Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Montag, 17. März 2014

MAC MONDAY: Retrospeck e/s

Huhu ihr Lieben!
Am heutigen MAC MONDAY möchte ich euch den "Retrospeck" Lidschatten vorstellen, der selbstverständlich zum Standardsortiment gehört und viel mehr Aufmerksamkeit verdient! 

Witajcie :)
W dzisiejszym MAC MONDAY chcé wam przedstawic cien "Retrospeck", który jest w stalej kolekcji MACa i zdecydowanie zasluguje na wiékszá uwagé. 







Retrospeck ist ein leicht bräunliches Beige mit goldigem und silberigem Schimmer. Der Auftrag ist sehr gut, der Lidschatten krümelt nicht, obwohl der so viel Schimmer hat und ist dazu sehr gut pigmentiert. Alleine trage ich ihn nie, ich benutze den eher für den inneren Augenwinkel oder als Highlight unter den Augenbrauen. Hier trage ich den auf dem gesamten oberen Augenlid.

Retrospeck to jasniutki brázowy-bez z domieszká zlota i srebra oraz duzá ilosciá shimmeru. Cien dobrze rozprowadza sié na powiece, ladnie blenduje i mimo duzej ilosci glitteru nie osypuje sié. Trzyma sié dobrze (na bazie) przez caly dzien i nie zbiera sié w zalamaniach powieki. Retrospeck najchétniej nakladam w wewnétrzny kácik oka albo jako akcent pod lukiem brwiowym. Tutaj ze wzglédu na mój MACowy posting nalozylam go na calá górná powieké.






Ich mag die Farbe sehr und obwohl der Lidschatten viel Schimmer hat, kann man den gut für den Alltag nutzen. Die von euch, die etwas mehr Schimmer mögen, werden vom Retrospeck begeistert sein.

Lubié bardzo ten kolorek, mimo, ze posiada on duzo shimmeru mozna go spokojnie na codzien uzywac i z kazdym makijazem láczyc. Te z was, które lubiá zlotko, bezyk i glitterek na oczkach napewno polubiá Retrospeck´a.

Letze Woche hat die liebe eléna den Lidchatten Club vorgestellt. Vielen Lieben Dank dafür :)



Liebe Grüße
Eure Karo


Pozdrowionka i milego dnia
Karo




Kommentare:

  1. Ich mag Retrospeck auch echt gerne, man kann da so einige Farben mit aufpeppen, weil er so "dezent schön" ist :) <3

    AntwortenLöschen
  2. przepiękny! podoba mi się, że jest taką mieszanką złota i srebra

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tak, ta mieszanka jest naprawdé ciekawa :)

      Löschen
  3. Bardzo lubię taki kolor cieni bo pasuje praktycznie do wszystkiego:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadzam sié z tobá i tez go lubié

      Löschen
  4. Piękniutki odcień i będzie pasował do każdego oka.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dokladnie :))) fajnie wygláda u kazdego

      Löschen
  5. :o was hast du denn für tolle Wimpern!! Wiiie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ohhh danke schön :)
      alles dank den M2 Serum :)

      Löschen
  6. Jest śliczny! I mam go na swojej długiej wishliście, a takie kolorki najszybciej mi schodzą :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zgadzam sié :) i do tego taki neutralny , pasujácy prawie do kazdego makijazu :)
      trzymam ksciuki, zebys szybko go z wishlisty wykreslila :)

      Löschen
  7. echt schöne Farbe, perfekt für den Augenwinkel zu highlighten :-D
    deine Wimpern sind echt toll!!
    Bussi :***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. genau :) finde ich auch :***
      awww...danke dir :))) dank M2 serum :))))

      Löschen
  8. Ich habe ja immer so ganz leicht Angst vor dem Öffnen deines MAC Monday Posts, da ich denke jetzt kommt wieder was was ich auf der Stelle haben muss ;) Aber heute muss ich sagen bin ich nicht ganz so euphorisch *puuuhhhhh* :P Retrospeck sieht wirklich schön aus, aber haut mich eben nicht aus den Latschen ;)
    Dicken Knutsch :***

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hehehe...wie süß :))))
      Stimmt der ist schön aber nicht wow...den muss man haben...allerdings ich mag den schon gerne :)

      Löschen
    2. Liebste Grüße & Bussi :**********

      Löschen
  9. mam i bardzo chętnie po niego sięgam :D
    Jest piękny !
    Buziam Miniu :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wiem ze go masz i tobie w nim slicznie :)
      bardzo do twoich oczu pasuje :*****
      Buziam Miniu :********

      Löschen
  10. Retrospeck sieht toll aus und war auch einer der ersten MAC Lidschatten auf die ich aufmerksam wurde. Da ich jedoch so ein Gold und sehr selten trage, lohnt sich für mich die Investition nicht :)
    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ich habe den damals zusammen in einer Palette von der Cham Pale Kollektion gekauft ...alleine hätte ich den glaube ich auch nicht gekauft. Aber ich mag den sehr :)

      Löschen
  11. Ależ te tygodnie szybko mijają. Mam wrażenie, jakbyś dopiero wczoraj pokazywała Girl About Town :)

    Piękny jest ten cień, podczas komponowania mojej paletki zastanawiałam się nad nim mocno, ale ostatecznie zdecydowałam się na inne kolorki. Teraz żałuję, bo wiem, że ten byłby częściej i chętniej wykorzystywany, niż np. jeden z fioletów, których nie potrafię ogarnąć :P

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No czas leci ;D
      jest fajny nie jakis wow-koniecznosc ale ma cos w sobie :)
      na calá powieké jkak dla mnie za nudny ale fajnie sié mieni ;D
      ja go podczas kolekcji MAC Cham Pale (2011) razem z gotowá paleká kupilam :)

      Löschen
  12. Tolle Farbe, würde ich bestimmt auch sehr mögen!
    Karo... sind das Deine echten Wimpern??? Wahnsinn

    LG!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, das sind meine echt Wimpern :) dank M2 Lashes :))) Das Serum ist sooooo toll <3

      Löschen
  13. Zawsze omijam ten kolor, bo kiedyś odradzono mi go z rzekomego osypywania się, ale widzę, że nie jest zły :)

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast