaśniania podkładów to powiem Ci, że kilka razy się w to bawiłam, jak jeszcze używałam drogeryjne podkłady - no niby można, ale tak, jak piszesz - nie po to kupujemy podkład za ileś kasy (już nie ważne, czy tani, czy drogi), żeby był idealny, a nie żeby się jeszcze trzeba było z nim bawić. A już w ogóle nie mam na to ochoty, jeśli kupuję podkład za więcej niż 100 złotych, bo nie chce mi się po pierwsze - właśnie bawić w mieszanie, a po drugie - wydawać kasy na dodatkowy produkt do rozmieszania :)
      Kochana, masz złote serduszko - dziękuję za tą propozycję wysyłki, ale już mój ojciec mi ma przysłać te wyłudzone próbki, prosiłam go dzisiaj, to jeszcze zmienię zamówienie z prolonga na sculpt, albo może niech tak zostanie, a ja sobie sculpta kupię w ciemno? Cholera, sama już nie wiem... Jak to jest źle, jak nie mam salonu w tym durnym mieście:(
      Możesz mi też coś więcej napisać o Sculpt? Na wizazu ma słabe opinie...
      Buziaki i jeszcze raz dziękuję, że masz taką cierpliwość do mnie :*****

      Löschen
    8. Dobrze ze Ci tato po próbaski pójdzie hihi ! Moj ( świętej pamięci ) by sie nie odważył :-D. Sculpt ma wspaniała konsystencje - tzn nie jest tak cierpki i mocny . Ma fajne satynowe wykończenie i idealny do mieszanej skory do tego nawilża wiec w Twoim przypadku powinien być naprawde dobry. Dobrze sie trzyma , a jego krycie jest średnie wiec nie robi maski . Znasz Nikkie Tutorials ? Ona go poleca i nawet gdzieś miała filmik o hitach miesiąca i tam o nim duzo pisała . Aaaa i jego najlepiej mocno zwilżonym beautyblenderem nakładać to ho równomiernie rozprowadzisz .

      Löschen
    9. Mój tata nie ma z tym problemu, przynajmniej ostatnio nie miał i tym razem też się zgodził (wiesz, zapytałam ładnie, jesliby odmowił to też ok, nie miałabym żalu, bo rozumiem, że to facet:D). A powiedz mi Kochana, że tak przy naszej mieszanej cerze na pierwsze próbowanie, gdybym miała wziąć w ciemno jakiś podkład, to powiedziałabyś, żeby brać Sculpt, czy jednak Face&Body, jeśli możesz podaj mi główne różnice między nimi (wykończenie, trwałość, kolory - właśnie i tutaj jeszcze jakbyś mogła napisać, czy F&B C1 jest kolorem mniej wiecej na poziomie NC15?), bo nie wiem sama, ale swędzi mnie, żeby jakiś kupić, ale nie wiem, od którego zacząć :) Już studio fix przetestowany, także jest na liście, ale tamte pewnie dają mniejsze krycie? CZy możesz mi je w jakiś sposób porownać ze sobą i ze studio fixem (bo jego znam)? Chodzi o kolor (Studiofix, sculpt i f&b), krycie, wykończenie, czy się ściera, czy nie ciemnieje i co tylko Ci się nasunie na myśl.
      Z góry bardzo dziękuję :******

      Löschen
    10. zbliza sie lato i polecam Ci F&B , tylko on ma zupelnie inne krycie i inna konsystencje niz Sculpt. u mnie F&B trzyma sie rewelacyjnie i to w tym momencie jeden z moich ulubionych podkladów!
      nie wiem czy widzialas u mnie jego recenzje :
      http://makeupandbeautybykaro.blogspot.de/2014/07/mac-face-and-body-foundation-c1.html
      mam zdjecia przed i po nalozeniu i dokladnie go opisuje :)
      buziaki :***

      Löschen
    11. Już klikam w linka, dkziękuję:) Namówiłam tatę, żeby mi te próbki kolejne wysłał, już do mnie idą :DDD Zobaczymy, który mi najbardziej przypasuje :)

      Löschen
  6. Szminka ma szałowe opakowanie ♥

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Opakowania im sie naprawde bardzo udały :-)

      Löschen
  7. Ten Bronzer cudny :D Hihi wlasnie jego jedynie bym przygarnela, bo odcien pomadki i rozu to nie moje bajki ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. brozer jest wspanilay, nie zaluje ze go kupilam, momi, ze mam ich juz masy hehehe ;D

      Löschen
  8. Mnogość kolekcji Mac mnie trochę przytłacza, ale przyznam ze te opakowania zwróciły ostatnio moja uwagę:) choć oczywiście w salonie zostały jedynie testery ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no sporo to fakt..ja czasem tez sie gubie ale kocham MACa <3 <3 <3
      No u nas tez sie szybciutko rozeszla ta kolekcja :)

