Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Samstag, 23. August 2014

Chanel Vitalumiére Loose Powder Foundation N°10

Hallo meine Lieben!
Chanel präsentiert ein neues Duo. Die "Light Box" enthält das Geheimnis für einen natürlichen, leuchtenden und ebenmäßigen Teint. Die luftig-leichte lose Pudertextur sorgt für das ebenmäßige Finish einer flüssigen Teint-Grundierung. Sie verschmilzt mit der Haut und wirkt vollkommen natürlich. Das Hautbild erscheint geglättet und ebenmäßig-ein Makeup-Ergebnis ohne jeglichen Maskeneffekt.
Das Ganze klingt vielversprechend und weckt mit Sicherheit großes Interesse, nicht wahr? Seit ein paar Tagen benutze ich dieses Puder tagtäglich und heute möchte ich euch darüber erzählen!

Hej dziewczyny!
Tej jesieni Chanel prezentuje nam totalna nowosc Vitalumiére Loose Powder Foundation. Jest to nowy podklad, o konsystencji sypkiego pudru. To mieszanka dwóch pudrów, które idealnie przylegaja do powierzchni skóry. Zapewnia efekt swiezej, promiennej cery. Tekstura skóry jest wygladzona, a jej koloryt wyrównany. Niedoskonalosci staja sie niewidoczne. Do podkladu dolaczony jest pedzel kabuki w miniaturowej wersji o przyjemnym miekkim wlosiu, który gwarantuje równomierna aplikacje.
Czy nie brzmi to zachecajaco i bardzo obiecujaco? Ten puder napweno wzbudzil w Was ogromne zainteresowanie. Od kilku dni uzywam go codziennie i dzis chcialabym go Wam dokladniej przedstawic. 













In einem hübschen Döschen, typisch Chanel-like befindet sich das Puder. Es sind leider nur 10g enthalten, was für mich ein Manko ist! So wenig Menge für so viel Geld! Als erstes muss man die Schutzfolie abziehen, drunter befindet sich ein kleines Sieb (kein Plastik). Mit dem kleinen Kabuki Pinsel, der zum Puder dazugehört, tupfe ich vorsichtig in das Döschen, klopfe vorsichtig ab und trage es im Gesicht auf. Das Puder verteilt sich sehr einfach, deckt überraschend gut, die Poren werden kleiner und das Tragegefühl ist wirklich wunderbar.

Piekna typowo Chanelowa puderniczka zostala specjalnie zaprojektowana, by zapobiegac wysypywaniu sie pudru. Vitalumiére Loose Powder Foundation zawiera tylko 10g co dla mnie osobiscie jest olbrzymim minusem! Taka mala ilosc za tak duza cene! Do tego wiadomo, ze standardowe pudry i podklady zawieraja 30g. Po zdjeciu folii ochronnej widzimy drobna siateczke (nie jest ona z plastiku), do której idealnie dopasowana jest nakretka. Dolaczonym malym pedzlem kabuki nabieram puder miziajac nim po siateczce, lekko go obstukuje i okreznymi ruchami rozprowadzam po twarzy. Puder znakomicie sie naklada, wyrównuje koloryt skóry, zmniejsza rozszezone pory i daje satynowo-matowe wykonczenie. 



 Beide Bilder nur mit Tagespflege / zdjecia powyzej tylko z kremem dziennym




 Eine ziemlich dicke Schicht des Puders / jedna dosc gruba warstwa pudru

 Beide Bilder: Das Gesicht mit dem Puder nach 10 Stunden / Powyzsze zdjecia: Twarz z pudrem po 10 godz 

Das Puder im gesamten Look ohne Concealer und nur mit dem Chanel Blush Vivacite *klick* 
Makijaz wylacznie z uzyciem Pudru Vitalumieré Loose bez uzycia korektora i innych pudrów. Na policzkach tylko róz Chanel Vivacite *klik* 


Das Puder fühlt sich wirklich sehr angenehm an und ist dazu noch sehr leicht im Gesicht. Für meine Mischhaut ist es wirklich ok und alle Damen mit einer fettigen Haut werden dieses Puder sehr lieben! Da es wirklich lange hält, die Haut super mattiert und das Gesicht wirklich nicht glänzt. Nach 10 Stunden sah der immer noch klasse aus und meine T-Zone musste ich überhaupt nicht abpudern! Für alle, die eine normale oder trockene Haut haben, ist dieses Puder leider nicht geeignet und daher kann ich es euch auch nicht empfehlen. Am besten, ihr lasst euch das Puder in einem Chanel Counter auftragen und schaut selber, ob es was für euch wäre. Das Puder kostet circa 72€ und ihr könnt es *hier* , *hier* und *hier* kaufen.

Was denkt ihr?
Wäre das Puder was für euch?

Liebe Grüße
Karo


Puder ladnie wtapia sie w skóre, nie jest ciezki i nie wymaga dodatkowej aplikacji pudru! Dla mojej mieszanej skóry jest on naprawde dobry, ale nie bardzo dobry, gdyz moja sucha skóre przy skroniach i przy nasadzie wlosów czasami brzydko podkreslil. Dla wszystkich Pan z tlusta skóra bedzie on wrecz idealny! Fantastycznie matuje strefe T i trzyma sie znakomicie. Po 10 godzinach moja twarz sie nie swiecila i nie musialam jej dodatkowo przypudrowac. Dla Pan ze skóra sucha i normalna bedzie on koszmarem! Naprawde Wam go nie polecam. Ale jak to zawsze jest, najlepiej wypróbujcie go na stoisku Chanela i same stwierdzcie czy on sie dla Was nadaje. Puder kosztuje 311zl i zawiera 10g.


Co sadzicie o tym pudrze?
Jest to produkt dla Was?

Pozdrowionka
Karo




*PR SAMPLE*
Das Produkt wurde mir kostenlos zur Verfügung gestellt.
Vielen Dank dafür!




Kommentare:

  1. Dla mnie 10g to dobra ilośc bo rzadko zużywam do końca jak produkt jest za duży :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tylko zeby jeszcze cene do tych 10g dopasowali :) to bym nie miala nic przeciwko :)

      Löschen
  2. Ich werde es mir auftragen lassen, es reizt mich sehr! Klingt ideal für mich. ;-)
    Der Preis ist aber hart, doch wenn ich es für mich als gut befinde, warte ich bis zum Monatsende, denn mein Freund hat in einer Handelskette 25% Rabatt und bei 72€ macht es schon was aus.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich habe mir noch N°20 gekauft :)))))
      Ja, der Preis ist echt hart aber das Produkt ist sehr gut (für mich) und der Auftrag ist soooo schnell und einfach damit :) Dafür gebe ich die Note 1!
      Uiiii..25% Rabatt ist natürlich spitze ;D
      Bussi Hase :*******

      Löschen
  3. Masz rację! Mam tłustą skórę i ten puder na mnie wyglądał pięknie. Jednak za tak mała pojemność i wysoką cenę (w Norwegii prawie 800kr) wątpię, że się skuszę. Miałam pod niego nałożoną jeszcze taką białą lekką bazę, która pewnie też wpływa na to jak ten puder później trzyma się na skórze.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokladnie! Zeby cene do pojemnosci dopasowali :D wiem wiem niektórzy powiedza ze mini Kabuki jest dolaczony, wiec dlatego jest taka cena! Bzdura! To niech nie daja pedzla, bo i tak kazdy ma swoj tylko cene dopasuja do pojemnosci :)
      A tak Le Blanc de Chanel. Ja tu specjalnie z niej zrezygnowalam, zeby nie bylo , ze to dzieki bazie tak ladnie i gladko wyglada. Uzylam tylko kremu dziennego.
      Fakt, zakupilam jeszcze Nr.20 bo lubie ten produkt za latwosc w obsludze! <3 <3 <3

      Löschen
    2. ja się ciągle zastanawiam nad tą bazą , muszę wziąć próbkę i sprawdzę ją sobie chyba tak najpierw :)

      Löschen
  4. Ja mam cerę mieszaną więc myślę, że by się sprawdził Krycie ma super, ogólnie bardzo mi się podoba :). Tylko ta cena... Ech, może kiedyś :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U mnie sie sprawdzil z malymi minusami ale ogólnie jestem zadowolona w szczególnosci za latwa i szybka obsluge produktu.
      No niestety cena nie cieszy :( to najwiekszy minus tego pudru

      Löschen
  5. Wolę płynne podkłady, a na to zawsze puder, bo moja mieszana cera lubi się po kilku godzinach trochę poświecić:)
    Chciałam jeszcze tylko powiedzieć "wow, jaką Ty masz nieskazitelną cerę, Kochana":)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. do plynnych jestem najbardziej przyzwyczajona :) to fakt,
      ale tutaj plusem i to duzym jest wlasnie szybkosc i latwosc w nalozeniu :) do tego jedna warstwa kryje super-jak dla mnie! nie potrzeba bylo korektora itd i dodatkowego przypudrowania twarzy jak to zazwyczaj robie przy plynnym podkladzie.
      U mnie po 4 godz juz strefa T sie swieci a kolo nosa to tragedia! Tutaj sie wszystko super trzyma i pozytwynie mnie zaskoczylo.
      Ja?! Nieskazitelna cere? Kotek, dzieki! Ale zobacz ile popekanych naczynek i pory ;D ;D ;D
      zdjecia nie retuszowalam bo tego nigdy nie robie i jestem przeciwko polepszaniu zdjec!

      Löschen
  6. Przepięknie. Nie mogę się napatrzeć jaką masz śliczną cerę. I ta szminka boska. Szał :)*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Ci Asiu :****
      ej jaka sliczna...popekane naczynka, zaczerwienienia itd...
      ale milo mi, dziekuje :******
      Szminka od Irenki -MAC Pleasure Bomb -kocham ten kolor <3
      Przedstawie ja ekstra :)

      Löschen
  7. Uwielbiam kosmetyki Chanel za ich trwałość i piękny efekt. Puder na pewno jest wart zakupu. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez :) chociaz nie zachwycam sie kazdym ;D
      bo w kazdej marce mozna znalezc czarne owce ;D
      Wart, dla osób o cerze tlustej i mieszanej ;)

      Löschen
  8. Chyba nie dla mnie :-) Nie przepadam za takimi produktami :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dokladnie, takiego rodzaju produkty trzeba po porostu lubic :)
      Nie ma nic na sile ;D

      Löschen
  9. Antworten
    1. Thank you :) it´s great for oily or combination skin as well :)

      Löschen
  10. Ja go bardzo lubię! Wygląda baaardzo naturalnie, nie podkreśla suchotek, niezależnie od tego ile bym go nie nałożyła, pięknie trzyma mat, jednoczesnie delikatnie rozświetlając. Zawsze ładnie wygląda na skórze.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja go tez lubie :) no u mnie czasem podkreslil suche miejsca.
      Trzyma sie swietnie, to fakt.

      Löschen
  11. Dzięki za recenzję: juz wiem,ze nie do konca bylabym zadowolona bo mimo mieszanej cery zdazają mi się dni dość suchej cery więc wtedy by brzydko wyglądał.
    Bardzo Ci ta szminka pasuje!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo prosze :) Dokladnie to by nieciekawie wygladalo i po co sie denerwowac,
      Do tego nie jest to tani produkt, ze w razie czego mozna sie go pozbyc
      A ta szminka to od Irenki , MAC Pleasure Bomb :) Uwielbiam ten kolor

      Löschen
  12. Oh das wäre vielleicht auch was für mich!

    AntwortenLöschen
  13. Ja rowniez zwrocilam uwage na Twoja nieskazitelna cere.
    Puder mnie zaciekawil, bardzo korzystnie u Ciebie wyglada.

    AntwortenLöschen
  14. oj tak en puder wzbudził moje zainteresowanie od samego początku ( cena już mniej!). Na co dzień właściwie zawsze nakładam sypkie podkłady, tak więc chętnie pomiziałabym się tym cudem :).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No cena przeraza i uwazam ze nalezy o tym tez glosno mówic!
      Jak masz okazje to wypróbuj go :)

      Löschen
  15. Das hört sich ja traumhaft an und Deine Bilder sind total beeindruckend. Ich liebe ja die Vitalumiere Aqua Foundation von Chanel und verwende sie schon seit Jahren als Lieblings-Make-Up. Und diesen Puder muss ich auch unbedingt mal testen :-)

    Ganz liebe Grüße und noch ein wunderschönes Wochenende
    Anja

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Herzlichen Dank meine liebe Anja :))))
      Vitalumiere Aqua lieeeebe ich auch und benutze es seit Jahren immer in der Sommerzeit :)
      Probiere es auch :) es ist wirklich schön :) ich mag es wirklich gern
      Liebste Grüße & ein wunderschönes Wochenende :******

      Löschen
  16. Wygląda super ale ta cena!jestem zachwycona makijażem :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cena jest malo fajna, to fakt ;D
      bardzo ci dziekuje, ciesze sie ze ci sie podoba

      Löschen
  17. wow das Ergebnis gefällt mir echt gut! die Deckkraft ist überraschend gut für ein Puder.. Das kostet viel Geld, aber der große Version von dem Kabuki Pinsel kostet ja alleine schon €52, wahr? Du hübsche :*

    Liebste Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank :) für eine ölige Haut wird der richtig klasse sein! Die Deckkraft ist wirklich sensationell!
      Ja, das stimmt , der Kabuki ist auch teuer. Aber dann lieber keinen Pinsel und den preis etwas runter machen ;D
      Liebste Grüße & Bussi :**********

      Löschen
  18. Dzieki wielkie za szczera recenzje. Ja i tak nie mialam go w planach kupic, bo balam sie, ze bedzie dla mojej skory zbyt wysuszajacy. Tyle kasy za produkt 10g jest ok, o ile inne produkty tez mniej wiecej w tym przedziale cenowym oscyluja, ale dawac taki narzut, gdzie normalny puder Chanel ma 30g?? Troche przesadzili z tym. Na twarzy prezentuje sie fajnie, ale nie podoba mi sie to, ze tak podkresla suche miejsca.
    Jak zawsze cudownie wygladasz!! Te usta i te brwi!!! Bogini :D :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo prosze :) No dla ciebie to on sie nie nadaje. Dokladnie, by cie mocno wysuszyl i podkreslil wszystkie suche skórki. Dokladnie! nawet Vitalumiere Aqua Foundation ma 30ml i tak szalenczo nie kosztuje! Ok, napweno wliczono w koszta ten pedzel Kabuki. Ale ja wolalabym ten puder bez pedzla, bo i tak kazdy swój ma a za to zeby troche z ceny zeszli!
      Dziekuje slicznie! to pomadka od ciebie :)))) wiesz która hihi ;D
      A brwi to kredka KATE by Kanebo co od Bubblymichelle dostalam.
      Buziaczki :********

      Löschen
  19. Waaaa?? 72€? Am Arsch, echt ey! 10g für 72€. Das ist ja schon luxuriöser Luxus! Nee! Ohne mich. Werd ich mir in keinem Fall genauer angucken. Das Ergebnis finde ich großartig und generell alles was Du dazu schreibst, aber die spinnen doch. Wo ist denn da die Relation? Ich hab mit nem Fuffi gerechnet, aber...oar nee.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jaaaaa.... deswegen habe ich das auch geschrieben ;D ;D
      das ist wirklich sau teuer....das stimmt...aber das Puder ist soooooooo mega GUT dass ich mir noch Nr,20 gekauft habe

      Löschen
  20. This powder looks so delicate and beautiful. It has transformed the surface of your skin so it looks natural and soft matte! I love the effect!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. this powder is so amazing! for combination and oiloy skin just perfect <3 <3

      Löschen
  21. Antworten
    1. ja nie polecam ;) ale to najlepiej jak kazdy sam sie przekona

      Löschen
  22. Ich weiß nicht wie oft ich dieses Puder im Visier hatte, es im virtuellen Einkaufskorb verstaute und dann doch wieder gelöscht habe. Der Preis ist wirklich wahnsinnig hoch aber es ist ja auch Chanel. Das darf man nicht aus dem Auge verlieren. Eine Luxustasche kauft man sich ja auch nicht mal so nebenbei. Wenn ich mir so deine Review durchlese kribbeln schon wieder meine Finger ^^ Klingt ja alles klasse und die Bilder sprechen auch für sich. 10h und das bei einem Puder!!! Mein Herz wird schwach…

    Liebe Grüße

    Lisa

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Der Preis ist echt sehr happig ...das stimmt aber das Puder ist soooo was von gut! ich bin wirklich begeistert <3
      Berichte, ob du den auch geholt hast :)))
      Liebe Grüße

      Löschen
  23. Bardzo dziekuje za te recenzje Karo. Wlasnie zaoszczedzilam 800 koron jako, ze moja cera jest cera normalno-sucha.
    Jak zwykle jestes obiektywna i recenzja jest rzetelna. Jestem pod wrazeniem jak dobrze kryje ten puder ! wow ! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo prosze :) oczywiscie ze jestem obiektywna :) bo dlaczego mam cos polecac wszystkim i zachwalac jezeli do suchej cery sie ten produkt nie nadaje :9 a to ze go dostalam to nie znaczy ze mam zachwalac ;D

      Löschen
  24. Das Ergebnis gefällt mir und für meine Haut könnte es auch was sein, aber der Preis ist echt übel und hält mich dann doch ab.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, leider...der üppige Preis...Viele hätten den sehr gerne ...nur der ist einfach zu teuer ;D
      Haben wir schon auf Instagram darüber diskutiert :) du brauchst Instagram , das macht so viel Spaß

      Löschen
  25. Tylko raz w życiu miałam sypanca, mimo iż efekt był rewelacyjny to wszystko upaprane :/ ale ja gapa jestem...
    Na ten byłam juz właściwie zdecydowana ale nie zwróciłam uwagi, że to tylko 10! Smuteczek...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no smuteczek gramowy a szkoda bo produkt jest swietny :)

      Löschen
  26. Kurka…. mam go Miniu odłożonego i mam odebrać w tym tyg ale teraz to chyba go odmówie …. mam suchą cerę :/ uuuuuu jeśli u Ciebie podkreśla suche miejsca to u mnie może być kiepściutko:/
    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wiesz, gdyby on byl tanszy to mozna próbowac ale za ta cene to sucharka go odmawiam. naprawde nie warto tyle kasy w bloto wywalac ;D
      Buziam Miniu :******

      Löschen
  27. Liebe Karo,

    ich bin ja auch ein großer Fan von Chanel Make up und Co. Das lose Puder ist wirklich klasse. Deine Abdeckfotos haben mich überzeugt. Ich habe sonst immer das gepresste genommen aber ich werde wohl mal ein loses testen. Neben E.Lauder und YSL hat Chanel für mich mit das beste Puder :)

    Liebste Grüße, Deine Femi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das Puder ist richtig klasse! Aber für trockene Haut wird der leider nicht so toll...weil alle trockene stellen werden sehr betont ;D
      Liebste Grüße

      Löschen
  28. Ładny efekt daje na buzi, ale ja mam suchą skórę, więc raczej u mnie już tak fajne by nie wyglądał ;)
    Szkoda, że tak mało go w opakowaniu, za to podoba mi się ta siateczka ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Efekt jest super i nakladanie go to doslownie minutka :) uwielbiam go za to
      Jednak sucha skóra nie bedzie w nim dobrze wygladac...nie polecam ;D
      Ta siateczka jest znakomita <3

      Löschen
  29. Nein ich darf Karos Blog nicht mehr lesen, nein, nein ;) Mein Geldbeutel redet mit mir ;)
    Ach schon wieder ein Chanel Produkt, ich liebe sie so und das aus Überzeugung. Ich verwende bis jetzt immer gepresste Puder aber vielleicht sollte ich mir mal ein loses holen. Bei Dir sieht es wie immer klasse aus.


    Liebste Grüße, Femi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich freue mich , dass ich dich damit anfixen konnte <3

      Löschen
  30. Ostatnio nie miałam czasu pomacać tych pudrów, tylko capnęłam róż, ale z tego co widzę fantastycznie kryje :) Myślałam, że będzie jak poprzednie edycje a tu miłe zaskoczenie. 10 g malutko :( ... ale i tak je obadam :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. no malutko i to wielki minusik...gdyby bylo 30 gram to by to byl mój produkt roku! bo puder jest SUPER <3 <3
      moja mieszana skóra go kocha :)

      Löschen
  31. I almost bought it last week... I wanted to read reviews before getting it.
    My two favorite foundations are the Chanel Vitalumière Aqua and the Laura Mercier Mineral Powder so this one sounds perfect!
    I'm sure I will get it at some point... although my jaw dropped when I saw the price LOL!
    Thanks for sharing my dear! Love your reviews!
    xx

    AntwortenLöschen
  32. Ja jestem sucharek, więc on nie dla mnie :) Cena zwala z nóg :/

    AntwortenLöschen
  33. Hi Karo, ich habe mir das Puder letzte Woche auch gekauft und finde es auch ganz toll! Allerdings habe ich eine Frage: hattest Du auch solche Probleme, als Du den Pinsel gewaschen hast? Ich habe ihn vor dem ersten Mal benutzen gewaschen, wie ich das bei jedem Pinsel mache, und der Kerl wollte auch nach 2 Tagen einfach nicht trocknen! Am Schluss musste ich ihn trockenföhnen, was ja für einen Pinsel auch nicht gerade toll ist. Wie pflegst Du ihn? Irgendwelche Tips?
    Lieben Dank und viele Grüsse aus der Schweiz, Elissar

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo liebe Elissar!
      Ich habe den mehrmals gewaschen , da ich den wirklich jeden tag benutze. Der lässt sich echt gut waschen , auswringen und ich liege den zum trocken. Der braucht so 24h um zu trocknen aber dann ist der wirklich 1A! Der hat nicht mal ein Haar verloren. Ich benutze aber die spezielle seife, keinen Baby Shampoo, flüssigseife usw...
      Ansonsten reklamiere es! Oder Versuch den umzutauschen :-)
      Liebste Grüße

      Löschen
  34. Danke für Deine Antwort! Haare hat meiner auch nicht verloren, und er ist wunderbar weich, finde ihn eigentlich ganz toll, wenn die lange Trockenzeit nur nicht wäre... werde das nochmal ausprobieren, vielleicht muss ich ihn stärker mit dem Handtuch trocknen. Sowas ist mir echt noch nie passiert, unglaublich.

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast