Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Samstag, 13. Dezember 2014

CHANEL TENDERLY 641 / COLLECTION RÊVERIE PARISIENNE SPRING 2015


Hallo meine Lieben!
Heute möchte ich euch einen besonderen Nagellack vorstellen! Es ist der Chanel Tenderly 641 aus der Chanel Collection Réverie Parisienne aus dem Frühjahr 2015. Die Kollektion wird erst ab Anfang, Mitte Januar im Handel erhältlich sein!

Hej dziewczyny!
Dzis chce Wam przedstawic lakier do paznokci Chanel Tenderly 641, który jest czescia nadchodzacej wiosennej kolekcji Chanel Réverie Parisienne. Kolekcja bedzie dostepna w sprzedazy pod koniec stycznia 2015. 





Tenderly ist ein kaltes, mittleres Lila mit einem grauen Unterton und cremigem Finish. Die Farbe ist wirklich einzigartig und ich besitze in meiner gesamten Sammlung keine ähnliche Farbe. Dadurch, dass der Lack den kalten grauen Unterton hat, ist der wirklich besonders und dazu noch wunderschön! Eine weitere Chanel-Farbe die mich sehr begeistert!
Der Auftrag ist sehr einfach, da der Nagellack eine sehr gute Konsistenz hat, die sich zudem sehr leicht auftragen lässt. Hier trage ich zwei Schichten und als Top Coat habe ich wie immer Seche Vite benutzt.

Tenderly to zimny, jasny fiolet z szarym odcieniem i kremowym wykonczeniem. Ten kolor jest naprawde wyjatkowy, przejzalam moja cala kolekcje fioletowych lakierów i nic podobnego w niej nie znalazlam. To polaczenie fioletu z szaroscia daje niespotykana mieszanke kolorystyczna! Jak dla mnie, jest to kolejny lakier Chanela, który swoim specyficznym kolorem mnie bardzo zachwycil! 
Lakier ma idealna konsystencje, która daje sie znakomicie nalozyc. Jedna warstwa juz dobrze kryje, natomiast ja, jak zwykle zdecydowalam sie na druga. Jako top coat uzylam Seche Vite.





Wie gefällt euch die Farbe?
Mir gefällt sie sehr und ich freue mich, dass ich den jetzt schon bekommen habe!
Ich kann mir vorstellen, dass der schnell ausverkauft sein wird!

Liebe Grüße
Eure Karo


Jak sie Wam ten kolor podoba?
Mnie bardzo i ciesze sie, ze udalo mi sie go juz teraz kupic!
Napewno bedzie szybko wyprzedany!

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Rzeczywiście kolor oryginalny, fajnie, ze udało Ci sie go dorwać:) trzymasz rękę na pulsie :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tez sie bardzo ciesze :) tak tak :) staram sie zawsze ;D

      Löschen
  2. Prześliczny, idealny dla mnie na jesień :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie troche malo wiosenny a bardziej zimowo jesienny ;D ale kolor bardzo ciekawy

      Löschen
  3. Kolorek i paznokcie wyglądają bosko. :)

    AntwortenLöschen
  4. jest przepiekny! :) u nas slyszlaam ze bedzie pod koniec grudnia :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ale fajnie macie ;D u nas dopiero poczatek.koniec stycznia ;D

      Löschen
  5. Piękny! Wpadł mi w oko jak oglądałam zapowiedzi kolekcji wiosennej.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. mnie tez sie on baqrdzo podoba! wyjatkowy kolor :)

      Löschen
  6. Kolor jest rzeczywiście bardzo niespotykany, przepiękny :-)
    Ciekawa jestem całej wiosennej kolekcji :-)
    Buziaki!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja tez juz czekam na ta kolekcje :) róz napewno kupie i obejrze cienie i pomadki

      Löschen
  7. Piękny jest ten szary fiolet! Też rozmawiałyśmy o tym na prezentacji, że podobnego odcienia u Chanel jeszcze nie ma! Prawdziwy więc z niego rarytasik :) Prezentuje się na Twoich pazurkach nieskazitelnie! :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie <3 naprawde kolor, którego do tej pory nie bylo ;) desirio (ta fuksja) jest powtarzalny i juz nie tak wyjatkowy!
      :****

      Löschen
    2. Ale pomimo tego braku wyjątkowości jest absolutnie piękna i obłędnie wygląda na paznokciach :) :*

      Löschen
  8. It's a great color for the last part of winter, and it looks good on you!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you Maria :) I love this colour on me :)

      Löschen
  9. Karo,mimo że kolor nie mój,to chylę czoła przed Tobą i Twoim hobby: jestes źródłem wiedzy o lakierach Chanel:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo ale to bardzo Ci dziekuje! Strasznie to mile :))))))

      Löschen
  10. Piękny, choć muszę przyznać, że tego typu odcienie bardziej kojarzą mi się z jesienią i zimą niż wiosną :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. to fakt :) to takie zakonczenie zimy moze dlatego na taki kolor sie zdecydowali ;D

      Löschen
  11. piękny kolor, uwielbiam fiolet na paznokciach :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja tez fiolety w kazdej postaci lubie :))

      Löschen
  12. Oh, ich mag solche Farben mit leicht gräulichem Einschlag immer sehr gerne in der kühleren Jahreszeit.

    Liebe Grüße und ein schönes Adventswochenende :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. genauso wie ich :) ich finde den richtig toll <3
      Liebe Grüße

      Löschen
  13. Bardzo ładny kolor, taki niejednoznaczny, trochę fioletu, trochę szarości..Ślicznie wygląda na dłoniach.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie, ze Ci sie tak podoba :) ja jestem nim zachwycona

      Löschen
  14. This is gorgeous. I love the purple undertone to this taupey shade! It's so pretty and so chic!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oh yesssss this one is so pretty <3
      xoxo

      Löschen
  15. Jeden z moich ulubionych odcieni.Piękny kolor a zarazem uniwersalny.Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. to sie ciesze, ze ci sie podoba :)
      pozdrowionka

      Löschen
  16. Nie lubię fioletu na paznokciach i nigdzie indziej, ale to połączenie z szarością mnie zachwyciło:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no bo ta mieszanka jest naprawde wyjatkowa :) tez mnie zachwycil ten kolor <3

      Löschen
  17. Sieht schön aus :)

    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
  18. Fajny kolor. Lubię takie stonowane fiolety :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. to sie ciesze bo myslalam ze jednak przez ta szarosc az tylu osób on tak nie zachwyci :)

      Löschen
  19. Ciekawy o oryginalny kolor. I znów zachwycam się wyjatkowym lakierem z Twojej bezkresnej wspaniałej kolekcji. :) :)*****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ojjj dziekuje Asienko <3 ciesze sie ze Ci sie podoba :*****

      Löschen
  20. Genau meine Farbe, freu mich schon drauf.

    AntwortenLöschen
  21. Antworten
    1. tez je na ustach, na oczach i na paznokciach bardzo lubie :)

      Löschen
  22. Kolor jest ladny ale nie moj typ koloru, ktorego ja lubie.
    Chyba sobie od lakierow tylko 643 Désirio kupie. ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Desirio jest fajny- oczywiscie tez go kupie ale nie jest tak wyjatkowy ;D to kolejna fuksja hehe :)))

      Löschen
  23. Eine wirklich schöne Farbe. Der Lilaton wirkt durch den gräulichen Einschlag sehr edel.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jaaa! total! ich bin wirklich positiv überrascht :)

      Löschen
  24. Für mich nicht unbedingt eine Farbe für die Frühjahrs Kollektion, sieht aber sehr schön aus :).

    lg Neru

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. das stimmt :) jedoch so schön , wie du selber sagst :)))
      Liebe grüße

      Löschen
  25. Przepiękny kolor! Taki niespotykany :) Ciekawe połączenie fioletu i szarości :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie :) wlasnie jest naprawde wyjatkowy :)

      Löschen
  26. ten już zdecydowanie bardziej mój, choć takie z dodatkiem szarości rzadko podbijają moje serce, tak ten wyjątkowo :) boski
    zwłaszcza po porównaniach z innymi na instagramie to przygarnęłabym tylko jego i essiaka :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. mnie tez sie on bardzo podoba <3 jest bardzo wyjatkowy i taki unikat z niego ;D

      Löschen
  27. Najpiękniejszy kolor z całej tej kolekcji :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadzam sie z Toba! Desirio 643 to typowa fuksja, której mamy wszedzie pelno ;D sliczny kolor ale az tak nie zachwyca bo zaden z niego unikat ;D

      Löschen
  28. Mnie bardzie pasuje na jesień niż wiosnę, ale kolor mój ;) Uwielbiam fiolety ;)

    AntwortenLöschen
  29. Bardzo ciekawy odcien - ni to fiolet ni szary. Mysle, ze bedzie moj :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jest znakomity <3 bardzo ladnie sie prezentuje! tego polecam bo warto!

      Löschen
  30. Piękny jest :) odrobinkę przypomina mi island hopping essie ale tylko odrobinkę :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zrobilam porównanie na IG :) róznia sie ;D
      buziaki

      Löschen

Blog template designed by SandDBlast