      Löschen
  9. Obydwa kosmetyki śliczne :) ja się nie skusiłam na nic z tej kolekcji , w ogóle jakoś jak już kupuję w MAC to najczęściej ze stałej kolekcji, muszę tam zajrzeć:)
    Buziam Miniu na przyjemny week Kochana :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Agus :) a ja uwielbiam MACa , nalezy do jednej z moich ulubionych firm i zawsze chetnie tam juz od lat kupuje <3 <3 <3
      Mielgo dnia Miniu :*

      Löschen
  10. Widzę, że wyprałaś kosmetyki :) fajne mają opakowania :)I jak zwykle pięknie wyglądasz w nich :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. heheh ;D ;D tak....dlatego tak kolory sie zmieszaly hahahah :))))
      opakowania sa super, to prawda <3
      dziekuje Gosiu :*

      Löschen
  11. Ciekawy designe ma ta kolekcja i świetne produkty wybrałaś. Pewnie coś bym przygarnęła, gdybym tylko mogła pomacać cosik Mac'owego ;) Buziaki Kochana :-***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo <3 zachwycam sie caly czas :)
      szkoda, ze nie masz pod nosem :(
      Buziaczki Kochana :***

      Löschen
  12. Oh die Kollektion ist schön. Vor allem der Lippenstift ist toll!
    Grüße
    Annie todayis.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Finde ich auch :) Danke dir :)
      LG :)

      Löschen
  13. pisałam Ci już że fajny delikatesik z tej pomadki :) ale, ale :) Karo cudne zdjęcia :) ha bardzo mi się podobają foto w pralce :) pierwsza klasa :) suuuuuper :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no bardzo przyjemna jest, idealna na co dzien :)
      dziekuje, dziekuje! milo mi starsznie! i to bez filtra i fotoshopu ;D pralka takie piekne swiatlo dala :)
      buziaki :****

      Löschen
    2. oj tak :) metal pięknie odbija światło i podoba mi się kolor jaki daje :)

      Löschen
  14. aaaaah so geniale fotos in der waschmaschine :))))) tolle produkte!
    dickes bussi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen lieben Dank :)))) heheheh
      ich mag die Produkte wirklich sehr <3 die Verpackung ist genial <3

      Löschen
  15. piękny bronzer! taki bym chciała:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jak dla nas, bladzioszków to jest to naprawde wspanialy kolor <3

      Löschen
  16. Opakowania są świetne, ale te zdjęcia przecudne! Jestem pod wrażeniem, wow :)):*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj tak! udaly im sie bardzo <3 slicznie dziekuje, bardzo mi milo :*******

      Löschen
  17. Świetne zdjęcia, bardzo pomysłowe :D Super łupy, ja celowałam w Freshen Up, ale niestety stacjonarnie u mnie wcale go nie dostali, a online się spóźniłam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Kochana! Cieszy mnie to bardzo :))) U nas tez ta kolekcja natychmiast sie rozeszla :( tez chcialam jeszcze wiecej ;D

      Löschen
  18. Piękności! Ja się już nie załapałam na róż :(

    AntwortenLöschen
  19. Habe die LE noch komplett im Urlaub bestaunen können. :-) Allerdings bin ich standhaft geblieben und habe mir nur Brave und Syrup mitgenommen.
    Finde die Umverpackung auch wunderschön!
    Der Lippenstift steht dir wirklich sehr gut. Du Hübsche ^-^
    Liebe Grüße.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen lieben Dank :) ja, die Verpackung ist echt klasse <3
      Brave & Syrup mag ich besonders sehr :) tolle Farben hast du dir mitgebracht :)
      Liebe Grüße

      Löschen
  20. Wunderbare Farben für die kommende Jahreszeit :) ,sehr schöner Einkauf!

    Liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
  21. Geeenialne zdjęcia! Jesteś miszcz! <3 Bajka! Mistrzostwo! Brawa za pomysłowość i wykonanie! Nie mogę się napatrzeć! <3
    Trójeczką (trójkącik :P hihi) piękny! Brązik i róż prześliczne! Pomadka taka troszkę inna, oryginalna i nieco intrygująca :)
    Cudownie Wam razem! <3 :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. aaaaaaaaaaa dziekuje Ci slicznie :))) milo mi strasznie :******
      bronzer jest bajka! naprawde wspanialy ma kolor i idealnie daje sie nalozyc! jestem pod ogromnym wraazeniem :))
      Buziaki :***** i milego wieczorku

      Löschen
    2. Nie ma za co Kochana! To przecież tylko i wyłącznie Twoja zasługa! :**
      Wiesz, że jestem brązerowy freak, więc zawsze mi się poziom adrenaliny podnosi gdy widzę takie cudaki :D
      Buuuuzi :***

      Löschen
  22. Wspaniale opakowania ! fajny pomysl na sesje zdjeciowa. Kolorki nie do konca moje, ale bardzo ladnie je zaprezentowalas. Buziaki

    AntwortenLöschen
  23. so schöne sommerliche Sachen :)

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast