Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Samstag, 2. August 2014

Chanel Reflets D´Èté Summer 2014 / Le Vernis

Hallo ihr Lieben!
Bevor die neue Chanel Kollektion in die Läden kommt, möchte ich euch nochmal schnell alle 5 Nagellacke der Chanel Sommerkollektion vorstellen. Die Farben sind schön frisch und intensiv!

Hej dziewczyny!
Niebawem zawita nowa, jesienna kolekcja Chanela, wiec dzis chce wam przedstawic wszystkie lakiery z aktualnej letniej kolekcji. Kolekcja Reflets D´Èté zawiera 5 lakierów o intensywnych, zywych kolorach. 




EASTERN LIGHT 613

Ein klares, reines Weiß, das unglaublich gut deckt und sich phänomenal auftragen lässt. Der schönste weiße Lack, den ich je gesehen habe! In meiner Sammlung besitze so einen Lack noch nicht. Hier trage ich 2 Schichten ohne Top Coat.

To wspaniala, klasyczna i czysta biel. Znakomicie kryje i idealnie daje sie nalozyc. Nie robi smug i nie rozlewa sie po skórkach. Takiej idealnej bieli nie posiadam w swoich zbiorach. Tu nalozylam 2 warstwy i nie uzylam zadnego top coatu. 





SWEET LILAC 215

Eine pastellige Mischung aus Rosa und Flieder mit sehr feinem Schimmer, die leider auf den Nägeln sehr schwer zu sehen ist. Es ist eine sehr hübsche Farbe, die jeder tragen kann. Hier trage ich 2 Schichten ohne Top Coat.

To pastelowa mieszanka jasniutkiego rózu z fiolkowym fioletem. Lakier posiada delikatny shimmerek, który jest na paznokciach niestety malo widoczny. Tutaj nalozylam 2 grubsze warstwy, które naprawde dobrze kryja i schna szybko. Lakier wyglada tak dobrze, ze nie nalozylam zadnego top coatu.





PINK TONIC 619

Ein strahlendes und intensives Pink, das einfach perfekt für den Sommer ist! Auch hier hat der Lack einen sehr feinen Schimmer, der leider auf den Nägeln nicht zu sehen ist. Der Auftrag ist super und 2 Schichten deckten perfekt meine Nägel. Einen Top Coat brauchte ich hier ebenso nicht.

To intesywna i promienna fuksja. Idealnie nadajaca sie na lato! W buteleczce mozna zauwazyc delikatny shimmerek, który na paznokciach jest calkiem niewidoczny! Naklada sie idealnie, mimo ze ma lekko lejaca konsystencje. Dwie warsty wystarczajaco pokrylay moje paznokcie. Top Coat jest tu zbedny.





TUTTI FRUTTI 621

Ein wunderschöner Korallton mit einem leichten rötlich-orangen Unterton und goldenem Schimmer. Der Schimmer ist je nach Lichtverhältnis leicht zu erkennen. Auch hier habe ich 2 Schichten problemlos lackiert. Die Trockenzeit ist schnell und ich habe keinen Top Coat benötigt. 

To sliczny koralowy kolor z lekkim czerwonawo-pomaranczowym odcieniem i zlotym shimmerem. W zaleznosci od swiatla shimmer jest lekko widoczny na paznokciach. Równiez tutaj 2 warstwy idealnie wystarczyly na pokrycie moich paznokci, lakier schnie szybko i naklada sie swietnie. 





MIRABELLA 623

Ein frisches, cremiges helles Orange. Die Deckkraft ist atemberaubend und eigentlich wäre eine Schicht ausreichend gewesen, allerdings habe ich 2 Schichten lackiert. Dadurch sieht der Lack einfach noch schöner und intensiver aus! Die Trockenzeit ist schnell und ich habe keinen Top Coat benötigt. 

To intensywny, wibrujacy pomarancz z kremowym wykonczeniem. Jedna warstwa znakomicie kryje, jednak dla lepszego i jeszcze bardziej intensywnego efektu zdecydowalam sie na dwie warstwy. Lakier schnie szybko i nie wymaga uzycia top coatu.





Es ist eine sensationelle Kollektion mit wundervollen Farben! Ich bin wirklich froh, dass ich alle Farben gekauft habe, ich liebe sie alle! 

Wie gefallen euch die Farben?
Habt ihr euch auch welche zugelegt?

Liebe Grüße
Eure Karo


Uwazam, ze jest to znakomita letnia kolekcja ze wspanialymi kolorami, które kazdego uszczesliwia. 
Ciesze sie, ze zdecydowalam sie na zakup wszystkich kolorów, bo kocham je wszystkie!

Jak sie wam ta kolekcja podoba?
Skusilyscie sie na którys z kolorów?

Pozdrowionka
Karo

Kommentare:

  1. Wszystkie bym chętnie przygarnęła :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hihi :) naprawde wszystkie sa boskie

      Löschen
  2. Baaaaardzo się te lakiery Chanel udały! Kocham wszystkie razem i każdego z osobna :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadzam sie z toba sisku :))) naprawde udana kolekcja :*****
      ja tez :******

      Löschen
    2. Bardzo! Ja kocham takie odcienie na paznokciach! :***

      Löschen
  3. Kolekcja jest rzeczywiście niezwykle udana, sama mam ten biały oraz fuksjowy :-) Mój mini zbiór nawet do pięt nie dorasta twojemu, ale kocham te lakiery ;-)
    A Taboo jest już mój - jeszcze raz dzięki za cynka, Kochana :-)
    Buziaki!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. po malu...a sama uzbierasz , zobaczysz :)))) ja tez dopiero 3 lata zbieram ;D
      ja tez je kocham!
      ciesze sie ze Ci pomyslnego cynka dalam i ze Taboo dostalas :) bo jest booooooski <3
      buziaczki

      Löschen
  4. It is indeed a beautiful collection, and I'm so happy to own it too :)
    I'm so happy that you finally got Eastern Light and are enjoying it!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. yes <3 <3 gorgeous and so fresh <3 love this collection <3
      yes! i love it sooooo much! such an amazing white colour <3 I need a backup ;D

      Löschen
  5. Die Farben begeistern mich ,eine tolle Kollektion an Lacken! :)

    Liebe Grüße <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dankeschön Liebes :)))) finde ich auch
      bussi

      Löschen
  6. Booaaahhh, da ist ja einer schöner als der andere! Vor allem Sweet Lila und Pink Tonic sind ja genau meine Farben *_* Irgendwann werde ich mir auch mal einen Chanel Lack gönnen ;)
    Danke für´s Zeigen! <3<3<3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hihi :) jaaaa, die sind echt wundervoll <3
      gönn dir Liebes, die sind echt toll (also viel besser geworden) und halten jetzt auch besser -sogar bis 5 Tage :)
      Liebste Grüße & Bussi :********++

      Löschen
  7. Mirabella i Sweet Lilac też wpadły w moje łapki ;) Wszystkie są piękne.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zgadzam sie z Toba :) sa naprawde boskie :) mirabelke uwielbiam <3

      Löschen
  8. te lakiery są absolutnie cudowne ! mam PInk Tonic i Tutti Frutti , żałuję ,że nie kupiłam Mirabelli, jutro lecę do S może się jeszcze gdzieś ostała :)
    Buziam Miniu :***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tak tak tak Miniu <3 sa boskie <3 powinnas jeszcze dostac, jak ne to daj znac sprawdze u siebie :)
      Buziam miniu i kolorowych snów :******

      Löschen
    2. Od razu poleciałam i kupiłam :D noszę już Mirabellę na łpakach :D
      Buziam Miniu i dziękuję za chęć pomocy przy zakupie :****

      Löschen
    3. Wspaniale <3 Ciesze sie :)

      Löschen
  9. nein wie geeeeeil! ein Traaaaaum! <3 <3 <3
    also eastern light, sweet lilac und pink tonic sind der haaaaaamer! ich habe mich verliebt :D

    knutschiiiiiiiis :************

    AntwortenLöschen
  10. Tutti frutti ładny :) biały również, aczkolwiek tylko na zadbanych paznokciach ( twoich tak, moich nie :D )

    AntwortenLöschen
  11. Die Kollektion spricht mich farblich sehr an, tolle Lacke!
    Schönen Sonntag & dickes Bussi :-*

    AntwortenLöschen
  12. Karo, Twa kolekcja w tle wygląda imponująco :D
    Ten letni zestaw zachwyca me oczy w każdym wydaniu, piękną kolorystycznie kolekcję Chanel stworzyło w tym roku. Trudno byłoby mi wybrać jednego ulubieńca, chociaż Sweet Lilac jest niesamowicie uroczy, takiego odcienia chyba jeszcze nie widziałam :)

    AntwortenLöschen
  13. Wszystkie buteleczki są cudne, ale największe wrażenie wywarła na mnie biel :)

    AntwortenLöschen
  14. Der pinke Lack ist der Knaller. Irgendwie hat es mir momentan Pink ganz besonders angetan. Den weißen Lack setze ich auf Platz 2.
    Liebe Karo, einen schönen Sonntag wünsche ich Dir.
    LG
    Ari - Ari Sunshine

    AntwortenLöschen
  15. 615 ist mein favorit ... ich glaube der würde sich auch außerhalb des sommers echt gut machen ...

    AntwortenLöschen
  16. Vier super schöne Farben und ein gut deckendes Weiß, wahrscheinlich auch sehr gut als Base. Ich hatte überlegt mir Tutti Frutti zu kaufen, aber es dann doch erstmal gelassen, die Farbe sieht zwar schön aus, steht mir wahrscheinlich aber nicht, dafür durfte von Dior Wonderland bei mir einziehen, könnte Tutti Frutti ähnlich sein :).

    lg Neru

    AntwortenLöschen
  17. Wszystkie mają w sobie coś :) ale biały zachwyca :)

    AntwortenLöschen
  18. pink tonic habe ich mir auch gekauft und finde die farbe soo toll sommerlich. Den Schimmer erkennt man aber leider nur im Sommerlicht, aber ich liebe diese Chanel Farben. Mein absoluter Chanel Lieblingsnagellack ist Malice..(limitierte Weihnachtsedition)
    Dennoch finde ich Chanel Nagellacke einfach übertrieben teuer für die angebotene Qualität.
    http://lovelyjasmin92.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  19. Pink Tonic und Tutti Frutti gefallen mir am besten;) Wirklich eine superschöne Sommerkollektion von Chanel :)
    Ich hab noch keinen einzigen Lack von denen, dafür genügend andere :D
    Liebe Grüße an dich

    AntwortenLöschen
  20. Kolorki niesamowite :) Kojarzą się z pięknym latem i arbuzami :D Ostatnio bardzo podobne odcienie kupiłam z Essie :)

    AntwortenLöschen
  21. Moimi faworytami są pink tonic i mirabella.

    AntwortenLöschen
  22. wszystkie sa pikene - podoba mi sie bardzo bialy i uwielbiam go nosic.

    AntwortenLöschen
  23. Piękne wszystkie :) Lakiery Chanel są wyjątkowe <3

    AntwortenLöschen
  24. Bezapelacyjnie wszystkie są magiczne i bym je przytuliła a szczególnie mirabellkę <3

    AntwortenLöschen
  25. My favorite is Tutti Frutti! Hehe you know me!
    Gorgeous shades...
    xx

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast