Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Montag, 20. April 2015

DIOR SUNWASHED 319 / Tie & Dye Collection Summer 2015


Hallo ihr Lieben!
Der Nagellack Sunwashed 319 ist ein Teil der neusten Dior Sommer Kollektion "Tie & Dye". Dieses Mal habe ich mich nur für einen von drei Nagellacken entschieden. Ich finde die anderen Nuancen sehen nicht so außergewöhnlich aus, daher habe ich mir diese nicht gekauft!


Hej dziewczyny!
Lakier Sunwashed 319 nalezy do najnowszej, letniej kolekcji Diora "Tie & Dye". Tym razem zdecydowalam sie na zakup tylko jednego z trzech lakierów. Pozostale kolory uwazam za malo wyjatkowe, sa to kolory czesto spotykane i jak dla mnie prezentuja sie one zbyt zwyczajne. No ale wiadomo, wszystko to kwestia gustu. 









Sunwashed ist ein milchiges Gelb ohne Glitzerpartikelchen, hat eine schöne, cremige Textur und lässt sich sehr gut auftragen. Als ich die ersten Bilder auf Instagram gesehen habe, dachte ich, dass der sehr durchsichtig und sehr streifig wird. Aber nach zwei Schichten sieht der wirklich gut deckend und gleichmäßig aus. Hier habe ich noch zusätzlich eine Schicht Seche Vite drauf gepinselt. Der Nagellack trocknet schnell und mit dem flachen, breiten Pinsel kann man den Lack ganz einfach auftragen. Ich mag Dior Lacke sehr und dieser hat mich wirklich nicht enttäuscht. Meine Dior Kollektion habe ich euch schon einmal *hier* gezeigt.


Sunwashed to rozbielony, pastelowy zólty kolor. Ma super konsystencje i daje sie dobrze nalozyc na paznokcie. Po pierwszych zdjeciach na Instagramie, myslalam, ze bedzie sie on smuzyc i ze bedzie za bardzo przezroczysty. Ale po dwóch nalozonych warstwach wyglada on naprawde ladnie, nie ma przeswitów i wszystko wyglada równomiernie. Tutaj dodatkowo nalozylam jedna warstwe top coatu Seche Vite. Lakier schnie szybciutko, plaski i szeroki pedzelek ulatwia precyzyjne rozprowadzenie lakieru. Ogólnie lubie lakiery Diora i ten kolor mnie równiez nie zawiódl. Moja kolekcje laierów Diora pokazalam Wam juz tutaj *klik*







Hier habe ich einen Vergleich mit meinen anderen gelben Nagellacken gemacht :


Tutaj porównalam Sunwashed z innymi zóltymi lakierami jakie posiadam :  


 Im Tageslicht / w swietle dziennym


Im Sonnenlicht / w sloncu


Wie gefällt euch der Dior Sunwashed?
Mögt ihr gelbe Nagellacke?

Liebe Grüße
Eure Karo


I co? Spodobal sie Wam Dior Sunwashed?
Lubicie zólte lakiery?

Pozdrowionka
Karo


Alle Nagellacke von der Dior Tie & Dye Kollektion könnt ihr bei Sara *klick* und Najla *klick* sehen.
Sundown 464 bei caramelfrappe *klick* und bei Elena *klick*.

Kommentare:

  1. Wenn ich die Farbe nun so aufgetragen sehe finde ich sie wirklich schön! Zuerst dachte ich nicht schon wieder ein helles gelb aber es gefällt mir :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Freue mich, dass es dir gefällt :)
      Die farbe sieht wirklich toll aus :) ich bin verliebt <3

      Löschen
  2. Nigdy nie miałam żółtego lakieru, ale ładnie się prezentuje. Od razu myśle o lecie...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ciesze sie, ze Ci sie podoba :) bo kolor jest naprawde wyjatkowy i bardzo przyjemny :)

      Löschen
  3. Die Farbe ist so mega! Ich überlege momentan auch, ob ich ihn mir noch kaufen soll. <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die Farbe ist richtig klasse! Nicht zu grell und sehr tragbar <3

      Löschen
  4. Jaki piękny banan! Idealny odcień letniej żółci.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tez jestem tym kolorkiem wrecz zauroczona :))

      Löschen
  5. Świetnie wygląda! Chyba się przekonam do żółtych lakierów!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. aaaa to mnie to jeszcze bardziej cieszy :)))

      Löschen
  6. Wow was für eine schöne Farbe.
    Ich liebe sonnengelbe Nagellacke.
    Liebe Grüße
    Caro

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Finde die Farbe auch genial :) freue mich, dass die dir gefällt
      Liebste Grüße :)

      Löschen
  7. Antworten
    1. to cieszý mnie to Gosienko :) dobre okrslenie! tak, obledny jest :)))

      Löschen
  8. Śliczny jest, mam podobny pastelowy w swojej kolekcji, muszę go odgrzebać :)
    No i świetne to porównanie, dzięki niemu przypomniałam sobie, że mam Acapulco ^^ - pisałam Ci już na Insta :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dziekuje Madziu :))) odgrzeb i pokaz jaki masz :))
      Acapulco tez lubie, taki kurczaczkowy zóltek :)))

      Löschen
  9. Ich mag Dior Nagellacke, die sind echt gut ^^
    Gelb ist leider nicht so meine Farbe, aber Sunwashed ist echt schön :D

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich mag Dior auch sehr :-)
      Sunwashed ist ein sehr schönes pastelliges gelb :-****
      Bussi

      Löschen
  10. kolor jest przecudowny! podoba mi się niesamowicie. wiosenny a nawet letni!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cieszę sie, ze Ci sie Paulinko spodobał :-) bardzo przyjemny z niego kolorek

      Löschen
  11. Piękne paznokietki *.* Lakiery to nie moja bajka, miałam 4 i oddałam wszystkie siostrze, także teraz mam 0, ale lubię u innych obejrzeć na pazurkach, a szczególnie na takich ładnych, jak Twoje :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wiem kochana, ze nie przepadasz za lakierami wiec tym bardziej miło mi ze znalazłaś czas i chęć na zajrzenie do mnie i na skomentowanie :-***** dziękuje za przemiłe komplementy :-)))

      Löschen
  12. Ale masz cudną kolekcję. Zazdroszczę również paznokci. Kolor bardzo mi się spodobał :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo dziękuje :-) nazbierało sie troszkę :-)
      Dziękuje za komplement :-) cieszę sie ze lakier Ci sie spodobał

      Löschen
  13. Oj, w buteleczce taki niepozorny, a na paznokciach petarda :))
    Piękny kolor, taki wiosenny :)
    Kusisz mocno, nie wiem czy dam radę się mu oprzeć ...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aaaa to kuszenie to ja tez znam hihi :-))) nie żałuję ze go kupiłam bo kolor jest super i do tego jak zwykle limitowany

      Löschen
  14. It's a beauty - just like I love a pastel yellow!
    I need this one!

    AntwortenLöschen
  15. Nie przepadam za zółtymi lakierami ale ten jest najmniej brzydki z całej czwórki:)))na czarnym tle fajnie wyglada:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Śliczne dzieki ;-) ja to lubie wszystkie kolory hihi :-) nawet sraczkowate brązy :-D

      Löschen
  16. Bardzo ładny ten odcień sunwashed. Moim zdaniem najładniejszy z 4 które pokazałaś :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mnie tez sie on bardzo spodobał :-) taki fajny pastelek

      Löschen
  17. Piękne kolory :) U mnie dziś tez cytrynowo na blogu :)

    AntwortenLöschen
  18. Ten kolor jest po prostu obłędny! ;))

    AntwortenLöschen
  19. Boski z niego żółtek :) Twoje pazurki piękne jak zawsze!
    Czy ja Ci już pisałam, że uwielbiam Twoje paznokciowe wpisy?! Chyba tak ;) :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuje kochanie moje! Dziękuje :-****** miło mi cholernie no! Tak tak wspominałaś :-***** buziole jeszcze raz ogromne

      Löschen
    2. Nie ma za co! Cała w tym przecież Twoja zasługa! :D
      Miłego dzionka! :*

      Löschen
  20. Ten Diorek jest przepiekny! Najładniejszy z całej żółtej kolekcji ;) Słonko, a będzie dalsza część Twojej lakierowej kolekcji? :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bedzie kochana , bedzie... Tylko chanela podzielę na kilka części bo nie dam rady pokazać prawie 200 lakierow na raz :-( a essie tez jeszcze pokaże bo mam sporą kolekcje i ich lakiery bardzo lubie! YSL pewnie tez chociaż tyle az nie mam :-D

      Löschen
  21. Swietny jest ten kolor ! Od razu mi wpadl w oko ! To taki kogiel mogiel :) Cudowne zdjecia - jak zwykle ! buziaki :-'***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pamietam jak na Insta pisałyśmy :-))) jest świetny kochana ! Polecam :-****

      Löschen
    2. napewno kupie jak tylko sie pojawi u nas :) milego dnia kochana :-***

      Löschen
  22. nie przepadam za żółtkami, ale ten jest wyjątkowy :) piękny
    i zdecydowanie jedyny boski dla mnie z całej czwórki którą pokazałaś :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To tym bardziej cieszy mnie to , ze Ci sie podoba :-)))
      Buziaki

      Löschen
  23. Diorek 319 pobił wszystkie kolory jest cudny, chętnie bym nosiła.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jest cudny , jest :-))) i bardzo sie z nim polubiłam

      Löschen
  24. What an unusual color! Very pretty!
    Your Chanel collection is D-I-V-I-N-E!!!
    xoxo

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you my dear :-****
      You know me , I am a super freak hihi

      Löschen
  25. Die Farbe ist wunderschön; wie der Sommer persönlich!
    LG :-*

    AntwortenLöschen
  26. Das seht sogar nach einem tragbaren gelb aus! Steht dir gut!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank :-) finde den wirklich tragbar :-)))

      Löschen
  27. Ślicznie wygląda u ciebie! Do mojego obecnego koloru skóry średnio by pasował, ale do lekko opalonej skóry jak najbardziej! A ten miks wszystkich twoich żółtków jest fantastyczny :)

    AntwortenLöschen
  28. Popieram ślicznie wygląda żółty u ciebie na paznokciach :) Ja mam strasznie jasną karnację a żółty jeszcze tylko to podkreśla na moich rękach... Wow! Masz naprawdę sporą kolekcję żółtego lakieru... ja mam raptem jeden żółty chyba i to dawno nie używany bo tylko czasem w lato jeśli jestem opalona :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    AntwortenLöschen
  29. Żółtka nie są dla mnie, ale kształt pazurków mój ulubiony <3

    AntwortenLöschen
  30. Świetne porównanie Kochana ! ten Diorowy to mój pierwszy żółty i jestem z niego zadowolona :) Twoja kolekcja żółciaków jest imponująca :) każdy jeden mi się podoba :)

    Buziam Miniu na słoneczny jak ten lakier dzionek :***

    AntwortenLöschen
  31. Ahhh nein ich muss stark bleiben! Als ich die ersten PR-Meldungen gesehen habe, stand Sunwashed gleich auf meiner Wunschliste. Dann habe ich aber ein paar Fotos auf Instagram gesehen auf denen der Lack total streifig und unschön aussieht. Kein Vergleich zu deinen schönen Fotos!

    Wenn er jetzt auch noch qualitativ wirklich gut ist, muss ich wirklich mit mir ringen ihn nicht doch noch zu bestellen. Die Farbe ist einfach so super außergewöhnlich und schön :)

    AntwortenLöschen
  32. Żółcie na paznokciach uwielbiam, ale trafienie na odpowiedni kolor i formułę nie jest łatwym zadaniem. Rozbielony Sunwashed w 100% trafia w mój gust :)

    AntwortenLöschen
  33. Liebste Karo,

    ich bin sonst kein Gelb Fan, aber dieser sanfte Vanilleton ist klasse!.
    Ich finde es super das er nicht so quietschig ist. Ich denke in Kombi mit Lila sieht es bestimmt einmalig aus :)
    Liebste Grüße,Femi

    AntwortenLöschen
  34. Przepiękne masz pazurki, a ten żółtek jest boski :-*****

    AntwortenLöschen
  35. Was für ein toller Post. Vor allem den Vergleich mit den verschiedenen gelben Nagellacken finde ich sehr interessant. Bei diesem Gelb finde ich vor allen den hellen, milchigen Touch sehr schön :-)

    Liebe Grüße und noch einen wunderschönen Sonntag Nachmittag
    Anja

    AntwortenLöschen
  36. Bardzo ładne kolorki. Niestety tylko Acapulco nie przypada mi do gustu.

    AntwortenLöschen
  37. Przepiękny! Będzie wyglądał bajecznie na opalonej skórze :)

    AntwortenLöschen
  38. przepiękny ten żółty pastelek ♥ ♥ ♥ ♥ idelany na lato

    AntwortenLöschen
  39. Liebste Grüße mal zwischendurch! Die Gelbtöne begeistern mich sehr!

    AntwortenLöschen
  40. What a beautiful yellow! I don't own any yellow color polishes but sunwashed is my favorite of the bunch you swatched at the end! Love the pale pastel tone to it! Perfect for summer and spring!

    AntwortenLöschen
  41. Sunwashed najlepszy, miałam kiedyś podobny kolor, ale wcale nie miał krycia ;/

    AntwortenLöschen
  42. Przepiękne paznokcie i perfekcyjnie pomalowane <3 Kolor wydaje się wprost idealny na lato :)

    AntwortenLöschen
  43. Początkowo ten pastelowy żółtek nie robił na mnie wrażenia, ale im częściej go widzę to coraz bardziej mi się podoba :D

    AntwortenLöschen
  44. W moim skromnym odczuciu Dior Acapulco wygląda paskudnie :D
    Natomiast ten jest...Ooooo....Coś cudownego!!!

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast